- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench is inderdaad vooruit gegaan man! Gaat de goede kant op net zoals met je chin-ups een tijdje geleden!
Ik weet niet wat ik precies heb getypt, maar ik gebruik altijd 150 mL halfvolle melk.
Gebruik zeker wel een deksel op de pan! Anders stolt de bovenkant van de pannekoek niet snel genoeg waardoor je hem niet kan draaien..
Pff, talking about chinups... Rug staat ff stil man, chins geen progressie, DB Rows al 4x12 met de zwaarste DB... Even het een en ander omgooien in mijn schema denk ik, of misschien wachten tot na de cut met omgooien, dunno.
Goeie tip van die deksel!
Aaaaaah!! Ook hier een Wendler vanaf nu! Mooi!
Waarom zet je die 7 reps er niet bij brah? Is motivatie voor volgende keer!
En 5/3/1 op zowel SQ als DL is wel killing en misschien zelfs beetje teveel van het goede.
En alleen voor LB dagen, t is ook niet echt Wendler, maar ik gebruik die sets/reps. En is inderdaad killing, toen ik bezig was dacht ik nog "misschien is dit niet t beste idee ever in de cut" maar we gaan t zien, anders ga ik misschien boring but big doen (5/3/1 op squat of deadlift en dan 5x10 voor deadlift of squat erachteraan). Talking about de cut: ik ga wel erg hard, vanmorgen 76.5kg Wegen is tricky met carbcyclen dus ik ben benieuwd wat de weegschaal na mn high carb dag zegt maar op t moment verlies ik een halve kilo per dag 
Nog maals.. dit is wel via de UD2.0 manier.
Wendler combo met boring but big is hetgeen ik nu doe en dat bevalt me wel. Vrees alleen dat dat beter is voor in de bulk, dan voor tijdens een cut. Het breken van PR's is wel één van de richtpunten daar.

Ik woog na 2 dagen low carb low calorie gevolgd door 2 dagen low carb ook 2.5 kg minder. Maar na de carb load dag gevolgd door 2 dagen +10% boven onderhoudt had ik toch paar honderd gram boven start gewicht gepaktNog maals.. dit is wel via de UD2.0 manier.
Alleen ben ik wat minder te spreken over de high intensity work out op low carb dagen. Zie spoiler.
Dus denk nog eens rustig na voordat je dit wilt doenVanochtend 45 minuten misselijk geweest na 4 supersets front quats en calf raise gevolgd door superset leg curl en leg extension.. 30 seconden rust tussen beide..
Front squats -- superset 30 seconden rust -- calf raise
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
Direct gevolgd door
Leg extension -- superset 30 seconden rust -- lying leg curl
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg
10 minuten op een bankje gelegen met mijn benen in de lucht.. Dikke vegetatieve reactie..
Niet de bedoeling om je topic te hijacken.![]()

Niks mis met die deadlifts mac. Je bent weer on route, verwacht snel dat je oude kracht stats er aan gaan!

Waarom zit iedereen tegenwoordig aan Wendler 5/3/1? IK snap er de ballen van..
Een halve kilo per dag verliezen is inderdaad wel een hoop..denk wel een beetje aan het behoud van je zuurverdiende spieren..
Vanmorgen ingewogen op 77,0kg. Gewicht progressie ziet er ongeveer zo uit;
Naja, daarna nog naar een verjaardag gegaan, alleen water op. Mn voeding op niet-trainen aangepast;
Succes vandaag Mc! Je lag er weer om een beste tijd in zie ik
---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 12:18 ----------
Vind het nog flinke gewichten Mc voor een dagje doorhalen!
Goed bezig geweest en nu lekker genieten van je weekend![]()

Het lijkt haast wel alsof je 'perongeluk' laat naar bed gaat of een nachtje door haalt
Wanneer ga je weer bulken?
En ga nu eerst goed cutten, daar ben ik sws wel een maand mee bezig, als t niet langer is.