MuscleMeat

Patsers in de sportschool

Bezoekers in dit topic

beste woorden

calibre zei:
@Panharing: IK denk dat het idd voor een groot deel machogedrag is. Kerels trainen al lang en voelen zich de man. Ze lijken te vergeten waar zij begonnen zijn.

Dit is nou wat ik bedoel^^^^;)
 
Mighty zei:
Dan moet jij eens beter leren lezen. Ik schreef, dat sommigen hier meer met hun omgeving bezig zijn, tijdens hun training dan met hun training zelf.

En als iemand weer het zoveelste topic over breezahs is de gym start dan zie je iedereen hier zijn irritatie uitspreken. Irritante mensen heb je gewoon, groot en klein, uiterlijk zegt weinig over wat er in iemands hoofd omgaat. Of het nou een beer van 130 kg is die denkt dat de Gym van hem is of een groepje breezahs die tussen het bellen af een toe een setje biceps of borst doet, ze zijn allemaal irritant. Ik probeer me er niet aan te ergeren. Doe gewoon me Mp-3 speler aan en train voor mezelf verder.
 
Anoniem zei:
En als iemand weer het zoveelste topic over breezahs is de gym start dan zie je iedereen hier zijn irritatie uitspreken. Irritante mensen heb je gewoon, groot en klein, uiterlijk zegt weinig over wat er in iemands hoofd omgaat. Of het nou een beer van 130 kg is die denkt dat de Gym van hem is of een groepje breezahs die tussen het bellen af een toe een setje biceps of borst doet, ze zijn allemaal irritant. Ik probeer me er niet aan te ergeren. Doe gewoon me Mp-3 speler aan en train voor mezelf verder.
Dat is ook het beste!
 
Anoniem zei:
En als iemand weer het zoveelste topic over breezahs is de gym start dan zie je iedereen hier zijn irritatie uitspreken. Irritante mensen heb je gewoon, groot en klein, uiterlijk zegt weinig over wat er in iemands hoofd omgaat. Of het nou een beer van 130 kg is die denkt dat de Gym van hem is of een groepje breezahs die tussen het bellen af een toe een setje biceps of borst doet, ze zijn allemaal irritant. Ik probeer me er niet aan te ergeren. Doe gewoon me Mp-3 speler aan en train voor mezelf verder.

Mighty zei:
Dat is ook het beste!

Ja en dat is dus ook wat ik doe als ik train. Ik zit er niet om te vragen dat iemand tegen me aan gaat lullen en bijdehand gaat zitten doen.
 
Panharing zei:
Ja en dat is dus ook wat ik doe als ik train. Ik zit er niet om te vragen dat iemand tegen me aan gaat lullen en bijdehand gaat zitten doen.
Als mensen je lastig vallen tijdens je training, vraag je gewoon of ze je met rust willen laten, omdat je aan het trainen bent. En als ze vragen hebben, kunnen ze na je training bij je komen. Mocht dat niet lukken, neem je net als Anoniem de volgende keer een MP3-speler mee en hoef je je helemaal niet meer druk te maken over dat soort gasten.
Negeren werkt vaak ook heel goed.
 
Het is idd niet makkelijk als beginner. Eens je een tiental kg bent aangekomen dan weet iedereen dat wat je doet effect heeft. Maar toen ik net begon en overal mijn boterhammetjes meenam en tot in cafees de hele tijd zat te eten had ik het er ook moeilijk mee. Gelukkig duurde het geen 3 maand voor ik deftige vooruitgang had die iedereen zag.
 
Anoniem zei:
Doe gewoon me Mp-3 speler aan en train voor mezelf verder.

Mensen die trainen met mp3 vind ik ook altijd raar je bent toch om te trainen niet om muziek te luisteren? je kan niet volluit gaan met die doppen in je oren :p
 
Panharing is een beetje een mietje lijkt het wel :D

Als je stevig aan het trainen bent dan kraken die apparaten weleens, of moet je weleens een kreetje lossen als het om veel gewicht gaat. En als je armen branden omdat je maximaal traint dan gooi je die gewichten gewoon op de grond ipv ze netjes en recht terug te leggen, daar zijn die matten voor ;). Als je problemen hebt dan grote gasten lawaai maken moet je naar een bejaarden gym gaan haha.

Patsers heb je in elke gym. Wat moet je met al die spieren? Als bodybuilding je enige sport is kun je er ook alleen mee patsen niet dan?
 
BadMF zei:
Panharing is een beetje een mietje lijkt het wel :D

Als je stevig aan het trainen bent dan kraken die apparaten weleens, of moet je weleens een kreetje lossen als het om veel gewicht gaat. En als je armen branden omdat je maximaal traint dan gooi je die gewichten gewoon op de grond ipv ze netjes en recht terug te leggen, daar zijn die matten voor ;). Als je problemen hebt dan grote gasten lawaai maken moet je naar een bejaarden gym gaan haha.

