Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Bezoekers in dit topic

Vandaag wezen trainen. Hingen behoorlijk wat chappies, volgende keer weer lekker in de ochtend! Mn fiets is ook kaput, dus ben maar gaan lopen. Mooie cooling down voor mn LB :rolleyes:

Squat: 3x5 65kg (Had niet nog een set gekund, nog een workout op dit gewicht blijven denk ik.)
Benchpress: 2x5 1x3 40kg (Was erg zwaar, maar ging al beter dan de vorige keer, hoop volgende workout 3x5 te halen.)
Deadlift: 2x5 75kg (Volgende keer naar 1x5 en dan 80kg toe denk ik. Misschien ook maar eens een grote barbell pakken in plaats van die stokkies van twee duimen dik.
BOR: 2x5 1x8 35kg (Misschien volgende keer naar 40, not sure. Het ging wel moeizaam, maar kreeg dr wel 18 reps uit - wat meer dan geplanned is was.)
Lateral Raises (standing): 1x10 1x8 6kg (Iemand enig idee hoe ik met lat. raises naar 3x5 kan ipv 2x10?)

Is het normaal dat benchpress zo langzaam gaat vergeleken met de rest? Mn benchpress zit me dwars grmpf. Ik squatte trouwens zo diep dat ik een keer tegen de veiligheidsstangen aanknalde :roflol:
 
Nice!

Kan je die veiligheidsstangen niet lager zetten?

Gheghe, nee we hebben zoiets (overigens komen die stangen best laag hoor):

Squat_Rack_safety.jpg
 
Iets minder diep squatten dus:p
 
Bah, mn gym was dicht vandaag. Morgen dan maar weer. Wat zou erger zijn: komende week twee dagen achter elkaar trainen, of drie dagen tussen mn trainingen over het weekend? (Ben 3 dagen weg, zou dus 2 trainingen missen).
 
Tering, vandaag ga ik weer niet redden. Als al die mensen nou eens niet zo langzaam gingen rijden met dat takkeweer... Donderdag mn rijbewijs ophalen, zal ze eens leren! Morgen knallen.
 
Zo net thuis, gingen die gasten waar ik mee reed langs de mac. Ik heb toch gefascineerd naar die voedingswaarden tabel gekeken. Ben voor de salade met gegrilde kip gegaan. Kwam dr later achter dat daar net zo veel eiwitten in zitten als in de grootste burger, maar in die burger zitten maarliefst 10 keer zo veel koolhydraten :P Ik let nu extra op mn voeding nu ik weet wat ik nodig heb en wat ik niet te veel moet nemen. Ik probeer hoofdzakelijk zo vaak mogelijk eiwitrijke shizzle binnen te krijgen (sowieso nu vaak 2 glazen melk of een halve bak kwark voor het slapen gaan, kwark meestal alleen op trainingsdagen). Soms doe ik ook een beetje Whey door mn brinta smorgens. Je bewust zijn wat je eet is natuurlijk lang niet zo goed als een voedingsschema, maar ik zit wel lekkerder in mn vel zonder al die meuk en natuurlijk maakt het de cut die ik ga doen voor de zomer een stuk sneller/makkelijker :)
 
Balen van je gemiste trainingen. 2 dagen achter elkaar zou ik zeker niet doen, met fullbody is dat niet verstandig!
 
Balen van je gemiste trainingen. 2 dagen achter elkaar zou ik zeker niet doen, met fullbody is dat niet verstandig!

Mmmmz, nee bij nader inzien echt niet zown strak plan :rolleyes:

Vandaag echt lekker getrained. Gelukkig draaiden ze the Prodigy :cool: Heb me echt kapotgezweet, heb tijdens mn workout ook bijna 2 liter water gedronken (dat is voor mijn doen echt veel!). Had niet eens zo heel veel zin om te gaan trainen (train normaal altijd s'ochtends/smiddags, en nu dus s'avonds) en had me al kapotgerend naar de trein. Toen wel een liter melk dr achteraan gejast tussen Zwolle en Amersfoort :rolleyes: Begon mn pa te zeuren dat ik veel at toen ik tuis kwam. Gast...
Maargoed, de training.

