XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.481
Salsa is baas, 'nuff said. En waarschijnlijk snel want het begin van t nieuwe schoolseizoen zit agendatechnisch goed vol!

Bench is inderdaad vooruit gegaan man! Gaat de goede kant op net zoals met je chin-ups een tijdje geleden!

Ik weet niet wat ik precies heb getypt, maar ik gebruik altijd 150 mL halfvolle melk.

Gebruik zeker wel een deksel op de pan! Anders stolt de bovenkant van de pannekoek niet snel genoeg waardoor je hem niet kan draaien..

• #7.483
Bench is inderdaad vooruit gegaan man! Gaat de goede kant op net zoals met je chin-ups een tijdje geleden!

Ik weet niet wat ik precies heb getypt, maar ik gebruik altijd 150 mL halfvolle melk.

Gebruik zeker wel een deksel op de pan! Anders stolt de bovenkant van de pannekoek niet snel genoeg waardoor je hem niet kan draaien..

:) Pff, talking about chinups... Rug staat ff stil man, chins geen progressie, DB Rows al 4x12 met de zwaarste DB... Even het een en ander omgooien in mijn schema denk ik, of misschien wachten tot na de cut met omgooien, dunno.

Minder melk is prima trouwens, doe ik de rest door mn koffie :) Goeie tip van die deksel!

• #7.484
Vandaag voor t eerst mn LB dag 5/3/1-style gedaan met mn meest recente max op squat (110) en deadlift (170). Pfff, ff kiezen op elkaar, eerste werksets waren al zwaar, maar wel 7 reps op de 5+ gehaald.

LB 5/5/5+

Squat
Warming up
5x67.5kg
5x77.5kg
7x87.5kg

Deadlift
Warming up
5x102.5kg
5x117.5kg
7x132.5kg Vanaf 5e rep mixed grip.

Schuine hanging crunches
6 per kant
5 per kant
4 per kant

Hanging crunches
6x
2x Voelde niet meer chill aan mn schouder.

In de gym nog chill een praatje met een gast gemaakt die me magnesium leende. Voelde mn wheels lekker bij t traplopen, dat wordt lache met salsa vanavond :roflol:

Aaaaaah!! Ook hier een Wendler vanaf nu! Mooi! :D

Waarom zet je die 7 reps er niet bij brah? Is motivatie voor volgende keer!

En 5/3/1 op zowel SQ als DL is wel killing en misschien zelfs beetje teveel van het goede.

• #7.486
Aaaaaah!! Ook hier een Wendler vanaf nu! Mooi! :D

Waarom zet je die 7 reps er niet bij brah? Is motivatie voor volgende keer!

En 5/3/1 op zowel SQ als DL is wel killing en misschien zelfs beetje teveel van het goede.

Ja, typfout, heb t al verbeterd ;) En alleen voor LB dagen, t is ook niet echt Wendler, maar ik gebruik die sets/reps. En is inderdaad killing, toen ik bezig was dacht ik nog "misschien is dit niet t beste idee ever in de cut" maar we gaan t zien, anders ga ik misschien boring but big doen (5/3/1 op squat of deadlift en dan 5x10 voor deadlift of squat erachteraan). Talking about de cut: ik ga wel erg hard, vanmorgen 76.5kg Wegen is tricky met carbcyclen dus ik ben benieuwd wat de weegschaal na mn high carb dag zegt maar op t moment verlies ik een halve kilo per dag :eek:

Wendler combo met boring but big is hetgeen ik nu doe en dat bevalt me wel. Vrees alleen dat dat beter is voor in de bulk, dan voor tijdens een cut. Het breken van PR's is wel één van de richtpunten daar.

Ik woog na 2 dagen low carb low calorie gevolgd door 2 dagen low carb ook 2.5 kg minder. Maar na de carb load dag gevolgd door 2 dagen +10% boven onderhoudt had ik toch paar honderd gram boven start gewicht gepakt ;) Nog maals.. dit is wel via de UD2.0 manier.

