MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

ik denk toch maar gaan trainen, want nu komt er niks uit je log:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.923
Pft.

Close Grip Benchpress Moest van Sjaak :mad: j/k
10x20kg
10x20kg
6x40kg
6x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Een-of-ander-faag-hammergrip-shoulderpress-apparaat
Wat aankloten, 3 sets ofzo. Wel zwaar.

DB Front Raise
10x10kg
10x10kg
8x8kg

Rear Raise
8x10kg Kneiters, dan denk je dat je je achterste schouderkoppen nauwelijks heb belast, wel dus :o
8x8kg
8x6kg

Pullup schouderbreedte
1xBW :D
8xslow negative

Dips
5xBW
5xBW
5xBW

Pullups en slow negatives afgewisseld. Voelde die pullups hard in mn biceps!

Wide Grip Ez-curls
10x10kg+stang
8x15kg+stang
10x10kg+stang

2h DB Overhead Extension
5x12 ???
10x16kg
10x16kg
10x14kg

DB Curls
10x7kg Tegelijk, viel dan weer lichter uit dan verwacht.
10x9kg Met draai naar buiten, kneiterzwaar. Beetje hammers op t end.

Armen kneitersvol, na douchen thuis links dikke 35.5 cm bicep whoohoo :cool: (Lijkt het nog wat)

CGBP ging goed man! volgende week 5x5x62,5 doen en dan langzaam opbouwen. focus je echt op die techniek man...rustig omlaag met goede arch en dan explosief omhoog pressen - er zaten hele mooie reps tussen!

'Kneiters' bezig mac, lekker volume weer!:)
Binnenkort gunshow brah?;)

• #3.926
CGBP ging goed man! volgende week 5x5x62,5 doen en dan langzaam opbouwen. focus je echt op die techniek man...rustig omlaag met goede arch en dan explosief omhoog pressen - er zaten hele mooie reps tussen!

Jep, ook niet echt een voldaan gevoel na die CGBP. Begint wel erg op mn gewone bench te lijken joh :eek: Techniek ga ik mee aan de slag. Op meerdere lifts trouwens!

'Kneiters' bezig mac, lekker volume weer!:)
Binnenkort gunshow brah?;)

Danku, mag ik dan achter jou staan? :D

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Oh en Kneiters for president :rocker:

Nice CGBP inderdaad!

Bijna even sterk als je normale bench, zo te zien ligt je probleem dan echt bij chest power ipv van de triceps. Of mag ik dat hieruit niet concluderen?

was je met sjaak aan t trainen?

Prima training! ;)

• #3.931
Nice CGBP inderdaad!

Bijna even sterk als je normale bench, zo te zien ligt je probleem dan echt bij chest power ipv van de triceps. Of mag ik dat hieruit niet concluderen?

Nou nee. Komt in de buurt. Laatste weken hard mn triceps aangepakt en mn bench schiet ook omhoog. Volgende keer wat setjes 65kg op gewone bench erdoor mixen.

was je met sjaak aan t trainen?

Jep.

Dank.

Sterk werk.

Like a boss? :p

• #3.934
Binnenkort al switchen?

Je bent pas enkele bezig met UB/LB toch?

• #3.936
True. Redenen om weer te switchen:
*Schouders en bench zijn beide zwak, vind ik niet lekker in 1 workout.
*Wil pullups gaan kunnen dus dat is een 3e zwak punt om aan te werken in 1 workout.
*Wil de intensiteit verhogen van mn workouts.
Rond de 25ste gaat mn nieuwe homie ook bij AllInn trainen en het doel is om samen te trainen/cardioen. Dus allebei dezelfde spiergroepen aanpakken is dan misschien wel leuk. Rond die tijd wil ik dan ook switchen. Naar een vaste weekindeling, beetje meer structuur. Dan ga ik ook eens cutten mét ballen, want dit p*ssy-gedoe ben ik zat (ook al ben ik centimeters taille en ongeveer 3kg kwijt en win ik nog kracht). Tegen die tijd is als het goed is ook de keuken en de douche gebruiksklaar wat het cutten een stuk aangenamer maakt. (Na KT heb ik vaak geen zin/puf meer voor cardio en andere tijdstippen zijn gewoon niet handig omdat ik alleen in de sportschool douche atm. T eten spreekt voorzich: zit nu basically aan kant en klaar spul.)

Laatst bewerkt:
Ja goede keus lijkt me, moet er niet aan denken om zoveel te pressen (Shoulder en bench) op 1 dag :D

Kneiters mooie training!

Howus, BigMc gaat goed!

Beachproof aan het worre...

Beter je boycot van de boni opheffen kipfilet in de aanbieding 4.50 per kilo

Terug
Naar boven