Squat: 4x5 65kg (Zelfde gewicht als vorige week, wel een setje extra gepakt. Volgende keer naar de 70 :) )
Benchpress: 2x5 + 1x4 40kg (Zelfde gewicht als vorige keer, 1 rep meer gepakt en ging overall makkelijker. Volgende keer hopelijk een overtuigende 3x5!)
Deadlift: 1x10 80kg (Was 1x5 80 van plan, maar ging lekker. Kwam namelijk van 2x5 75. Volgende keer 85 :cool: Mn deadlift begint wel heavy te worden, goed voor mn klauwen. Babykleurtjes no-more!)
Bent Over Row: 4x5 40kg (Was 3x5 40kg van plan, vorige keer nog 3x5 35kg, maar ik had dr zin in, en ging wel lekker :rolleyes:)
Lateral Raises: 1x5 10kg, 1x10 + 1x8 7kg (10kg Was wat te zwaar, ik had ook geen zin om naar de lagere gewichten te zoeken, onder de 10kg ligt het namelijk allemaal door elkaar :mad:)
Tricep Dips: 2x10 (Voelde ze lekker branden gek! Volgende keer weer!)
Dumbbell Bench Press?: 1x15 10kg (Zeg maar dumbbell bench press, maar dan wel helemaal tot die dingen elkaar raken. Volgens mij heet dat zo. Voelde em lekker na mn compounds, wel nice want ik ben nog niet echt te vreden over mn benchpress (progressie gaat langzaam).)

Ik was dus alleen de laatste 20 minuten (vet weird, nog nooit zo veel fietsen zien staan daar) dus ik dacht "es effe wat aanklooien met oefeningen die ik nog nooit heb gedaan." Die dips en dbp dus toegevoegd, ben er zelf erg over te spreken! Als ik er de volgende keer de energie voor heb doe ik ze weer. Na mn training een flinke shake genomen, nu een halve bak kwark. Morgen een rustige dag :) Ik ben tevreden over vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Bah, mn gym was dicht vandaag. Morgen dan maar weer. Wat zou erger zijn: komende week twee dagen achter elkaar trainen, of drie dagen tussen mn trainingen over het weekend? (Ben 3 dagen weg, zou dus 2 trainingen missen).

Bij full body liever geen 2 dagen achter elkaar. Maar drie dagen rust en daardoor 2 trainingen missen is ook weer veel. Misschien had ik wel twee dagen gedaan waarvan de tweede een lichte training, of licht wat isolatie oefeningen.

Heb me echt kapotgezweet, heb tijdens mn workout ook bijna 2 liter water gedronken (dat is voor mijn doen echt veel!).

Als ik squat, deadlift en bench in één training zou doen, zou ik ook minstens 2 liter water drinken :p

Lateral Raises: 1x5 10kg, 1x10 + 1x8 7kg (10kg Was wat te zwaar, ik had ook geen zin om naar de lagere gewichten te zoeken, onder de 10kg ligt het namelijk allemaal door elkaar :mad:)


Er trainen dus alleen slapjanussen in jouw sportschool :p

Die dips en dbp dus toegevoed, ben er zelf erg over te spreken! Als ik er de volgende keer de energie voor heb doe ik ze weer. Na mn training een flinke shake genomen, nu een halve bak kwark. Morgen een rustige dag :) Ik ben tevreden over vandaag.

Dips zijn inderdaad nice, moet ze zelf ook weer dringend gaan doen. Zouden ook een goede assistance oefening moeten zijn voor de bench press.

Training ziet er weer goed uit, deadlifts en squat gaan zeer goed!
 
