- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rackpulls: 2 flinke schijven op de grond (die van 50kg per stuk zijn wel goed dik hiervoor) en daar op de stang leggen? (bij gebrek aan 50kg schijven kun je ook 2x20kg op de grond leggen - weet niet wat er voorhanden is)
)
Wou een meid met me bodypump gaan doen, nou krap qua tijd en dit en dat, ik zei: We gaan dr gewoon heen en we zien wel. Nou prima, dr moeder wou mee dus die ook in de auto. Moeders dr eigen gang, ik die meid leren squatten. Na 3 sets afgewisseld met wat buikspier gezeik zette ik dr op de legpress zodat ik kon squatten. Gaat ze op een gegeven moment staan met dr handen recht naar voren. "Oh ik voel het wel in mn benen". Maakt ze langzaam een squatbeweging, valt ze zo op de grond
Ik had t echt niet meer
Even later weer bij een loopband en toen ze de auto uit wou klimmen (ze zat achterin) knalde ze vol voorover tegen de stoel
En heb dr natuurlijk nog even wijsgemaakt dat er een mengseltje van winstrol en testosteron in mn shakebeker zat. Zegt ze in de auto "Mag ik ook een slokje van je testosteron", nou je had het gezicht van dr moeder moeten zien 

JALOERS
Hier zit ik dan ... in me homegym ... in me ukkie ...
![]()

Gaat goed met die squats idd Mac
Volgende keer als je weer gaat squatten met die meid moet je haar misschien maar even "ondersteunen"![]()
)... Mooi verhaaltje gehouden over dingen aanspannen en ademhaling.
).JALOERS
Hier zit ik dan ... in me homegym ... in me ukkie ...
![]()
Puberaal gedrag ook 

HahahahahaPoor McMetronome toch, ale, knappe squats hoor jonge
Cookie?

zeg MC... vertel eens..
wel gedeelte van "wij willen pics" begrijp je niet? het eerst of t tweede gedeelte?
![]()
Om dr hyve nou te geven vind ik ook zo wat...Eg wel
Jonguh, ik heb helemaal geen pics van drOm dr hyve nou te geven vind ik ook zo wat...