Alleen ben ik wat minder te spreken over de high intensity work out op low carb dagen. Zie spoiler.
Vanochtend 45 minuten misselijk geweest na 4 supersets front quats en calf raise gevolgd door superset leg curl en leg extension.. 30 seconden rust tussen beide..
Front squats -- superset 30 seconden rust -- calf raise
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg

Direct gevolgd door
Leg extension -- superset 30 seconden rust -- lying leg curl
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg

10 minuten op een bankje gelegen met mijn benen in de lucht.. Dikke vegetatieve reactie..

Niet de bedoeling om je topic te hijacken.
Dus denk nog eens rustig na voordat je dit wilt doen :p

Laatst bewerkt:
  • #7.489
Wendler combo met boring but big is hetgeen ik nu doe en dat bevalt me wel. Vrees alleen dat dat beter is voor in de bulk, dan voor tijdens een cut. Het breken van PR's is wel één van de richtpunten daar.

Ja, Wendler is natuurlijk een schema om progressie te maken, dat gaat veel beter in de bulk. Maar ik merk dat ik meer uitdaging en knallen nodig heb op mn LB dus wat dat betreft sluit 't goed aan. Ik kijk even, de eerste cycle is sowieso met 90% van je 1RM en duurt een maand. Ik wil niet (veel) langer dan 5 weken cutten. Vandaag iig 7 reps gepakt op beide 5+ oefeningen :)

Ik woog na 2 dagen low carb low calorie gevolgd door 2 dagen low carb ook 2.5 kg minder. Maar na de carb load dag gevolgd door 2 dagen +10% boven onderhoudt had ik toch paar honderd gram boven start gewicht gepakt ;) Nog maals.. dit is wel via de UD2.0 manier.

Alleen ben ik wat minder te spreken over de high intensity work out op low carb dagen. Zie spoiler.
Vanochtend 45 minuten misselijk geweest na 4 supersets front quats en calf raise gevolgd door superset leg curl en leg extension.. 30 seconden rust tussen beide..
Front squats -- superset 30 seconden rust -- calf raise
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg
15x52.5 kg -- 15x110 kg

Direct gevolgd door
Leg extension -- superset 30 seconden rust -- lying leg curl
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg
15x40 kg -- 15x60 kg

10 minuten op een bankje gelegen met mijn benen in de lucht.. Dikke vegetatieve reactie..

Niet de bedoeling om je topic te hijacken.
Dus denk nog eens rustig na voordat je dit wilt doen :p

Ja precies, ik zit nu aan de aardappels met groente en kip, heb laag calorische siroop in huis gehaald dus zo even goed drinken. Ook wat zout door mn eten gepleurd. Ben benieuwd morgenochtend. En het voordeel van mijn methode is dan weer dat ik high carb zit op trainingsdagen he ;)

Niks mis met die deadlifts mac. Je bent weer on route, verwacht snel dat je oude kracht stats er aan gaan!

Waarom zit iedereen tegenwoordig aan Wendler 5/3/1? IK snap er de ballen van..

Een halve kilo per dag verliezen is inderdaad wel een hoop..denk wel een beetje aan het behoud van je zuurverdiende spieren..

• #7.492
Niks mis met die deadlifts mac. Je bent weer on route, verwacht snel dat je oude kracht stats er aan gaan!

Begint weer lekker te gaan idd. Eerst ff mn cut afmaken, dan weer terug bouwen naar de 200 deadlift en 140 squat ;)

Waarom zit iedereen tegenwoordig aan Wendler 5/3/1? IK snap er de ballen van..

Een halve kilo per dag verliezen is inderdaad wel een hoop..denk wel een beetje aan het behoud van je zuurverdiende spieren..

Nou hee ho effe, dit is geen wendler he. Alleen de reps en sets van de lowerbody lifts neem ik over voor LB dag ;) Vanmorgen ingewogen op 77,0kg. Gewicht progressie ziet er ongeveer zo uit;

Zondag 18 augustus 77,2
Week vakantie... Iets teveel biertjes en consumptiebonnen en uit eten etc. 79kg was wel loaded/bloated.
Zaterdag 24 augustus 79
Zondag 25 augustus 78,5
Maandag 26 augustus 77,7
Dinsdag 27 augustus 77,1
Woensdag 28 augustus 76,5
Donderdag 29 augustus 77

Voorlopig vind ik t wel lekker gaan zo, ik kijk t nog een weekje aan. Merk al iets aan verschil in definitie in mn triceps.