Bij full body liever geen 2 dagen achter elkaar. Maar drie dagen rust en daardoor 2 trainingen missen is ook weer veel. Misschien had ik wel twee dagen gedaan waarvan de tweede een lichte training, of licht wat isolatie oefeningen.

Mja, moet even kijken. Misschien kan ik nog wat regelen met mn werk, dan krijg ik alleen een extra dag rust. Is opzich ook niks mis mee natuurlijk.

Er trainen dus alleen slapjanussen in jouw sportschool :p

Haha, ja of de ervaren jongens weten dat ze anders de volgende keer moeten zoeken :rolleyes:

Dips zijn inderdaad nice, moet ze zelf ook weer dringend gaan doen. Zouden ook een goede assistance oefening moeten zijn voor de bench press.

Training ziet er weer goed uit, deadlifts en squat gaan zeer goed!

Vet, ik wist niet dat die ook hielpen voor benchen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ik vind het wel een lekker idee dat ik mn borsttraining nog afsluit met dumbbell bench presses, die doe ik toch liever tot failure dan barbell ;) Ben ook best tevreden over mn squats/deadlifts. Ik heb de vorm redelijk onder de knie naar mijn idee, en dr zit nog steeds vooruitgang in.
Heb al weer zin om morgen te trainen, maar eerst een bakkie kwark :wl:
 
Vet logje gast. ik moet eigenlijk dit ook ff doen en bijhouden. waar moet ik precies zo'n logje aanmaken onder welk deel van het forum?:D
 
Vet logje gast. ik moet eigenlijk dit ook ff doen en bijhouden. waar moet ik precies zo'n logje aanmaken onder welk deel van het forum?:D

Thnx :) Hiero:

[Link niet meer beschikbaar]

Hoofdfora > Trainingsschema's & Programma's > Trainingslogs (onopvallend bovenaan de pagina, ik heb mijn logje ook in de verkeerde sectie gestart :o ).

Vandaag echt een ontzettende zaad-k*t-tiefus-training gehad. Ging met een hongerig gevoel de deur uit, mn fiets was wéér kaput (vocht in de naaf + vrieskou = achterwiel wat niet meedraait met je tandwiel) en moest ook boodschappen doen op de terugweg. Was ook nog eens ****ing glad. In de gym waren dan van die sjapkoppies bezig met ouwehoeren over je biceps die 2/3de van je arm zou zijn. Squatrek was bezet, dus ik effe wachten, kom dr zown gast aan vragen of ik met zn 2en wil doen. Zeg ik dat ik effe een warmingup doe en dan mn setjes dattie dr dan bij kan, begint ie me uit te lachen :headbang: Back in the line bitch! Denk je alles gehad te hebben, legt een of andere mafkees zn handoek over alle gewichten heen. Zeg ik dr wat van, kijkt ie me aan alsof ik zn moeder heb verkracht... De jeugd van tegenwoordig. Heb ik thuis mn jas nog niet uit, ****ing telefoon en mn mobiel gaan terwijl ik een shake probeer te maken (waardeloos idee met 1 hand). Zo, dat lucht op.
Oja, ik kwam hier om wat stats te posten.

Squat: 3x5 70kg (Weer 5kg drbij, begint nu wel zwaar te worden en mn laatste rep ging langzaam. Als ik me de volgende keer goed voel doe ik dr weer 5kg bij.)
Benchpress: 3x5 40kg (Zelfde gewicht, maar haalde vorige keer de 3x5 net niet. Nu had ik iets van "ik ga je ****ing benchen kreng" dus ik heb em nét gehaald (kreeg net 1 kant op de haak, met 2 de andere dr ook net op gekregen...), maargoed een rep is een rep :p)
Deadlift: 2x5 85kg (Ging op zich wel goed, was 1x5 van plan maar zat meer in. Begint nu wel zwaar te worden voor mn onderrug.)
Bent Over Row: 3x5 45kg (Ging goed, maar de laatste 2 reps waren ineens heel zwaar, normaal voel ik dat aankomen :rolleyes:)
Lateral Raises: 1x10 + 1x8 8kg (Pretty much tot failure, om ze nou tot net boven mn navel te tillen voor nog twee reps heeft ook niet zo veel zin...)
Dips: 3x10 (Auw lekker :rolleyes:)
Dumbbell Bench Press: 2x10 11kg (Vorige keer 1x15 10kg, dus voelde em hard, maar wou de 2x10 aantikken.)

