Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.941
@Vito: Precies :p

@Dwarf: Danku!

@Bart: Haha, mogen nog wel een paar procentjes af voor ik beachproof ben. Nu wel een goed bommetje iig:D

@Hans: Thnx voor de tip, maar ik kan t niet koken atm!

Internet doet het nu ook niet meer in deze bouwval. Loggen vanaf mm iphone, zucht.

training ziet er solid uit baas!

Dammn Mc, lekkere CGBP heb je daar ook aan het begin aan de training :)
Ik doe hem altijd na borst, dus triceps zijn al moe voor ik er aan begin

loggen via iphone is echt :fuu: trouwens, mja beter dan niks he

• #3.944
training ziet er solid uit baas!

Thnx Tymen

Dammn Mc, lekkere CGBP heb je daar ook aan het begin aan de training :)
Ik doe hem altijd na borst, dus triceps zijn al moe voor ik er aan begin

loggen via iphone is echt :fuu: trouwens, mja beter dan niks he

Smoesjes :D Ja is kudt. Ik heb nu de router weer in een paar loshangende apparaten geprikt, hangt echt gammel aan elkaar. Snel wat films downloaden voor t geval de boel echt stuk is straks.

Erg vervelend dat je niet deftig kan eten. Zou er echt gek van worden. Hoe ziet de voeding er uit op een doorsnee dag :p?

Sterke cgbp, gaat de goede richting uit.

• #3.946
Erg vervelend dat je niet deftig kan eten. Zou er echt gek van worden. Hoe ziet de voeding er uit op een doorsnee dag :p?

Sterke cgbp, gaat de goede richting uit.

Ja is echt knaken.

1L magere melk, 50gr brinta, scoop whey
2 roggebrood (110gr) 100 gram kipfilet voor op brood (pakje van de euroshopper)
avondeten wisselt. Meestal wel clean
Na t trainen scoop whey met water
500gr kwark

Ex avondeten: 1570cals, 165gr eiwit, 165gr carbs, 21gr vet

Qua avondeten en andere extra's blijf ik 9/10x onder de 600-700 cals. Neem vaak iets met eiwit en wat carbs en vetten krijg ik er vanzelf bij. Ook wel eens wat ongezouten pinda's tussendoor enzo. Maar t is lastig idd.

Het valt nog mee, khad het erger verwacht :D

Al over je voeding nagedacht als je wel terug kan koken? Hoe gaat het er dan uitzien? (Voeding vind ik het allerinteressantste aan deze sport, dus sorry voor de vragen :D)

• #3.948
Het valt nog mee, khad het erger verwacht :D

Al over je voeding nagedacht als je wel terug kan koken? Hoe gaat het er dan uitzien? (Voeding vind ik het allerinteressantste aan deze sport, dus sorry voor de vragen :D)

Gheghe, no problemo. Vind het zelf een hel en zeker het minst leuke aspect aan de sport...

Ja kan erger toch. Af en toe ook wel eens een biertje, maar dat blijft er dan bij 1. Als maten dan met zn allen kebab gaan lopen halen na een avond stappen (sparood whoooo) sta ik dr een beetje bij :o Maar see you on the beach boys!

Ik wil iets met veel goed vlees en notenrijst denk ik. Geen concrete plannen gemaakt. Beetje ruimte over laten voor tabasco en ketjap, dan is t wel te doen :) En op cheatdagen fishfrenzy enzo :D Ook weer groente en fruit.

nice close gripp metrobikkel

Je kunt nu ook salades met tonijn eten... lekker en verantwoord ;)

• #3.951
nice close gripp metrobikkel

Thanks O... John!

Je kunt nu ook salades met tonijn eten... lekker en verantwoord ;)

Ja, ik eet ook wel eens een pastasalade met tonijn of kip. Best prima, iets van 500 cals en 30gr eiwit voor zo'n bak.

Heb het vanavond een beetje laat gemaakt... Buiten mn schema om enigzins gejunked:

5 hamburgers (3 als avondeten met broodje en wat groentemeuk, andere 2 los)
Durum kip
2 bier
2 gare slokken van het een of het ander, was een mooie toost iig.
Ook iets van 200gr chips?

Voor 11uur zo studentikoos zijn als het maar kan niet slecht. Wel boven mn onderhoud, geen sauzen. Wat hoog in vetten en cals vandaag. En weinig nachtrust...

Morgen om 13:00 college en nou wil ik eigenlijk daarvoor benen trainen. Effe kijken hoe ik me voel straks, hangt een beetje van de bouwvakkers af die over anderhalf uur beginnen hier in huis.

"enigzins" gejunked?! Niet mooier maken dan het is McMetro!

ben je al geweest? ik ben er over een klein uurtje, maar dat zal je wel niet redden met college

bigmacjooooo aan de junkfood liggen snoepen:)

• #3.957
Was gewoon schandalig vreten, en dat weet je best! :P

Wat wil je nou bereiken :scratch:

ben je al geweest? ik ben er over een klein uurtje, maar dat zal je wel niet redden met college

Nee idd, tot 17:00 college, nog een sollicitatie voor mn studievereniging en nu weer naar mn studentenvereniging. Pft. Morgen misschien ff fullbody. Schouders doen nog aardig pijn iig :D

bigmacjooooo aan de junkfood liggen snoepen:)

:D

Ja, ik eet ook wel eens een pastasalade met tonijn of kip. Best prima, iets van 500 cals en 30gr eiwit voor zo'n bak.
Nee, bedoel echt sla met een blik tonijn.
Of sla met rosbief / rookvlees / kip.
Kh in elke maaltijd is overrated, zeker als je aan het cutten bent - die pasta heb je niet op elk moment nodig.

Terug
Naar boven