MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.961
Om een lang verhaal kort te maken: Geen tijd om te trainen van woensdag tot zondag omdat ik (te) druk ben met muziek. Duik snel mn nest in, moet om 10u in Zwolle weer aan de bak.

Trouwens 1,5 pullup, wat negatives en 2 setjes self-spotted gedaan in t trapgat hier. Best rielekst!

:roflol: te druk om te bb? is this real life, is maar een uur

• #3.963
Dat jij aan het einde van de dag altijd nog een uur over hebt heb ik niks mee te maken. Als ik zeg dat ik geen tijd heb om te trainen meen ik dat. We zitten niet meer op de middelbare school, this is real life. Wat dat betreft weet ik meer van m'n eigen leven dan jij wijsneus.

Laatst bewerkt:
Ieder zijn leven maar ik schuif bb niet opzij voor wat dan ook !

Wat voor dingen ben je busy dan? En wat moet ik onder "muziek" verstaan? Gewoon out of curiosity..

Kan helemaal geen kwaad. Eiwitjes wel redelijk hooghouden, en het komt goed ;)
Zit je in een bandje ofzo?

• #3.967
Ieder zijn leven maar ik schuif bb niet opzij voor wat dan ook !

Tsja hoe zal ik het zeggen, ik zie BB ter ondersteuning van mn leven en niet andersom ;) Doe het ook liever niet maar sommige dingen gaan voor.

Kan helemaal geen kwaad. Eiwitjes wel redelijk hooghouden, en het komt goed ;)

Uiteraard :)

Wat voor dingen ben je busy dan? En wat moet ik onder "muziek" verstaan? Gewoon out of curiosity..

Ja ik ben bassist. Naast college en wat zaken met mn vereniging speelde ik gister op een bruiloft en vandaag oefenen voor een afstudeerproject van een vriendin op t conservatorium. Was ff wennen om weer van noten te spelen, één nummer had 11 pagina's (!) :D Verder heb ik een vaste band en doe ik af en toe gewoon projectjes, vooral christelijke conferenties. Soms ook jeugddiensten etc. Ligt er een beetje aan wat aan komt waaien. Ook een seculier punk/rock dingetje lopen, ach... Het houdt je van de straat he. Af en toe een zakcentje ook nog ^^

Laatst bewerkt:
Vind jou toch meer een boy-band type eigenlijk mac...:o

Slappe gelul blijft door gaan hier,

OT, als je bekend wordt en heel veel geld hebt dan mag me wel sponsoren:)

• #3.973
Weinig tijd en kneitersdruk, hoerenzooooooi. UB trainen ging al helemaal niet lukken dus rug maar gepakt.

Yates Row
10x20kg
5x40kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
13x50kg

Was alleen incline bench vrij, wat aangekloot. 50kg ging al zwaar ???

DB Row
5x22kg
5x30kg
5x36kg
8x36kg
10x36kg

Yup, thats it "@&€);(#^*% Morgen kijken of ik borst schouders en armen kan pakken.

Goed bezig, beter iets dan niets:)

Weinig tijd en kneitersdruk, hoerenzooooooi. UB trainen ging al helemaal niet lukken dus rug maar gepakt.

Yates Row
10x20kg
5x40kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
13x50kg

Was alleen incline bench vrij, wat aangekloot. 50kg ging al zwaar ???

DB Row
5x22kg
5x30kg
5x36kg
8x36kg
10x36kg

Yup, thats it "@&€);(#^*% Morgen kijken of ik borst schouders en armen kan pakken.
Hmm, er is weer getraind zal ik maar zeggen:rolleyes:

nja beter ietsch dan nietsch...

Goed dat je toch even geweest bent! Misschien verstandig om een paar "quick" work-outs samen te stellen. Dat als je weinig tijd hebt je toch kunt gaan, en je meteen weet waar je aan toe bent..
Want als je in korte tijd ook nog 's moet gaan bedenken wat te doen, dat is natuurlijk ****ed up!

• #3.979
Goed bezig, beter iets dan niets:)

Hmm, er is weer getraind zal ik maar zeggen:rolleyes:

nja beter ietsch dan nietsch...

Ja daarmee is alles gezegd inderdaad.

Goed dat je toch even geweest bent! Misschien verstandig om een paar "quick" work-outs samen te stellen. Dat als je weinig tijd hebt je toch kunt gaan, en je meteen weet waar je aan toe bent..
Want als je in korte tijd ook nog 's moet gaan bedenken wat te doen, dat is natuurlijk ****ed up!

Tsja, t was de afgelopen tijd gewoon pauper. De beslissing om niet mn hele UB te doen was snel genomen, had eigenlijk nog een lat pully of seated row willen doen maar t was gewoon allemaal (!) bezet! Naja, morgen nieuwe kansen.

Wat een luie p*ssy ben jij! Zo een korte training, gadverdamme! En dan een lame excuus gebruiken dat alles bezet was... dan moet je die ecto's gewoon wegduwen en hun plaats innemen!

:trollface:

Terug
Naar boven