- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat even terzijde.
) dus ik heb maar eens een dumbbell squat geprobeerd. Beetje variatie is wel goed volgens mij. Voor de rest vlogen twee kleine dikke nog een lange aan. Vloog ineens een bankje door de zaal, eigenaar van die tent dr bij. Leipe scene. Ik hoorde die twee gasten al eerder praten over shoarma en shit, dus veel zelfbeheersing/discipline zullen ze niet kenne 

)Bonjour.
Vandaag weer 5kg drbijgeplakt op mn deadliftMaar dat even terzijde.
Vandaag was een beetje een maffe training. Ik had weinig tijd, en het squatrek was bezet dus ben begonnen met benchen. Toen was die gast nog niet klaar met squatten, dus ik deadliften. Toen ik daarmee klaar was stonden er drie gasten om en om te squatten (jawohl, steeds met andere gewichten) dus ik heb maar eens een dumbbell squat geprobeerd. Beetje variatie is wel goed volgens mij. Voor de rest vlogen twee kleine dikke nog een lange aan. Vloog ineens een bankje door de zaal, eigenaar van die tent dr bij. Leipe scene. Ik hoorde die twee gasten al eerder praten over shoarma en shit, dus veel zelfbeheersing/discipline zullen ze niet kenne
![]()

Wait whut?! In befit?
Je moet Marokkanen die zeggen hun portemonnee kwijt te zijn niet vertellen dat je hem hebt gestolen uit de kleedkamer heb ik wel ondervonden![]()
Hoe kwam het trouwens in je op om dat uit te proberen haha 

Gewoon lekker omhoog kijken, en als het niet meer lukt dan lukt het niet (tot nu toe nog niet voorgekomen). Ben zelf ook wel over mn progressie te spreken, ben in december toch begonnen met 30kg 
Zou goed kunnen dat je bro daar ook was dan eind van de middag. Best een oververhitte situatie, driftkikkers daar ook...@ThomasS: Ja, als ik em met een holle rug oid doe dan merk ik het gauw genoegGewoon lekker omhoog kijken, en als het niet meer lukt dan lukt het niet (tot nu toe nog niet voorgekomen). Ben zelf ook wel over mn progressie te spreken, ben in december toch begonnen met 30kg
![]()

Zo man, wou dat deadlifts bij mij zo snel ging.
Van 30kg naar 105kg in zo'n korte tijd![]()
Tis ook voor een deel aanleren van techniek volgens mij. Als ik meteen een goede techniek had gehad had ik in het begin wel 10kg meer gedeadlift denk ik.Gheghe, ja alleen mn andere compounds slaan nergens op vergeleken met mn deadliftTis ook voor een deel aanleren van techniek volgens mij. Als ik meteen een goede techniek had gehad had ik in het begin wel 10kg meer gedeadlift denk ik.
Trouwens, waarom geen DBP en normale bench op één dag? Ik ben dat gaan doen omdat mn benchen niet zo sterk ging, en ik het in mn eentje toch link vind om tot failure te benchen. En misschien over een tijdje met scheef bankje. Gebruik je dan het zelfde gewicht?
Trouwens enig idee of je een dumbbell squat met evenveel gewicht moet doen als een barbell squat?
. Jij kan toch gewoon iemand in de sportschool vragen om te spotten?
).

Mja, ik train liever in mn eigen tempo dan opschieten omdat iemand anders staat te spotten enzo. En dr zijn niet altijd chille gasten. Misschien eens aan Billiejoe vragen om voor een 1RM max te gaan over een tijdje, maar voorlopig boek ik nog goede progressie.
Je benched trouwens wel goed hoor, ik zit aan de 3x5x45kg flat bench. En die dumbbell squat voelde ik met 2x30 (squatte laatste keer met barbell 75) toch flink, vooral mn schouders wat me verbaasde. Ik dee wel twee keer zo veel reps als normaal (3x10, had geen zin om zwaardere te gaan halen).