droopy 3.0
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 807
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das bewust 🤓veel aandacht voor je armen en schouder de laatste tijd![]()
) 30mm schijven van 2,5kg gekocht, dus das leuk. Had mn huidige db's beetje uitgespeeld en nu kan ik tot 17.2/23.2 als ik accepteer dat de sluiting er 80% op past. Dus ook eens de moeite genomen de handvaten te wegen. Blijken 2.2 kg te zijn, wie verzint zoiets
Lang geen db presses meer gedaan (aan het pr in mn huidige tracking app te zien sinds vóór corona).Haha, zag laatst een insta voorbij komen waarin een guy zei "Het beste wat je kan doen als je de bar niet omhoog krijgt is 'm gewoon omhoog drukken en terugleggen in het rack" 😂Ah joh dumbbells gewoon recht houden, heb je die sluiting niet nodig. Goed voor je stabiliteit ook
All jokes aside, extra schijven moeten kopen is altijd een goed teken!
Vandaag met db rows meteen zo zwaar als past gemaaktAh joh dumbbells gewoon recht houden, heb je die sluiting niet nodig. Goed voor je stabiliteit ook
All jokes aside, extra schijven moeten kopen is altijd een goed teken!

er passen ook 10 kg schijven in hoorVandaag met db rows meteen zo zwaar als past gemaakt

Nee hoor, mn 10kgs zijn 50mmer passen ook 10 kg schijven in hoor
maar mooi rijtje PR's weer![]()

OK, OK, dat zou wel een beetje rammelen dan
Want? Tennis elleboog achtige pijn?Note to self: db extensions pas doen als triceps goed warm zijn.
Aanhechting bij mn elleboog irriteert btje als de boel nog niet goed doorbloed is.OK, OK, dat zou wel een beetje rammelen dan
Want? Tennis elleboog achtige pijn?
Misschien help opwarmen, of gewoon op willekeurige momenten knijpen met zo'n zacht knijp/stressballetje om de boel te laten doorbloeden.Aanhechting bij mn elleboog irriteert btje als de boel nog niet goed doorbloed is.
Mwah, ik moet m gewoon niet als eerste triceps oefening doen. Dan gaat t prima.Misschien help opwarmen, of gewoon op willekeurige momenten knijpen met zo'n zacht knijp/stressballetje om de boel te laten doorbloeden.