MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Jij hebt vriendjes gemaakt! :thumb:

(ik strompel vandaag ook rustig door kantoor... gisteren frontsquats sinds eeuwen weer gedaan... :o

haha, iedereen is na de vakantie weer behoorlijk aan het pottyfloppen. Ik ook by the way, na drie weken niet gesquat te hebben. Au!

Maar eigenlijk vinden we t allemaal gewoon weer lekker :D

Zeg MC, Kun jnij niet ff een Pottyflop-group aanmaken hier. Jij bent tenslotte de bedenker van dat geniale woord toch?

Dan worden we allemaal lid!

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

volgens mij heeft Jorg wat last van roidrage ... too fast on gear does that to a guy

Klopt dat Jorgboy?
:D

Vakantie + dubbele rugblessure... mocht gisteren voor het eerst weer vrij squatten... zit daarbij aan de dropsets, en vond dat ik wel wat te droppen moest hebben (ondanks dat de lege bar al zwaar genoeg was), dus nog wat verzwaard ook... :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Mc, zou je voor mij aan haar willen vragen een foto van haar gezicht te maken, op het moment dat ze door haar knieen gaat op het toillet?

Mijn dank zal groot zijn!

Ik ben namelijk pottyflop-faces aan het verzamelen voor op het forum hier, met diverse gradaties van trainingzwaarte mbt de squat. (net als de vetpercentage topic)

Hahaha, neuh ze is al vijandig genoeg :D

:roflol:

volgens mij heeft Jorg wat last van roidrage ... too fast on gear does that to a guy

Ja tis wat, steeds gekker hier. Kun je om lachen maar over een jaartje en een paar spuitjes breekt hij onze squatPRs met één been!

Jij hebt vriendjes gemaakt! :thumb:

(ik strompel vandaag ook rustig door kantoor... gisteren frontsquats sinds eeuwen weer gedaan... :o

Haha, eg nie :P Heb gezegd dat ik vanavond en zaterdag ga en dat ze mee kan als ze wil, nog niks van gehoord dus :o Ze werkt in de horeca, dus ergens heb ik wel medelijden met dr :D

haha, iedereen is na de vakantie weer behoorlijk aan het pottyfloppen. Ik ook by the way, na drie weken niet gesquat te hebben. Au!

Maar eigenlijk vinden we t allemaal gewoon weer lekker :D

Zeg MC, Kun jnij niet ff een Pottyflop-group aanmaken hier. Jij bent tenslotte de bedenker van dat geniale woord toch?

Dan worden we allemaal lid!

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Klopt dat Jorgboy?

Haha, geniaal!

Vakantie + dubbele rugblessure... mocht gisteren voor het eerst weer vrij squatten... zit daarbij aan de dropsets, en vond dat ik wel wat te droppen moest hebben (ondanks dat de lege bar al zwaar genoeg was), dus nog wat verzwaard ook... :o

Nice, back to bussiness :)

• #1.745
Nou, tijd voor een training. Blijft tenslotte een logje :o Gewoon geen voldaan gevoel, heb veels te veel voor me uit zitten staren en toen ik mezelf af vroeg of ik alle koppen van mn schouders wel aan het trainen was had ik geen idee ??? Vanavond eens sleutelen aan een schema (inc reps) en mn voeding herberekenen.

Benchpress
8x30kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Flyes
5x6kg Om effe te proberen (nog nooit gedaan)
10x12kg
10x12kg
Viel me een beetje tegen, t is wel lastig om je armen helemaal op slot te zetten maar t lukte aardig. Volgens mij ook relatief zwaar omdat ik redelijk lange armen heb (verklaart ook mn slechte arm-looks en mn goeie deadlift denk ik)
10x8kg ofzo?

Pecdeck
10x30kg
10x30kg
10x30kg Laf

Dips
4xBW Mweh

Behind Neck Press (smith)
8x15kg (hing er nog op)
5x25kg
5x30kg
5x30kg

Frontpress (smith)
5x30kg
4x30kg

Front Raises
10x8kg
5x12kg
10x8kg (met wat cheaten op de laatste 3)

Triceps Overhead Extensions (rope)
10x30kg
10x35kg

Tricep Pulldown (reverse grip)
10x25kg
10x30kg

Tricep Cable Extensions
10x15kg
10x15kg

EZ-gay-Curls :sd:
5x30kg
5x30kg
10x20kg
10x20kg (30 en 20 hingen er al, zaten ****ing safety klemmetjes op ??? Geen zin om moeilijk te doen)
10x20kg

Concentration Curl
6x10kg
6x10kg (laatste reps spot bij beide sets)
8x8kg
8x8kg

Bah.

