AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Jelly :o

Ik hou net de 100kg vast.

Toch weer sterke training volgende keer weer wat zwaarder op de bp?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.304
  • #7.305
****ing hell, ik loop al drie dagen als een homofiele pinguin, vooral mn hamstrings staan keihard in de fik. Echt niet meer leuk nu :o

• #7.306
Ik sla trainen vanmiddag over. Ik heb echt vier dagen niet kunnen lopen van de spierpijn, wat vrij bizar was. Ik heb zulke spierpijn alleen gehad na een tijd benen niet trainen maar nog nooit zo lang en intens, en dat terwijl ik gewoon wekelijks wheels pak. Inmiddels ben ik ziek geworden, zit nu aan de ibu. Misschien is er wel een verband tussen ziek zijn en slecht herstel want de spierpijn van vrijdag zit er ook nog in. Dat alles op een caloric deficit. Maargoed, alles doet pijn, woensdag zien we wel verder.

Ik ken dit heel goed. Wanneer ik echt heel veel verzuring heb, dan ben ik de volgende dag gewoon ziekig. Kan toeval zijn, maar ja het is een feit dat je weerstand wat lager is na een training. In ieder geval beterschap broeder.

Beterschap kerel!

Beterschap Mc! Even goed herstellen nu!

• #7.310
Ik ken dit heel goed. Wanneer ik echt heel veel verzuring heb, dan ben ik de volgende dag gewoon ziekig. Kan toeval zijn, maar ja het is een feit dat je weerstand wat lager is na een training. In ieder geval beterschap broeder.

Naja, ik heb inmiddels ook erg last van mn keel en een naar hoestje wat erg brand in mn longen. Veel snot en een grappige stem enzo :o Dus nu heb ik definetly iets onder de leden.

Thanks gozer!

Beterschap Mc! Even goed herstellen nu!

Thanks Poison, ik doe mn best (als in, voor 4u naar bed en iets meer eten :rolleyes:). Heb nu ook vakantie dus als ik morgen gek wordt van verveling ga ik misschien toch even armen en schouders pakken ofzo..

Even goed op of zelfs iets boven onderhoud gaan eten dan..met (grote) tekorten ga je vast dniet sneller herstellen ;)

Hoe zit het brah? Verveel je je al?

• #7.313
Even goed op of zelfs iets boven onderhoud gaan eten dan..met (grote) tekorten ga je vast dniet sneller herstellen ;)

Ben er inmiddels weer bovenop! Heb vooral carbs wat opgeschroeft (och, dat klinkt zo veel beter dan twee dagen lang brute pasta vreten). Veel geslapen, veel gegamed :)

Hoe zit het brah? Verveel je je al?

Moet bekennen dat ik woensdag niet zo gemotiveerd was voor wheels (dus ik zal komende week wel weer op mn fl**ker krijgen van de ijzergoden), maar vandaag gaat upperbody er aan geloven!

Ben er inmiddels weer bovenop! Heb vooral carbs wat opgeschroeft (och, dat klinkt zo veel beter dan twee dagen lang brute pasta vreten). Veel geslapen, veel gegamed :)

Moet bekennen dat ik woensdag niet zo gemotiveerd was voor wheels (dus ik zal komende week wel weer op mn fl**ker krijgen van de ijzergoden), maar vandaag gaat upperbody er aan geloven!

That dere vakantie, succes met het trainen bro :cool:

• #7.316
Even een update vanaf mn telefoon, sorry voor de opmaak.

DB bench
10*16
10*24
10*24
9*24
10*22

Superset chinup, facepull
5*bw ss 15*20
5*bw ss 15*20
5*bw ss 15*20
5*bw ss 15*20
5*bw ss 15*20

DB Shoulderpress
12*16
10*16
7*14
8*12

Slappe hap :/

Superset smith shrugs (behind), incline concentrationcurl
12*40 ss 12*8
12*50 ss 12*8
12*50 ss 9*7
12*50 ss 10*7

DB hold (grip)
3*34*kg db tot fail

• #7.317
Ik volg nu een maand dit schema en voor mn gevoel is het tijd voor enkele tweaks. Omdat ik waar mogelijk de bicep oefening uit heb gekozen van de WSB template ben ik van mening dat ik mijn triceps niet genoeg pak, en mn fails op shoulder en benchpresses zitten 'm ook op t laatste stuk. Daarnaast wil ik mn hoefijzertje vorm gaan geven dus ik denk dat ik op een UB dag reverse grip pushdowns toevoeg (me like those). Daarnaast vind ik dat schouders qua kracht achterblijven. Daarom wil ik pushpress toevoegen. Dit met oog op mn triceps maar ook omdat schouders belangrijk zijn voor 't x-frame. Tot slot gaan mn chins niet vooruit en heb ik weinig motivatie voor de 3x repout. Ook zit er simpelweg te weinig verschil met max effort en dynamic effort dus ik wil een keer per week weighted chins doen. Tijd om een karabijn en ketting aan te schaffen. Toughts?

Hoe ziet dan je volledige schema eruit Mc?

• #7.320
Geen comments? Jullie hangen zeker allemaal op het terras met jullie dikke reet, ik heb jullie wel door :whip:

To beat:
Benchpress
10x20kg
6x40kg
3x60kg
1x70kg
4x80kg Bij laatste rep hielp spotter me door mn dode (lange) punt heen.

Chins
11xBW (dit setje voor mn bench, was bezet)
9xBW
6xBW

Superset DB Row, Bent Over Side Raise
10x20kg ss 10x6kg
12x30kg ss 12x7kg
12x30kg ss 12x7kg
12x30kg ss 12x7kg
12x30kg ss 12x7kg

Ez Curl
15x25kg
12x25kg
12x25kg
8x25kg

DB Shrug Met hold
10x30kg
10x30kg
9x28kg
9x26kg Faalde steeds op grip, irritant.

Faalde met de 80kg op mn lockout, en heb niet zo veel aandacht voor triceps in dit schema... Het is eigenlijk nog een beetje vroeg om veranderingen door te voeren maar had nog wel iets in de tank dus...

Close Grip Bench
10x17.5kg
10x37.5kg
12x47.5kg
12x47.5kg
10x47.5kg

Superset DB Curl, Front Raise
15x7kg ss 10x7kg
?x7kg ss 10x7kg
?x7kg ss 10x7kg

Benchpress
12x20kg
8x40kg
3x60kg
1x70kg
5x80kg

Zonder spotter, dus van 3.5 rep naar 5 goede reps. Met spotter had ik de 6e rep nog wel gedurft. Volgende week 82.5kg. Verder voelde ie verrot omdat ik precies ben verbrand waar ik met mn bovenrug op de bench lig :rolleyes:

Chins
3xBW
3xBW+5kg
3xBW+10kg
3xBW+10kg
3xBW+5kg
5xBW

Even geïnformeerd: onwaarschijnlijk dat ze een riem gaan aanschaffen dus moet zelf iets verzinnen. Heb deze keer een constructie gemaakt van alle cable station handvatten en Carabinerhaken.

Pushpress
8x20kg
8x30kg
5x40kg
3x50kg

Superset DB Row, Bent Over Sideraise
10x20kg ss 12x6kg
12x34kg ss 12x7kg
12x34kg ss 12x7kg
12x34kg ss 12x6kg

DB's gaan niet zwaarder dan 34kg :(

Ez-Curl