XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

BP gaat in goede stijgende lijn trouwens! wanneer ga je eens maxe?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
I lol'd!

Goeie training voor een zondag MCM, lekker geslapen nog:p

Thnx Koen, ja ik werd wakker en had meteen iets van "k*t snel eten want dr moet nog een 2de meal voor mn training" :P Heerlijk geslapen ;)

BP gaat in goede stijgende lijn trouwens! wanneer ga je eens maxe?

Jup :D Niet slecht voor een calorietekort. Maxen heb ik niet zo veel behoefte aan nog, misschien als de rek er een beetje uit gaat eens maxen en dan een ander schema voor mn bench ofzo.

Goeie training BigMc!

ben trots op je son!

• #3.765
Yesss :D

Haha, ik zelf heb geen moeite met een meal op een zaterdag/zondag training, some oats/fruit & I'm ready to go!

• #3.767
Nou ik val om als ik te hard van stapel loop :P

Volgende keer 4x5x62.5 :wl::hedbang:

Toch
nog
een
lekkere
training

Aah balen dat ik niet naar de XXL meet ben gegaan:( Had wel weer wat DBB'ers en Justin Bieber of Jaran willen ontmoeten..:(:rolleyes:

• #3.770
  • #3.777
Iemand enig idee hoe taille-omtrek zich gedraagd ten opzichte van kg/vetverlies trouwens? Ik roep maar wat :p

Uhu je roept maar wat ja. Dat is hetzelfde als bmi, maakt geen onderscheid tussen spier of vet. Laat staan de natuurlijke bouw.

• #3.779
Nou die vergelijking lijkt me dan weer wat overdreven. Rond mijn BF% is minder nog altijd beter, iets met doeteugels enzo. Ik bedoelde meer als tool om eigen progressie te tracken, niet om onderling te vergelijken.

Mwah wat ik meer bedoel. Stel je onderrug, en core word stukje groter kwa spieren en valt wat af in vet. Zal totale omvang hetzelfde blijven, terwijl je via een meting wel kan nagaan dat je omlaag gaat in bf en ook in gewicht betreft vet.

Terug
Naar boven