AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.862
K*tver, 16 gemiste oproepen 32 whatsapp-berichten 4 sms'jes en een voicemail van 3 sec 'HOMOOOO'. Kleine 3 uur met Sjaak in de gym gehangen, thuis snel 2 sokken een pak melk een pak kalkoenfilet en twee scoops whey gepakt en zit nu in de auto naar een of ander Mexicaans restaurant in Groningen :p

Legpress (plateloaded leip apparaat)
8x70kg
8x100kg
8x130kg
8x160kg
8x180kg
12x180kg Vraagt Sjaak of t m'n laatste set is, bijdehand :D
15x180kg Aaaaaa

Deadlift
8x60kg
8x60kg
8x100kg
4x120kg
2x150kg
2x150kg Sloooow

Lying Legcurl
10x30?kg
10x30kg
6-8x30kg F

Barbell Lunges
Xx40kg
Xx50kg Kneiterharde burn in m'n quads, niet geteld maar laten opfokken door Sjaak. Rond de 10 reps ofzo?

Squat
32x 50kg

Heavy breathingstyle, moest er meer hebben dan Sjaak :P Waren wel oké diep, Sjaak? Echt doodgaan dit.

Hyperextensions
3x10xbw Onderrug vol

Abshizzle
3 sets 10+ reps, behoorlijk max

Niet slecht op een pak magere melk met wat brinta en whey al zeg ik t zelf :roflol:

Laatst bewerkt:
was zeker goede shit vandaag :p 3 uur is trouwens wel wat overdreven hoor. vanaf de 1e tot en met laatste oefening was 2 uur...maar al dat gelul tussendoor heh :p

80% van je squats waren op diepte - je moet nog wennen aan het feit dat je zo'n rep-out echt op techniek moet inzetten, want dan kun je lang doorgaan man. deadlifts waren ook goed man - nu dus op submax goede technische lifts gaan uitvoeren zoals vandaag en dan wordt je zo een pak sterker!

was gezellig ouwe! vreetse vanavond

Breathingstyle is niet gelijk aan tot fail ?
Good training!

Good training!
hoezo zou dat niet gelijk zijn? beetje kromme vraag...
als je een rep out op squats doet ga je gewoon zo lang mogelijk door en als je adem tekort komt ga je breathing style verder - net zolang tot je instort

Nice mac, dikkere deads dan ik iig...:o
Have fun in groningen, arriba!:p

Lekkere deads Mc!

En vanwaar dat hele end naar Groningen eigenlijk? Zijn die Mexicanen hier zoveel beter dan? :p

Wat houd breathing-style in, bij elke rep je adem pakken? of juist niet..
Goeie workout MCM

Hoppa, knaltraining dude!

Mooie serie op de legpress!

• #3.871

Jaja :D Stond een uur nadat ik wakker werd in de gym ;)

was zeker goede shit vandaag :p 3 uur is trouwens wel wat overdreven hoor. vanaf de 1e tot en met laatste oefening was 2 uur...maar al dat gelul tussendoor heh :p

80% van je squats waren op diepte - je moet nog wennen aan het feit dat je zo'n rep-out echt op techniek moet inzetten, want dan kun je lang doorgaan man. deadlifts waren ook goed man - nu dus op submax goede technische lifts gaan uitvoeren zoals vandaag en dan wordt je zo een pak sterker!

was gezellig ouwe! vreetse vanavond

Ja man :) Dunno, we waren er om 13:15 ofzo en toen ik mn locker opende miste ik precies een oproep van 15:42, dus komt in de buurt! Af en toe een beetje een hoppatheekransje haha.
Ja techniek op repouts focus ik niet echt op, sowieso kan ik op techniek nog veel winst behalen volgens mij. Deadlifts voelde fijn maar niet echt voldaan, vandaar de drang naar hypers :p

Vond ik ook en thnx!

Good training!

Wat houd breathing-style in, bij elke rep je adem pakken? of juist niet..
Goeie workout MCM

@ Breathing style: Ik deed het gewoon zo: 10reps, hijgen, 5 reps, hijgen, daarna om de 2-4 reps hijgen wanneer het nodig was. Gewoon doorgaan tot t niet meer wil, paar keer diep ademhalen en weer van voor af aan :)

Instorten I did :D

Nice mac, dikkere deads dan ik iig...:o
Have fun in groningen, arriba!:p

Ruilen voor jou gunz? ;) Thnx ouwe, was fun!

Lekkere deads Mc!

En vanwaar dat hele end naar Groningen eigenlijk? Zijn die Mexicanen hier zoveel beter dan? :p

Neh, soort afscheidsfeestje van een zangeres die gestopt is binnen de band. Mede omdat ze ging trouwen en in Groningen woont nu. Dus hebben we effe opgezocht en naar een Mexicaanse toko geweest. Geniaal, 400+ gram vlees (combi van lamsvlees, spareribs etc.) gehad :meal:

Hoppa, knaltraining dude!

Mooie serie op de legpress!

Merci Bart!

Bakkie kwark en naar bed, morgen UB doen voordat alle spierpijn van vandaag erin kickt :D Niet echt een stricte cut-dag, maar binnenkort even in hardcore cut-stand met mn nieuwe homie.

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Drop echt headfirst mn iphone in mn bak kwark :fuu:

Naar Groningen voor een Mexicaans restaurant!:eek: Dat moet echt good food zijn:meal:

• #3.873
Benchpress
12x20kg
6x40kg
6x40kg
4x50kg
5x62.5kg
5x62.5kg
5x62.5kg
5x62.5kg
5x62.5kg
8x50kg F

Lat Pully
5x50kg
5x64kg
5x77kg
5x77kg
6x77kg

Dips
6xBW
6xBW

Seated Cable Row (strict)
5x32kg
5x46kg
5x55kg
8x55kg
6x55kg

Ontzettend slechte vibe vandaag. Na elke zware set kreeg ik heel kort knallende koppijn op een hele specifieke plek. Had het gister ook na die 32x50kg, werd er echt strontchagrijnig van :mad: Futloze k*tzooooi.

Naar Groningen voor een Mexicaans restaurant!:eek: Dat moet echt good food zijn:meal:

Was zeker good food!

Je hebt het wel gehaald!

zeer sexy benchpress. en nog nette training op magere melk en brinta :roflol:

Neh, soort afscheidsfeestje van een zangeres die gestopt is binnen de band. Mede omdat ze ging trouwen en in Groningen woont nu. Dus hebben we effe opgezocht en naar een Mexicaanse toko geweest. Geniaal, 400+ gram vlees (combi van lamsvlees, spareribs etc.) gehad :meal:

Nice maaltje dan!

Welke mexicaanse toko ben je geweest? En nog op stap geweest ook?

De daad weer gedaan, morgen een nieuwe dag:)

• #3.879
zeer sexy benchpress. en nog nette training op magere melk en brinta :roflol:

Ja toch :D

Nice maaltje dan!

Welke mexicaanse toko ben je geweest? En nog op stap geweest ook?

Weet niet hoe ie heette. Had iets van 3 verdiepingen ofzo, Mexicaanse naam ook. Zat aan de Grote Markt. Niet meer wezen stappen, die lui zijn allemaal getrouwd of bijna joh :p Zou nog wel eens willen stappen in Grunn, heb er mooie verhalen over gehoord!

De daad weer gedaan, morgen een nieuwe dag:)

Je hebt de daad en de daad he :D

Terug
Naar boven