Nougoed, tijd voor volkorenspaghetti. Zelfs na een liter melk en 2 scheppen whey heb ik honger als een paard.
 
Je zou is iedere avond een bak (magere) kwark moeten eten, voor het slapen.
Dat vult ook wel aardig, en de langzame eiwitten zijn goed voor in de nacht.

Ik raad je trouwens wel aan een echt voedingsschema te gaan maken. (Of heb je er al 1, dat ik erover heen gelezen heb?)

En je moet je training niet laten verpesten door van die arrogante tjappies, hun zijn totaal niet serieus bezig, en jij wel.
 
Je zou is iedere avond een bak (magere) kwark moeten eten, voor het slapen.
Dat vult ook wel aardig, en de langzame eiwitten zijn goed voor in de nacht.

Ik raad je trouwens wel aan een echt voedingsschema te gaan maken. (Of heb je er al 1, dat ik erover heen gelezen heb?)

En je moet je training niet laten verpesten door van die arrogante tjappies, hun zijn totaal niet serieus bezig, en jij wel.

Een hele bak? :eek: Das 80 cent per dag man! Nee serieus, ik kan het wel overwegen. Maar ik mis geheid kwarkdagen als ik bij maten slaap etc. Ik neem nu vaak 250gram (ongeveer) voor ik ga slapen op dagen dat ik train, idd ivm met slome eiwitten.

Ik heb niet echt een voedingsschema nee. Ik heb ook niet echt een vast patroon in de week op 1 ochtend werk en 1 middag conservatorium na. Ik ga sowieso een schema maken voor de cut (Maart/April/Mei denk ik). Ik zal het nog eens overwegen. Ik let nu wel veel meer op mijn voeding dan voorheen, en ik weet ook wat ik nodig heb. Ik drink meer zuivel en probeer iedere 3 uur wat naar binnen te werken. Maar een schema maken is wel een goed idee, weet ik ook precies wat ik in de maand nodig heb als ik het huis uit ga :D Ik heb in principe controle over alles behalve mijn avondeten.
 
Als je aan het bulken ben maakt het opzich niet zoveel uit, dan gaat het vooral om veel eten. Maar als je gaat cutten is een voedingsschema wel zo handig ;)

Je zou toch is alles in een schema moeten zetten, dat is ook gewoon duidelijk voor jezelf ;)
 
Ja ik ga het zeker doen voor de cut. Nu is mn "leefschema" ook erg onregelmatig, maar zal eens kijken of ik wat op digitaal papier kan krijgen. Bring in zeh eiwit.
 
Leuke log!

Ze zijn om 3u open toch 's middags? Of is het 4u? Lang niet geweest in de middag...
Weer eens deadliften en BOR zometeen! Kijken of ik in de buurt kom van oude niveau.
 
Ik eet 500g kwark voor het slapen gaan, gaat er prima in hoor:).
 
Ja, 3 uur. Maar op zaterdag gaan ze om 12 uur dicht en dan pas zondag weer open, klootviolen. Sta ik daar (weer) :P Zo effe pushups met mn poten op een stoel en dips. ****. En deadlift en BOR zijn king! Wat was je "oude niveau" van die twee? En ik zal het in overweging nemen om mn kwark voor het slapen gaan te verdubbelen. Drink ook erg veel melk tegenwoordig.

Zaaaaaaadzooi. Kwam deels voor fitnessen terug uit Maarssen, nougoed. Maandagochtend dan maar.
 
Back
Naar boven