Kijk nou, een training:p.

je borst training is helemaal niks :P

verander die is even

• #1.750
Okay, plan de campagne:

Benen

squats
legpress
calve raises
cable crunches

Rug

deadlift
DB rows
cable row
straight arm pulldown
shrugs
Hammer curl
Concentration curl

Borst

BB bench
flyes
incline DB bench
Front raises (voor)
DB press (midden)
neckpress (midden/achter schouder)
triceps overhead extensions
reverse grip tricep pushdown

Puntjes van kritiek: Rugdag is zo erg heavy. Edit: borst/schouderdag ook :o

Nu even puzzelen met repranges enzo. Ik wil eens wat HIT proberen, misschien ga ik zelfs wel naar 1 werkset voor de grote drie.

Laatst bewerkt:
Dips ?
Leg extension ?

Vind ik beide lekkere oefeningen.

Te laat :( Suggesties? Working on it atm. Vind borst/schouders t k*tst om te trainen.

Borst/shouders zijn juist suuuuper lekker om te trainen....

• Incline DB Press: 5 sets of 12-10-10-8-8
    Superset
  • DB Press: 3 sets of 8-10
  • DB Flyes: 3 sets of 8-10
  • Butterfly: 3 sets of 12-15
  • DB Pullover: 3 sets of 12-15

Dit is mijn borst workout

Zal nog 2 extra oefeningen bij de benen er aan vast plakken en misschien je triceps oefeningen bij je leg day doen want dit is echt overkill

Borst en schouders pak je allebei triceps mee

Laatst bewerkt:
  • #1.753
Dips ?
Leg extension ?

Vind ik beide lekkere oefeningen.

Dips ben ik minder van gaan houden sinds ik mn presses serieuzer doe. Vind die overhead tricep extension en reverse pulldowns echt heerlijk tegenwoordig. Misschien inderdaag leg extensions en curls erbij op benendag, t is zo wat karig voor de onderste helft van mn lichaam (al zijn heavy squats met legpress drachteraan wel killing).

Borst/shouders zijn juist suuuuper lekker om te trainen....

• Incline DB Press: 5 sets of 12-10-10-8-8
    Superset
  • DB Press: 3 sets of 8-10
  • DB Flyes: 3 sets of 8-10
  • Butterfly: 3 sets of 12-15
  • DB Pullover: 3 sets of 12-15

Dit is mijn borst workout

Zal nog 2 extra oefeningen bij de benen er aan vast plakken en misschien je triceps oefeningen bij je leg day doen want dit is echt overkill

Borst en schouders pak je allebei triceps mee

Smaken verschillen I guess :P Misschien dus leg curl/extension drbij. Doe ik dan na mn legpresses en voor mn calveraises. Moet even kijken qua reps, vind het een lastig punt. Denk dat ik voor weinig werksets ga met behoorlijke intensiteit. Goeie ervaring mee. Bench heb ik nog nooit echt dikke progressie mee geboekt behalve toen ik met DB bench begon. Maar de rek is daar nu uit.

Als ik er zo over na denk is het niet eens zo'n heel slecht idee om er een 4 daagse split van te maken met een aparte armdag.

Flyes
5x6kg Om effe te proberen (nog nooit gedaan)
10x12kg
10x12kg
Viel me een beetje tegen, t is wel lastig om je armen helemaal op slot te zetten maar t lukte aardig. Volgens mij ook relatief zwaar omdat ik redelijk lange armen heb (verklaart ook mn slechte arm-looks en mn goeie deadlift denk ik)
10x8kg ofzo?
Niet compleet strekken hoor (niet zo lekker voor je ellebogen - ik krijg bij volledig strekken ook last van m'n schouders).

• #1.755
  • #1.757
F=m*a ;) And besides: Was de eerste keer, dus niet zeuren over e-stats :D

MC,

vanochtend zat ik eens te denken he, ik verblijf veel vaker en langer in dit topic dan mijn eigen topic...

Zou je het goed vinden wanneer ik mijn log hier ga bij houden? dan kan die van mij verder op slot, en lijkt dit spamlog toch iets meer op een trainlog.

Win-win.

Greetzzz

MC,

vanochtend zat ik eens te denken he, ik verblijf veel vaker en langer in dit topic dan mijn eigen topic...

Zou je het goed vinden wanneer ik mijn log hier ga bij houden? dan kan die van mij verder op slot, en lijkt dit spamlog toch iets meer op een trainlog.

Win-win.

Greetzzz

:roflol: Hahaha :D

Voor McMetronome, veel te lange en zware training jonge :D
Teveel oefeningen, die laatste gaan nooit meer goed gaan, ofwel?

Ook is je borstdag volgens mij te zwaar, verschuif triceps eens naar benen ofzo?

Goed dat je met flyes bent begonnen! Goede oefening, mits je ze correct uitvoert. Daarom doe ik met iets minder gewicht, maar wel 15 reps, zodat zeker de eerste 10 altijd juist zijn :)

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ach ja... E-stats....

Ondertussen doe ik m'n flyes met 20kg, soms 25! :P

Ik hoop, vanuit de grond van mijn hart, dat dit sarcasme is ? :p

Terug
Naar boven