- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okay, plan de campagne:
Benen
squats
legpress
calve raises
cable crunches
Rug
deadlift
DB rows
cable row
straight arm pulldown
shrugs
Hammer curl
Concentration curl
Borst
BB bench
flyes
incline DB bench
Front raises (voor)
DB press (midden)
neckpress (midden/achter schouder)
triceps overhead extensions
reverse grip tricep pushdown
Puntjes van kritiek: Rugdag is zo erg heavy. Edit: borst/schouderdag ook
Nu even puzzelen met repranges enzo. Ik wil eens wat HIT proberen, misschien ga ik zelfs wel naar 1 werkset voor de grote drie.

ik zou dag 2 en 3 - beter voor je onderrug
je benen-dag is nogal magertjes imo - misschien nog een oef voor de hamstrings
bij je rug-dag mis ik pull ups of pull downs voor een brede rug ?
je voorste schouderkoppen krijgen op dag 3 veel te verduren 5 oef hiervoor maar liefst - zou ik inkorten na 1 schouderpress en daarna achterkant en zijkant aanpakken
dbpress/neckpress is dubbelop
voor de rest een leuk schema metroman![]()

Machtig gevoel zeg, zoveel gewicht.)

)
(leuk gesprek
)Voor triceps cgbp, skullcrushers, gewone pushdown...
Voor biceps valt het wel mee, al kunnen die db curls wel stukken zwaarderBeetje luiheid probably
?
Die fail van je maat zie ik zo voor mehahahaha
? volgens mij zijn die extension pushdowns en dips hele goede massabouwers voor triceps want je pakt er alle koppen goed mee, ook al is skullcrushers wel een hele leuke voor de triceps vind ik![]()

Haha, ja die fail was echt geniaal. En ik vind vooral die dips (nu ik niet voorvermoeid ben door borst/schouders) en die overhead extensions heerlijk. Voelde goed mn onderarmen van de reverse grip toen ik die ez-bar ging doen.
Mmmz, dat van die koppen ga ik even nakijken.
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------
Nog nooit gedaan
---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------
BF% laatst gemeten trouwens, 18,9 %, gaat dus de goeie kant op. Morgenochtend weer even meten, als dat rond de 19 zit ben ik helemaal blij![]()

Had een paar x een lijst op dbb zien langs komen welke oefeningen nou welke koppen accentueerden, de massabuilders zijn oefeningen die veel belasting leggen op alle 3 de koppen. De lijst op zich is niet zo heel interessant omdat de uitslag toch de simpele/bekende oefeningen zijn:
db oh extension
cable pushdown
tricep oh rope extension
skulls
cgbp
dips
Er zijn redelijk veel opties voor triceps en het zijn ook stuk voor stuk lekkere oefeningen, al ben ik geen fan van cgbp+dips vanwege de schouderlast. Als je nog geen skulls doet zou ik die als de wiedeweerga gaan proberen![]()