- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan begreep ik het toch goed..3 of 4 high carb dagen en 3 of 4 low carb dagen afhankelijk van de staat van je cut. Zelf zou ik mijn trainingsdagen als het kan nog even net boven onderhoud proberen te houden, maar dat gebeurt waarschijnlijk wel door hier en daar wat kruiden/saus. Verder ziet de planning er goed uit. Mocht je nog ergens willen gaan schrappen tegen het einde zou ik het als dat kan in de zuivelhoek zoeken (melk, kwark etc..) En die dan vervangen voor eventueel casseine/whey (isolaat) of gewoon kip, beef, vis..Maandag: ub/high carb, woensdag: lb/high carb. Verder pak ik dan of vrijdag ub/high carb of donderdag ub/low carb en zaterdag vanity day/high carb.
Lactose is echt rommel. Denk dat een groot deel van de bevolking een lichte mate lactose intollerant is. Sinds ik mijn zuivel eruit heb gehaald is mijn huid significant dunner geworden overal *bro-science*Exact. En 2300 kan echt niet ver onder mn onderhoud zijn. Sauzen zal ik nagenoeg niet nemen op wat low cal hete dingen e.d. goede tip van die zuivel, heb er ff wat over gelezen. Wist niet dat er relatief veel simpele carbs/suikers in zuivel zitten. Bij mn ontbijt is dat prima maar mn kwark ga ik er waarschijnlijk uit halen na 3-4 weken.
Sinds ik mijn zuivel eruit heb gehaald is mijn huid significant dunner geworden overal *bro-science*

?Hoe gaat 'ie hier metroman?
Ik zie dat je wat gaat doen met high-/ low-carb dagen maar ik heb dat boek van Lyle onderhand uit, nog een keer gelezen en samengevat en ik vind niet echt dat je indeling erg logisch is.. Als ik dat mag zeggen. Ik weet niet of je het boek verder nog hebt open geslagen, maar als je echt zo'n opzet wilt volgen van carb-cyclen kan ik je echt dat boek aanraden. Ik zit nu zelf in de eerste experimentele week en het bevalt me goed.
Echter moet ik er wel bij vermelden dat ik hem voor 'muscle gain' volg en dus niet richting ketosis etcetera ga.
Ik zou je eventueel nog wel wat documentjes kunnen sturen van mijn voedingsplan voor de dagen. Het ziet er grofweg zo uit:
Ma: low-carb / lichte cut -10% onderhoud / Borst, schouders, triceps (depletion)
Di: low-carb / lichte cut 10% onderhoud / Benen, rug, biceps (depletion)
Wo: low-carb / eten op onderhoud / rust of cardio
Do: low-carb tot de training / avond training Full-body Tension work-out / gevolgd door start carb-loaden
Vr: carb-loaden (echt heel veel carbs eten)
Za: Onderhoud eten + 10% / Power-workout
Zo: Onderhoud eten + 10%
Verdere details kan ik je zeker nog wel geven. Ik vind het wel fijn om een structuur te hebben die onderbouwd is. Tuurlijk vond ik in zijn boeken onderwerpen die niet meer van deze tijd zijn, maar ik ben heel benieuwd naar deze aanpak. Zeker de 'muscle gain' variant is goed vol te houden, ik denk dat het 'echte' dieet heel zwaar is..

Heb je mn voeding bekeken?Hey bro, how's life? Alles wel prima hier, bb is een beetje behelpen in de vakantie. Lekker erbij rennen nu en vanaf volgende week maximaal de cut in vliegen
Klopt. Carb cyclen en heel veel cardio zijn twee dingen die zich hebben bewezen voor mij in de cut. Wat is precies je probleem met mijn indeling? 3 high carb dagen op trainingsdagen, geen twee high carb dagen achter elkaar, sounds good on paper to me. Stamt vooral af van de principes van BFFM (Tom Venuto). En to be honest: ik heb nu gewoon een fijn KT schema (WSB4SB) en voel er niet veel voor om dat om te gooien. Win er momenteel kracht op zonder boven onderhoud te eten. Heb overigens eens gekeken naar een boek van Lyle, zal eens kijken welke ik heb liggen.
Begrijp me niet verkeerd btw, ik waardeer je feedbackHeb je mn voeding bekeken?
Wilde misschien nog een shoot doen in de gym dit jaar. Maar dat komt in de loop van het jaar wel. Ben aardig progressie aan het maken en kabbel op mijn experimentele tempo richting de 90 kg 
Wat zou ik me graag bij de groep 'genetic elite' voegen!
Hij slaat daar aardig de spijker op zijn kop door te zeggen dat die er toch wel komen..
Die verd*mde meso's hoeven enkel naar barbels en dumbels te kijken![]()
Had na mn workout meer energie dan ervoor 
Bij de 120kg had ik gewoon een typische fail in the hole. Nougoed, als 1 rep niet lukt gaan we er wel cardio mee doen 

Lekker bezigbgeweest voortaan gwn wat eerder je nest uit

Ik wilde net typen, te veel gelul hier en te weinig trainingen....
Maar je bent weer ff lekker bezig geweest dude.

Lekker eten man!
En wat betreft die foto bedoel ik het goed: Liever een foto met een mooie pose onder goede belichting! Doet je fysiek ook goed.
Kijk aan! Zo hoort bodybuilding voedsel eruit te zien!
Ben benieuwd wat de cut met je fysiek gaat doen! Verbaas ons Mc!![]()