MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ik vind beetje massa so ie so mooier dan knoep droog met weinig massa!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.463
4km hardgelopen. Had geen zin om te lopen, eenmaal begonnen te hard van stapel gelopen en lopend de 2km bereikt. Stuk gelopen en laatste 2km wel gerend. In totaal 26min over gedaan. Conditioneel k*t, calorie technisch wel prima. Weet niet of ik meer van mezelf had moeten verwachten op een low carb dag. Volgende keer in ieder geval rustiger beginnen.

• #7.464
Not sure of iemand t interessant vind maar mn voeding van vandaag;

50gr havermout
250ml melk
2 ei
6 eiwit

500gr kwark
banaan
30gr walnoten

250gr champignons
250gr kip
250gr sperziebonen

blik tonijn (130gr)

Dat is inderdaad wel redelijk low carb!

Maak je pannenkoeken van je eerste meal trouwens? En die kwark moet echt een traktatie zijn geweest!:thumbs:

Lijkt inderdaad wel aardig low carb. Lijkt sowieso wel aardig op mijn low carb dagen :)

Ter vergelijking:

Ontbijt / middag
50 gr havermout
150 ml half volle melk
5 eieren L
2 EL kokosolie (pannekoek)

500 gr magere kwark

Avond
250 gr mager rundvlees / mager vlees
30 gr rijst :o
300 gr broccoli / groene groente

500 gr magere kwark
15 gr walnoten
20 gr whey isolaat

Tot Kcal / E / K / V : 2808 (10% cut) / 230 / 110 / 170

• #7.467
Dat is inderdaad wel redelijk low carb!

Maak je pannenkoeken van je eerste meal trouwens? En die kwark moet echt een traktatie zijn geweest!:thumbs:

Heb ik 1x gedaan. Was wel oke, havermout met ei. Gister in ieder geval moeilijk lang over die 8 eieren gedaan :o Die kwark is echt goed te doen ja :D Maar rijst met tonijn en peper ook (mn lunch op high carb dag) en mn avondeten is sowieso goed (kip met sperziebonen en/of champignons en/of aardappels).

Lijkt inderdaad wel aardig low carb. Lijkt sowieso wel aardig op mijn low carb dagen :)

Ter vergelijking:

Ontbijt / middag
50 gr havermout
150 ml half volle melk
5 eieren L
2 EL kokosolie (pannekoek)

500 gr magere kwark

Avond
250 gr mager rundvlees / mager vlees
30 gr rijst :o
300 gr broccoli / groene groente

500 gr magere kwark
15 gr walnoten
20 gr whey isolaat

Tot Kcal / E / K / V : 2808 (10% cut) / 230 / 110 / 170

Gheghe, lijkt er inderdaad verrekte veel op zeg. Ik zit wel wat lager;
High carb: 2300 cals (40/35/25), 230 carbs/200 eiwit/65 vet
Low carb: 1700 cals (19/47/34), 80 carbs/200 eiwit/65 vet

• #7.468
Vandaag overigens een schep caseine bij t ontbijt, scheelt weer 5 eieren atten.

Biw.

Lekkere body.

Lekkere train.

Habba habba

Waarom probeer je niet FTIO's pannenkoeken recept. Online zijn ook wel een hoop (eiwit)pannenkoeken recepten te vinden overigens. Toevoegen van whey/casseine maakt ze nog lekkerder IMO:thumbs:

• #7.472
Waarom probeer je niet FTIO's pannenkoeken recept. Online zijn ook wel een hoop (eiwit)pannenkoeken recepten te vinden overigens. Toevoegen van whey/casseine maakt ze nog lekkerder IMO:thumbs:

Oh ik snap nu pas dat meal 1 een pannenkoek is :eek: Lol. En ik heb choco caseïne, wordt er misselijk van tbh..

Ik heb mijn Whey's etcetera altijd in vanille of banaan smaak. Daar kan je niet echt verkeerd in gaan. Nu vind ik caseïne poeder sowieso niet echt super lekker.

