- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Vandaag wezen trainen. Hingen behoorlijk wat chappies, volgende keer weer lekker in de ochtend! Mn fiets is ook kaput, dus ben maar gaan lopen. Mooie cooling down voor mn LB 
Squat: 3x5 65kg (Had niet nog een set gekund, nog een workout op dit gewicht blijven denk ik.)
Benchpress: 2x5 1x3 40kg (Was erg zwaar, maar ging al beter dan de vorige keer, hoop volgende workout 3x5 te halen.)
Deadlift: 2x5 75kg (Volgende keer naar 1x5 en dan 80kg toe denk ik. Misschien ook maar eens een grote barbell pakken in plaats van die stokkies van twee duimen dik.
BOR: 2x5 1x8 35kg (Misschien volgende keer naar 40, not sure. Het ging wel moeizaam, maar kreeg dr wel 18 reps uit - wat meer dan geplanned is was.)
Lateral Raises (standing): 1x10 1x8 6kg (Iemand enig idee hoe ik met lat. raises naar 3x5 kan ipv 2x10?)
Is het normaal dat benchpress zo langzaam gaat vergeleken met de rest? Mn benchpress zit me dwars grmpf. Ik squatte trouwens zo diep dat ik een keer tegen de veiligheidsstangen aanknalde

Squat: 3x5 65kg (Had niet nog een set gekund, nog een workout op dit gewicht blijven denk ik.)
Benchpress: 2x5 1x3 40kg (Was erg zwaar, maar ging al beter dan de vorige keer, hoop volgende workout 3x5 te halen.)
Deadlift: 2x5 75kg (Volgende keer naar 1x5 en dan 80kg toe denk ik. Misschien ook maar eens een grote barbell pakken in plaats van die stokkies van twee duimen dik.
BOR: 2x5 1x8 35kg (Misschien volgende keer naar 40, not sure. Het ging wel moeizaam, maar kreeg dr wel 18 reps uit - wat meer dan geplanned is was.)
Lateral Raises (standing): 1x10 1x8 6kg (Iemand enig idee hoe ik met lat. raises naar 3x5 kan ipv 2x10?)
Is het normaal dat benchpress zo langzaam gaat vergeleken met de rest? Mn benchpress zit me dwars grmpf. Ik squatte trouwens zo diep dat ik een keer tegen de veiligheidsstangen aanknalde

Ik let nu extra op mn voeding nu ik weet wat ik nodig heb en wat ik niet te veel moet nemen. Ik probeer hoofdzakelijk zo vaak mogelijk eiwitrijke shizzle binnen te krijgen (sowieso nu vaak 2 glazen melk of een halve bak kwark voor het slapen gaan, kwark meestal alleen op trainingsdagen). Soms doe ik ook een beetje Whey door mn brinta smorgens. Je bewust zijn wat je eet is natuurlijk lang niet zo goed als een voedingsschema, maar ik zit wel lekkerder in mn vel zonder al die meuk en natuurlijk maakt het de cut die ik ga doen voor de zomer een stuk sneller/makkelijker 
Heb me echt kapotgezweet, heb tijdens mn workout ook bijna 2 liter water gedronken (dat is voor mijn doen echt veel!). Had niet eens zo heel veel zin om te gaan trainen (train normaal altijd s'ochtends/smiddags, en nu dus s'avonds) en had me al kapotgerend naar de trein. Toen wel een liter melk dr achteraan gejast tussen Zwolle en Amersfoort
)
Ben ook best tevreden over mn squats/deadlifts. Ik heb de vorm redelijk onder de knie naar mijn idee, en dr zit nog steeds vooruitgang in.

).
Back in the line b*ch! Denk je alles gehad te hebben, legt een of andere mafkees zn handoek over alle gewichten heen. Zeg ik dr wat van, kijkt ie me aan alsof ik zn moeder heb verkracht... De jeugd van tegenwoordig. Heb ik thuis mn jas nog niet uit, ****ing telefoon en mn mobiel gaan terwijl ik een shake probeer te maken (waardeloos idee met 1 hand). Zo, dat lucht op.
Das 80 cent per dag man! Nee serieus, ik kan het wel overwegen. Maar ik mis geheid kwarkdagen als ik bij maten slaap etc. Ik neem nu vaak 250gram (ongeveer) voor ik ga slapen op dagen dat ik train, idd ivm met slome eiwitten.