MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

je heet toch ook jorg?

of wa

zeg, weet een van julie wat er met Jorg is? Zo aangebrand...

Hij heeft een date ;)

Dat zal 't zijn, ondertussen is ie vast de kwark uit d'r aars aan 't likken omdat ze hem Jorg noemde :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.728
Gatver, en uit dr navel enzo.

Dit is wel de log met de meeste humor

word steeds gezelliger

• #1.730
Ik heb het al opgegeven om ontopic te blijven. Zie het als "citaten van verstandlozen" maar dan met incidenteel een training gepost :D

zucht, waar gaat dat heen met je:p

zei daar iemand jorg

:D

goed getrained McM :)

• #1.734

Thnx bro

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Nog lekker spierpijn. Die meid is nu boos op me omdat ze nauwelijks meer kan lopen :roflol:

Thnx bro

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Nog lekker spierpijn. Die meid is nu boos op me omdat ze nauwelijks meer kan lopen :roflol:

Mc, zou je voor mij aan haar willen vragen een foto van haar gezicht te maken, op het moment dat ze door haar knieen gaat op het toillet?

Mijn dank zal groot zijn!

Ik ben namelijk pottyflop-faces aan het verzamelen voor op het forum hier, met diverse gradaties van trainingzwaarte mbt de squat. (net als de vetpercentage topic)

hey jorg

Thnx bro

Jij hebt vriendjes gemaakt! :thumb:

(ik strompel vandaag ook rustig door kantoor... gisteren frontsquats sinds eeuwen weer gedaan... :o

Terug
Naar boven