XXL Nutrition

Paddos Strength training

Voor mijn overhead press en incline bench. Ik verwacht zowiezo geen gains met mijn presses tijdens smolov maar wie weet.

Je kan het altijd proberen idd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
do 18/10/2007 smolov deload

Front Squat Negatives
1x120kg
1x130kg
1x130kg

Overhead Press (+1 military clean)
5x52,5kg
5x50kg
5,5x47,5kg
5x45kg

Power Cleans
5x90kg PR
5,5x87,5kg PR
5x85kg
5x82,5kg

Commentaar
Dinsdag/woensdag ziek geweest. Was begonnen met rhinitis. Ging niet vanzelf over. Lang geleden dat ik er zo van had. Gisterenavond naar dokter geweest die zei dat ik met griep symptomen zat. Ontsteking bovenste luchtwegen, sinussen zijn mijn zwakke plek qua gezondheid. Ibuprofen o.a. voorgeschreven gekregen.

Vannacht zeer goed geslapen & voel mij vandaag al veel beter. Training ging goed. Behalve die negatieven op front squat waar ik ontzettend hoofdpijn kreeg.

Overhead Press voelde goed aan, volgende keer 5x55 proberen. Power Cleans waren zwaar, eerste set een rep gemist. De 2x5 87,5kg was niet bedoeld, dacht dat er de tweede keer 85kg op stond.

Lekkere training :thumbs: Hoe voelde de negatieven aan? Had je niet het idee (veel) zwaarder te kunnen?

• #1.146
Lekkere training :thumbs: Hoe voelde de negatieven aan? Had je niet het idee (veel) zwaarder te kunnen?

Bedankt. Mnee zwaarder ging echt niet. Bovenste stuk wel, maar eens dicht bij parallel viel ik gewoon naar beneden. Ik wou er meer doen maar de hoofdpijn was te neig, ik denk van die sinussen.

Leuke training, ook goede power cleans :thumb:

leuk om die fr sq eens negatieve te doen!

Hoe voelt dat uberhaupt, negatieven met front squats?

• #1.151
Sander=> bedankt!

Hoe voelt dat uberhaupt, negatieven met front squats?

Niet zo lekker. Had al langer opgemerkt dat ik zeer zwak was op het eccentrisch gedeelte, wss van altijd power/speed werk te doen dit jaar. Nog iets waar ik aan moet werken. Eens iets boven parallel viel ik als gewoon naar beneden.

• #1.153
Ma 22/10/2007

Front Squat
2x100kg
1x120kg
1,1x130kg negative only

Overhead Press
3x55kg
3x52,5kg
3x3 50kg

Power Cleans
2x95kg (3e failed) PR
3x92,5kg
3x90kg
3x87,5kg
3x85kg

Commentaar
Die 120kg Front Squat was paused :-) Ging zeer vlot. Eerste negatieve ging zeer gemakkelijk. Tijdens de tweede opnieuw barstende hoofdpijn gekregen, niet gezond. Ik denk ademhaling te lang inhouden + 130kg tegen strot.

Overhead Press ging niet zo goed tov andere dagen, mss omdat ik met de slechte bar bezig was.

Power Cleans 3e rep gemist, niet hoog genoeg getrokken. Niet sterk genoeg voor 3 reps. Volgende keer opnieuw proberen.

Die power cleans zijn nog altijd zonder bumper plates btw. Ik vang het gewicht op op het eccentrisch gedeelte. Biceps zijn op dit moment verzuurd. Ik ga dit niet lang blijven doen op deze manier, kan mij blesseren. Als iemand goedkope bumper plates weet, post maar (geen tijd om het zelf te maken).

Front squats en cleans beginnen serieus ergens op te lijken zo :thumbs:

Idd. Front squats en cleans zijn impressive, zeker met jouw bw:thumbs:

• #1.156
Bedankt. 72kg bw nog steeds :-) Heb films/foto's van power cleans. Ik zet ze online zodra ik pc heb.

doe je enkel overhead presses kwa presses?

nette training!!:)

• #1.160
Do 25/10/2007 Smolov deload

Front Squat
2x100kg
1x120kg
1x130kg negative only

Overhead Press
10, 10, 9 x42,5kg
7x40kg
7x37,5kg

Power Cleans
1x87,5kg

Commentaar
Laatste training deload. Volgende week smolov phase 2 voor 4 weken. Die 130kg waren zeer gemakkelijk naar beneden.

Terug
Naar boven