Ik heb ook Waxy Maize nu als cadeau gehad van B&F, normaal gebruik ik maltodextrine.. Maar wat een vage substantie is die Waxy Maize.. Ook niet erg lekker.

Die pannekoek kan je zeker proberen hoor ;) Banaan in plakjes erbij en smullen maar!

• #7.474
To beat:
Bench
10x20kg
8x40kg
5x60kg
1x70kg
4x82.5kg

Chins
10xBW
6xBW
6xBW

Push Press
5x20kg
5x35kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Superset DB Row, Bent Over Raise
12x20kg ss 12x4kg
12x34kg ss 12x8kg
12x34kg ss 12x9kg
12x34kg ss 12x8kg

Ez-Curl
8x30kg
8x30kg

Straight Bar Preacher
8x20kg
6x20kg

Straight Bar Curl
8x20kg
8x20kg
8x20kg + 3 negatives

DB Shrug met hold
8x30kg
Dropset:6x28kg, 6x24kg, 8x18kg, En wat gewurm en gedraai met 12kg

Viel niet tegen! Na een week zuipen en feesten een rep erbij op de bench en 2.5kg op push press, hoppaaa.

Bench
10x20kg
10x40kg
5x60kg
1x70kg
5x85kg Laatste rep met spot

Chins
9xBW
7xBW
7xBW

Pushpress
5x20kg
5x35kg
2x45kg Schoot iets licht in mn rechter voorarm aan de bovenkant..
5x45kg Deze set ging wel goed
2x45kg Voelde t weer dus gestopt

Superset DB Row, Side Raise
10x24kg
12x34kg ss 12x9kg
12x34kg ss 12x9kg
12x34kg ss 12x9kg
12x34kg ss 10x9kg

Ez-Curl Is de laatste tijd wat sloppy geworden, dus goed strict
6x30kg
5x30kg
4x30kg dropset 6x20kg

Nou, was twee weken geleden dat ik upperbody had gepakt, zit op een calorietekort en sliep pas na 5u vanacht omdat ik een vriend op Schiphol heb gedropt, dus viel me niet tegen om 2.5kg op mn bench te plakken! Push press was even balen, maar wel lekker los gegaan op raises. Shrugs bewust overgeslagen ivm spierpijn in mn traps van de deads en mn voorarm. Helaas ivm tijd kip/aardappels/sperziebonen omgewisseld met kwark/banaan/walnoten, was idealer geweest om nu aardappels en kip te eten maar /care. Vanavond salsa/cardio.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 18:36 ----------

Ik heb mijn Whey's etcetera altijd in vanille of banaan smaak. Daar kan je niet echt verkeerd in gaan. Nu vind ik caseïne poeder sowieso niet echt super lekker.

Ik heb ook Waxy Maize nu als cadeau gehad van B&F, normaal gebruik ik maltodextrine.. Maar wat een vage substantie is die Waxy Maize.. Ook niet erg lekker.

Die pannekoek kan je zeker proberen hoor ;) Banaan in plakjes erbij en smullen maar!

Klopt, ik ook, al vind ik cookies van B&F ook erg lekker. Ik had deze pot voor €15 overgekocht van een maat, dus vandaar ;) Maargoed, ik eet t niet voor de smaak he! Wat is die Wazy Maize dan? En zal die pannekoek eens proberen, al is 250/300ml melk misschien een beetje veel?

Je mag tevreden zijn Mc!:D

Idd je bench gaat lekker T. :)

Zeker geen slechte training bigmaccie. Klote van je arm, hopelijk trekt dat snel weg.

Lekker getraind!

• #7.479

Mja, ben ik ook wel! Zeker omdat voeding gewoon spot-on is.

Eindelijk :D

Zeker geen slechte training bigmaccie. Klote van je arm, hopelijk trekt dat snel weg.

Thanks Bart. Ja, t was opzich maar een heel minor dingetje, na de training ook niet meer gevoeld. Ben gewoon erg voorzichtig geweest.

Thanks man.

Lolled @ Salsa.

Voor de rest goede training brah, maar wanneer komt er eens een beetje regelmaat in je leven?

Terug
Naar boven