AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Vandaag eindelijk weer getrained. Vandaag een rare dag qua eten (familie kwam langs, dus moest natuurlijk gedineerd worden in een snackbar...) en had al een tijd niet gesquat, dus ik had erger verwacht. Ik hou wel mn hart vast voor borst/schouders/tri's. Vooral borst.

Squat
Wel goed opgewarmt want ik ging t voordoen voor een meid die mee ging (zie verhaal onderaan) en heb als zij ging rusten wat aangeklooid met die 30kg. Verder wat setjes van 60/80kg nog gedaan.
5x110kg
5x110kg
5x100kg
5x100kg (yay, 5 reps meer dan vorige keer, moest toch effe over mn vorige training heen. Volgende keer 3x5x110, zeg maar dag tegen mn 120kg 1rm :fire:)

Legpress
10x260kg
10x260kg

Jep, voelde em wel branden ja :yes:

Calve Raises
10x60kg
10x60kg

Toen maar gestopt, had eerder al het gevoel dat ik de legpress ging onderkotsen na die squats dus ben maar genokt. Nog 3 minuten op een hardloopband gedaan (meid ook weer blij).

Maargoed, het grappige verhaal:

Ik heb nou dingen meegemaakt :roflol: Wou een meid met me bodypump gaan doen, nou krap qua tijd en dit en dat, ik zei: We gaan dr gewoon heen en we zien wel. Nou prima, dr moeder wou mee dus die ook in de auto. Moeders dr eigen gang, ik die meid leren squatten. Na 3 sets afgewisseld met wat buikspier gezeik zette ik dr op de legpress zodat ik kon squatten. Gaat ze op een gegeven moment staan met dr handen recht naar voren. "Oh ik voel het wel in mn benen". Maakt ze langzaam een squatbeweging, valt ze zo op de grond :roflol: Ik had t echt niet meer :D Even later weer bij een loopband en toen ze de auto uit wou klimmen (ze zat achterin) knalde ze vol voorover tegen de stoel :roflol: En heb dr natuurlijk nog even wijsgemaakt dat er een mengseltje van winstrol en testosteron in mn shakebeker zat. Zegt ze in de auto "Mag ik ook een slokje van je testosteron", nou je had het gezicht van dr moeder moeten zien :roflol:

Edit: Ook het nut van zo'n decline buikspier bankje uitgevonden: Uitzicht :cool:

Laatst bewerkt:
xD uitzicht :)

wel nette squats man :D

Gaat goed met die squats idd Mac :cool:

Volgende keer als je weer gaat squatten met die meid moet je haar misschien maar even "ondersteunen" :p

:roflol: @ gym / meid

Ik heb een decline bankje thuis :eyebrow:

pics or....

nice training!

JALOERS :mad:

Hier zit ik dan ... in me homegym ... in me ukkie ... :(

:sad:

Hehe leuk verhaal... en squats :thumbs:

plus voor iedereen die naar pic vraagt!!

• #1.693
xD uitzicht :)

wel nette squats man :D

Dank. Ja, uitzicht was echt te gek hoor :P

Gaat goed met die squats idd Mac :cool:

Volgende keer als je weer gaat squatten met die meid moet je haar misschien maar even "ondersteunen" :p

Yeah baby! Haha, ik heb dr 1 fail zien maken in t squatrek, maar die ging zo snel (was een eerste rep van een setje :P)... Mooi verhaaltje gehouden over dingen aanspannen en ademhaling.

:roflol: @ gym / meid

Ik heb een decline bankje thuis :eyebrow:

Haha, verstandige investering (heeft je vriend aan meebetaald? :P).

JALOERS :mad:

Hier zit ik dan ... in me homegym ... in me ukkie ... :(

:sad:

ik train samen met me zus

pics?

Lol. Spoiler and you know it!

PICS GODAMNIT!

plus voor iedereen die naar pic vraagt!!

Zet ik een keer goeie squats neer, krijg ik alleen maar comments "pics!?" :roflol: Puberaal gedrag ook :o

Hehe leuk verhaal... en squats :thumbs:

:D

cool story bro !

pics?

enneuhh, sterke squat toch ;)

:roflol:

Hahahahaha :D Poor McMetronome toch, ale, knappe squats hoor jonge :D

Cookie?

• #1.696
Haha nice , chicks trainen :D

zeg MC... vertel eens..

wel gedeelte van "wij willen pics" begrijp je niet? het eerst of t tweede gedeelte?

:)

• #1.699
Terug
Naar boven