• #7.493
Vandaag ging niet helemaal volgens plan. Lag pas na 5en in mn nest en was te laat op, heb 's middags mn rijst laten aanbranden en toen pas 2u later de pan schoon geschrobd. Uiteindelijk mn rijst toch gemaakt, wou ik t ff laten zakken en naar de gym. Ik had mn trainignsshit al aan maar toen was t al freakin' 21:30 en mn gym is 20 min fietsen en gaat om 10u dicht :mad: Naja, daarna nog naar een verjaardag gegaan, alleen water op. Mn voeding op niet-trainen aangepast;

Ontbijt;
80gr havermout
300ml melk
2 ei
1 eiwit
schep caseïne

Lunch;
75gr rijst
blik tonijn
wat peper

diner;
300gr kip
380gr sperziebonen
100gr champignons
1el olijfolie
kipkruiden

Pre-bed snack;
back kwark

Total;1600 cal, 173 eiwit, 135 carbs, 38 vet

Morgenochtend gymtime, schade inhalen. Hoop dat ik op tijd herstel voor UB-1 maandag.

oh boy, lang niet ingecheckt hier, ff lezenn

• #7.495
oh boy, lang niet ingecheckt hier, ff lezenn

Nog steeds aan t lezen? :)

Om een lang verhaal kort te maken; ik lag gisternacht zodanig laat in mn nest dat ik niet meer een fatsoenlijke nacht van 8 uur kon maken, op tijd carbs kon eten voor t trainen etc. Heb dus een nachtje doorgehaald, en ga straks een gat in de dag slapen. Voel me zo slap als en vaatdoek :thumbs:

DB Bench
12x12kg
10x18kg
9x26kg
7x26kg
10x22kg
?x22kg

Yates Row
8x40kg
8x60kg
8x60kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg
10/12x60kg

DB Shoulderpress
Xx12kg
8x18kg
8x16kg
Xx16kg
Xx14kg

BB Curl
12x25kg
10x25kg
8x25kg

Bench
12x47.5kg
12x47.5kg

Reverse Grip Pushdown
Dropset; 8x15kg, 6x12,5kg, 8x10kg, 12x7,5kg

Superset Chins, Raises
4xBW ss 10x8kg
4xBW ss 10x7kg
4xBW ss 10x7kg

Succes vandaag Mc! Je lag er weer om een beste tijd in zie ik ;)

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 12:18 ----------

Vind het nog flinke gewichten Mc voor een dagje doorhalen!:thumbs:

Goed bezig geweest en nu lekker genieten van je weekend:thumbs:

Een normaal ritme bestaat niet in jou leven eh?

Het lijkt haast wel alsof je 'perongeluk' laat naar bed gaat of een nachtje door haalt :o

Wanneer ga je weer bulken?

• #7.499
Succes vandaag Mc! Je lag er weer om een beste tijd in zie ik ;)

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 12:18 ----------

Vind het nog flinke gewichten Mc voor een dagje doorhalen!:thumbs:

Goed bezig geweest en nu lekker genieten van je weekend:thumbs:

Thanks Marf, jij ook fijn weekend.

Een normaal ritme bestaat niet in jou leven eh?

Nee man. Ik moet gewoon een vrouw hebben die op tijd naar bed gaat waar ik dan bij kan kruipen, anders zie ik dat ook echt niet gebeuren :D

Het lijkt haast wel alsof je 'perongeluk' laat naar bed gaat of een nachtje door haalt :o

Wanneer ga je weer bulken?

Haha, naja t was wel een beetje zo :P En ga nu eerst goed cutten, daar ben ik sws wel een maand mee bezig, als t niet langer is.

Weer een heerlijke training dude.

Terug
Naar boven