Patsers heb je in elke gym. Wat moet je met al die spieren? Als bodybuilding je enige sport is kun je er ook alleen mee patsen niet dan?

Ok BadMF
 
Boeiend...

Binnekort ben ik toch de grootste, sterkste en meest gespierde van mijn eigen sportschool ;)
 
M@rsel zei:
Boeiend...

Binnekort ben ik toch de grootste, sterkste en meest gespierde van mijn eigen sportschool ;)
Patser!:D
 
b3ta zei:
Mensen die trainen met mp3 vind ik ook altijd raar je bent toch om te trainen niet om muziek te luisteren? je kan niet volluit gaan met die doppen in je oren :p

Das onzin.....ik train juist erg lekker met harde muziek op. Kom ik van in de stemming en ik kan langer doorgaan omdat ik de muziek hoor en niet mijn eigen adem.
 
;) ;)
Panharing zei:
De laatste tijd valt het me op dat er bij mij in de sportschool van die figuren rondlopen die het nodig vinden om ook echt te laten merken dat ze er zijn. Met gewichten smijten. Als je ze niet ziet, is het wel het gebrul wat je hoort als ze bezig zijn. Het zijn ook voornamelijk de grote gespierde gasten die 't doen. Echt hardcore getraind wordt er ook niet, meer praten dan trainen. Een zo'n gast is echt hilarisch. Die staat met zo'n geweld aan de triceps pulldown pully te trekken dat dat ding op z'n grondvesten staat te trillen. Wat bezielt die mensen, hebben ze het zelf niet door of is het gewoon macho gedrag ???

Ook eens gehad dat een van die gasten me echt sarcastisch toesprak bij het bankdrukken van: "Dat gaat maar net goed he!" Zegt ie tegen een andere gast, "help 'm dan even als ie 't net niet redt". Ik proberen uit te leggen dat ik met opzet weinig reps doe om sterker te worden in bankdrukken. Zegt die gast weer op zo'n manier alsof ik er niet sta, "Dan moet ie het maar vragen, he". Ik was toen gewoon geconcentreerd bezig met setjes puur voor kracht, 3 reps, en ja, ik druk nog geen monster gewichten, so ****ing what ??? Je moet ergens beginnen. Ik irriteer me mateloos aan die patsers. Wel breed en gespierd zijn, maar schijnbaar er toch geen **** van begrijpen.

Af en toe doe ik tijdens een training ook Lunges met een barbell op m'n schouders. Staat er zo'n gorilla met tieten me op een sarcastische wijze grijnzend aan te kijken. Ik wou haast stoppen en vragen: "Is er iets?" Mijn god zeg, die gasten zie ik nooit benen trainen of hooguit wat legpresses doen. Ik denk dan wtf is jouw probleem ??? Ik denk wel eens, doe ik iets vreemds. Er loopt bij mij wel een instructeur rond die kennis van zaken heeft en die heb ik nooit horen klagen over m'n techniek en manier van trainen. Die's vrij positief over m'n vooruitgang. Het kan me echt uit m'n concentratie brengen zoiets.

Herkennen meer mensen dit?


Laat je maar nietafleiden door zulke lui,wacht maar over een tijdje
ben jij verder dan hun ,zeker als ze nog niet eens de moeite nemen
om benen te trainen.
 
:haha:
twizzle2711 zei:
Bij ons loopt er ook zo'n knoest rond, vd week was ie 50 kg aan het banken en die geluiden die hij maakt : OOEEHHHH AAAHH MWHAAAHHH.

Echt zo overdreven dat ie gewoon voor lul staat, maargoed je moet toch om iemand kunnen lachen;)
:roflol:
 
the better dayz zei:
Ik kan niet 120 kg bankdrukke als ik maar 65 weeg...

Guess again, is wel degelijk mogelijk ;)

the better dayz zei:
En het is mss een feit dat de meeste gasten hun oefeningen niet goed doen, maar er zijn jongens die luisteren als je hun zegt hoe het wel moet.

True True
 
M@rsel zei:
Boeiend...

Binnekort ben ik toch de grootste, sterkste en meest gespierde van mijn eigen sportschool ;)
:roflol:
 
if u got it, show it, anders was je toch powerlifter geworden?

daar train je (lees ik) toch voor?
 
M@rsel zei:
Boeiend...

Binnekort ben ik toch de grootste, sterkste en meest gespierde van mijn eigen sportschool ;)
de kelder van je ouders telt niet ;)
 
roxxe zei:
if u got it, show it, anders was je toch powerlifter geworden?

daar train je (lees ik) toch voor?

Ik doe het in eerste instantie toch voor mijzelf. Het is fijn als anderen je complimenten geven enzo, maar voor de patserigheid doe ik het niet.
 
Back
Naar boven