Fitness Seller

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb toevallig ook net wat igf des besteld. Ben benieuwd.

Succes met je arm Jay. Ik loop nu ook weer met een tennis arm.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb toevallig ook net wat igf des besteld. Ben benieuwd.

Succes met je arm Jay. Ik loop nu ook weer met een tennis arm.

Balen man. Mijn arm is ondertussen weer genezen. Ik doe momenteel even geen normale squat meer als max oefening, maar lekker met de safetybar zodat de pezen wat meer rust krijgen. Ik heb nu wel weer last van mijn linkeronderarm met pressen :P

Ik heb al een mooie oplossing om humalog, igf1 en peptides te kunnen combineren zonder dat het lastig wordt met hypo-gevaar en met voeding.
Ik neem overdag gewoon 2x5iu humalog, voor de training 100mcg igf1 en na de training de peptides.

Ik ben sinds zaterdag begonnen met 100mcg igf1 des pre-workout en ik zet sochtends en savonds 25mcg in mijn linker onderarm omdat ik daar een dikke blessure heb. Gister wel fysiotherapie gehad en het lijkt allemaal wat beter.
Ik zie er trouwens wel weer wat voller en droger uit :)

Tot zaterdag heb ik een hele tijd 115 kilo gewogen en zojuist weeg ik 116,4 :)
Mijn onderarm voelt ook weer een stuk beter! Goed spul dus haha

116,7 terwijl ik lang geslapen (dus meer gepist) heb! :eek: Ziekelijk spul die igf-1 des, mijn kuiten lijken ook een stuk dikker nu ik ze een paar dagen heb ingespoten. Mijn vriendin zei het gister ook al "goh, je kuitjes beginnen eindelijk kuiten te worden" haha.
Vandaag begin ik met 750mg test + 200mg deca dus dat wordt echt ****ing hard knallen weer!

Ik heb trouwens ook weer een vial ghrp2 gemixt om soms in de ochtend te nemen aangezien ik de laatste tijd wat minder honger heb als ik net wakker ben. Geen idee waarvan dat komt, maar het is wel opvallend.

Jaytjuh: a Chemical experiment defying human genetics.

haha wie had dat gedacht een paar jaar geleden toen je nog 70kg woog bij 1.98m. kiek um gaon! groeiennnnnn.

Jaytjuh: a Chemical experiment defying human genetics.

haha wie had dat gedacht een paar jaar geleden toen je nog 70kg woog bij 1.98m. kiek um gaon! groeiennnnnn.

Hehe ja ik ben van plan mijn begin gewicht (65kg met 8% ofzo) te verdubbelen:D

Laatst bewerkt:
He beest wanneer ga je de ace-031 nou eens uitproberen :D:D

Ik ga binnenkort ook de ghrp-6 uitproberen eerst op vakantie even een algemene vraag hoe lang is het houdbaar in de koelkast als je het gemengd hebt?
En nog een vraag aangezien je legaal aan peptides kan komen mag ik dit hopelijk vragen zo niet sorry mods hehehe komt ie iemand een goede link voor peptides te bestellen pm me maar mijn huidige leverancier kan op korte termijn niet aan cjc 1295 komen en dit wil ik er toch graag bij hebben.

He beest wanneer ga je de ace-031 nou eens uitproberen :D:D
Zal wel effe duren want dat kost bijna 100 ballen per flesje.
Voel je vrij om het als eerste te testen hoor, kan je me weer een beetje proberen in te halen he :P:P:D

Ik ga binnenkort ook de ghrp-6 uitproberen eerst op vakantie even een algemene vraag hoe lang is het houdbaar in de koelkast als je het gemengd hebt?
En nog een vraag aangezien je legaal aan peptides kan komen mag ik dit hopelijk vragen zo niet sorry mods hehehe komt ie iemand een goede link voor peptides te bestellen pm me maar mijn huidige leverancier kan op korte termijn niet aan cjc 1295 komen en dit wil ik er toch graag bij hebben.
Ik weet niet of het echt legaal is, het is toch een beetje in de grijze zone. Ik denk dan ook dat Big T het niet leuk vindt als je hier openlijk over handel praat.

Wat betreft de houdbaarheid. In de koelkast gaat het pas na een maand degraderen.
Als je spuitjes preload om mee te nemen kunnen ze wel een half dagje overleven buiten de koelkast of langer misschien ook wel.

Zal wel effe duren want dat kost bijna 100 ballen per flesje.
Voel je vrij om het als eerste te testen hoor, kan je me weer een beetje proberen in te halen he :P:P:D

Ehh oke, sponser jij mij dan ff :D
Enne ben maar een cbb'er, jouw kan ik toch niet inhalen :D

Jay waar zet je em in je onderarm? Ik ga dat misch dan ook wel proberen met mn arm. Maar lijkt me beetje freaky. Ik heb overal wel gezet al maar onderarm?......

Ik zet hem rond de plek waar ik pijn heb. Wel aspireren want anders spuit je het gewoon je bloedbaan in -> doei lokale werking

Die des moet je IM injecteren? Doe je dat dan met insuline spuit of moet je langere naalden? En gaat dat gemakkelijk want heb wat schrik om in biceps ed te injecteren :D

En die ace en follistatin enzo kun je beter even laten liggen. Meningen zijn wat verdeeld. Je leest over gebruikers die niks bijkomen en anderen die 10 pond in 10 dagen bijkomen. Gaan ook wat geruchten over bedrijven die members vragen om vol lof erover te spreken om zo meer te verkopen.

Die des moet je IM injecteren? Doe je dat dan met insuline spuit of moet je langere naalden? En gaat dat gemakkelijk want heb wat schrik om in biceps ed te injecteren :D

En die ace en follistatin enzo kun je beter even laten liggen. Meningen zijn wat verdeeld. Je leest over gebruikers die niks bijkomen en anderen die 10 pond in 10 dagen bijkomen. Gaan ook wat geruchten over bedrijven die members vragen om vol lof erover te spreken om zo meer te verkopen.

Mja IM zetten of gewoon subQ bovenop de spier, volgens mij maakt dat geen reet uit. Ik gebruik iig een 8mm slin naaldjes en met triceps kom ik dan wel in de spier, maar met bovenkant borst volgens mij net niet.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 17:54 ----------

Ik had vandaag echt een ziekelijk pomp in mijn borst vanaf de eerste paar setjes, nu 2 uur later nog steeds echt vol.

interessante logjes heb jij altijd jaytjuh. Volg je!

Ik zet hem rond de plek waar ik pijn heb. Wel aspireren want anders spuit je het gewoon je bloedbaan in -> doei lokale werking

Thanks. Hoeveel en hoe vaak heb jij daar gezet dan?

Ik ga et proberen zodra mn hand is genezen. Die is vd week gebroken potverdomme. 3 weken in et gips pfff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven