- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
je moet die jongen niet zo opjagen marvin...hij gaat tegelijk met mij trainen en dat is al erg genoeg voor hem

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet die jongen niet zo opjagen marvin...hij gaat tegelijk met mij trainen en dat is al erg genoeg voor hem

Waren wel oké diep, Sjaak? Echt doodgaan dit.
3 uur is trouwens wel wat overdreven hoor. vanaf de 1e tot en met laatste oefening was 2 uur...maar al dat gelul tussendoor heh 
hoezo zou dat niet gelijk zijn? beetje kromme vraag...Breathingstyle is niet gelijk aan tot fail ?
Good training!
Wat houd breathing-style in, bij elke rep je adem pakken? of juist niet..
Goeie workout MCM
Stond een uur nadat ik wakker werd in de gym 
was zeker goede shit vandaag3 uur is trouwens wel wat overdreven hoor. vanaf de 1e tot en met laatste oefening was 2 uur...maar al dat gelul tussendoor heh
80% van je squats waren op diepte - je moet nog wennen aan het feit dat je zo'n rep-out echt op techniek moet inzetten, want dan kun je lang doorgaan man. deadlifts waren ook goed man - nu dus op submax goede technische lifts gaan uitvoeren zoals vandaag en dan wordt je zo een pak sterker!
was gezellig ouwe! vreetse vanavond
Dunno, we waren er om 13:15 ofzo en toen ik mn locker opende miste ik precies een oproep van 15:42, dus komt in de buurt! Af en toe een beetje een hoppatheekransje haha.
Breathingstyle is niet gelijk aan tot fail ?
Good training!
Wat houd breathing-style in, bij elke rep je adem pakken? of juist niet..
Goeie workout MCM

Nice mac, dikkere deads dan ik iig...
Have fun in groningen, arriba!![]()
Thnx ouwe, was fun!Lekkere deads Mc!
En vanwaar dat hele end naar Groningen eigenlijk? Zijn die Mexicanen hier zoveel beter dan?![]()

Hoppa, knaltraining dude!
Mooie serie op de legpress!
Niet echt een stricte cut-dag, maar binnenkort even in hardcore cut-stand met mn nieuwe homie.
Futloze k*tzooooi.Naar Groningen voor een Mexicaans restaurant!Dat moet echt good food zijn
![]()
Neh, soort afscheidsfeestje van een zangeres die gestopt is binnen de band. Mede omdat ze ging trouwen en in Groningen woont nu. Dus hebben we effe opgezocht en naar een Mexicaanse toko geweest. Geniaal, 400+ gram vlees (combi van lamsvlees, spareribs etc.) gehad![]()
zeer sexy benchpress. en nog nette training op magere melk en brinta![]()

Nice maaltje dan!
Welke mexicaanse toko ben je geweest? En nog op stap geweest ook?
Zou nog wel eens willen stappen in Grunn, heb er mooie verhalen over gehoord!

)