Fitness Seller

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
aha.. Je bent toch al begonnen.
Ook al ken ik niks van peptiden lijkt me dit een leuke log om te volgen..
Hopelijk leer ik hier wat bij..
Denk je met die peptiden te zakken in bf? moeilijk waarschijnlijk met die deca die je erbij neemt..

Foto's en voedingsschema zouden hier ook wel interessant zijn :)

Ik nam tijdens mijn trt/bridge 100mg test + 200mg deca per week.
Zie mijn pics voor het eindresultaat. Ik ben van 18% bf naar 12% gegaan.

Mijn voeding is vrij simpel:
4 maaltijden met alleen proteïne en vet
2 maaltijden met proteïne en koolhydraten en zo min mogelijk vet
360 pro
290 carb
260 vet
4940 kcal

Ik probeer de koolhydraatrijke maaltijden vooral rond mijn training te houden. Dus 1 voor en 1 erna. Vaak eet ik nog wel een 3de koolhydraatmaaltijd als avondeten aangezien ik niet heel ongezellig wil zijn voor mijn vriendin. Ik merk dat ik op de manier dat ik eet geen vet bijkom.

Ik heb ook al eens gebulkt op maar 100 gram carbs per dag en dat werkt ook, maar heb het idee dat 250 a 350 in de bulk beter werkt en ik zet alsnog geen vet aan dus prima. :)

Ik heb een hele tijd blues en greens op 5iu per dag genomen, maar nog nooit sides gehad.

Momenteel zijn mijn handen DIK als een MOFO!

Lekker Jay! Post niet zoveel, maar lees alle updates man :)
Gaat goed zo te zien.

Slin er nog bij?

Ja, nog 1 weekje.
Dan heb ik 2 weken ED 2x4 gezet met maaltijden,
2 weken 8iu pre-workout gezet (dus 4 a 5 x per week)
en 2 weken 10iu pre-workout.

Totaal 6 weken, dan is die pen ook op. Vind het zonde en onzinnig om weg te gooien terwijl veel mensen het maaaanden pre-workout nemen. Pro's nemen 10iu bij elke maaltijd hun hele offseason dus wat dat betreft ben ik een p*ssy :roflol:

Jay, wat merk jij voor verschil in resultaten met het pre workout zetten van de insuline? En hoe doe je dat met je voeding tijdens en vlakvoor trainen?

Wel een hoop vet man, 260g! :P
Gaat lekker iig.

Jay, wat merk jij voor verschil in resultaten met het pre workout zetten van de insuline? En hoe doe je dat met je voeding tijdens en vlakvoor trainen?

Toen ik ermee begon kwam ik gruwelijk veel aan dus moeilijk te zeggen. Ik vind het tijdens de training relaxter aangezien dan gewoon 1x veel neemt en de rest van de dag niet hoeft op te letten. De pomp is ook best hard tijdens het trainen en vrijwel alle die gasten die bezig zijn met peptides en slin nemen het pre-workout. Ik ben trouwens niks aan vet bijgekomen nog.

Ik neem voor de training:
10 iu slin + 100 gram maltodextrine + 80 gram whey + 10 gram creatine

Een half uur na die shake begin ik te trainen en tijdens neem ik:
100 gram dextrose + 80 gram whey

Na bijna elk setje neem ik een slokje. Aan het einde van de training tank ik hem weg wat er nog over is.

Thuis eet ik: 150 gram rijst + 250 gram kip in ketjap en heel klein beetje olie gebakken

Ik weeg 114,2 kilo momenteel.
Dat is dus 3 kilo erbij in 8 dagen...zal het vocht van GH zijn?
Ik lijk wel een stukje massiever/voller en heb ook het idee dat ik wat meer definitie zie, maar dit is wel heel minimaal nog.

Ik geef mijn vriendin ook 1x 100mcg cjc + 100mcg ghrp voor het slapen gaan en ze is in 1 week tijd 2 weker zwaarder terwijl ze er iets droger uit ziet.

Je vriendin wilt ook 110 kilo massa?:p
Die van mij krijgt wat anders voor het slapen....;)

FF serieus, ben benieuwd hoe het gaat als je slin off bent straks

Toen ik ermee begon kwam ik gruwelijk veel aan dus moeilijk te zeggen. Ik vind het tijdens de training relaxter aangezien dan gewoon 1x veel neemt en de rest van de dag niet hoeft op te letten. De pomp is ook best hard tijdens het trainen en vrijwel alle die gasten die bezig zijn met peptides en slin nemen het pre-workout. Ik ben trouwens niks aan vet bijgekomen nog.

Hoe bedoel je? dat je de rest van de dag minder hoeft op te letten?
op je voeding?

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

wel lief van je dat je je gear deelt met je vrouwtje..
Ik kom elke keer gek als ik een druppeltje verlies. Laat staan dat ik er weggeef :)

Hoe bedoel je? dat je de rest van de dag minder hoeft op te letten?
op je voeding?

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

wel lief van je dat je je gear deelt met je vrouwtje..
Ik kom elke keer gek als ik een druppeltje verlies. Laat staan dat ik er weggeef :)

Nee, opletten zodat je geen hypo krijgt. En qua voeding is het ook wat relaxter als je het maar 1x per dag zet.

Die ene shot per dag kan ik wel missen. Stel dat ze vaker wil of echte groeihormoon dan mag ze wel wat bijleggen idd

Je vriendin wilt ook 110 kilo massa?:p
Die van mij krijgt wat anders voor het slapen....;)

FF serieus, ben benieuwd hoe het gaat als je slin off bent straks

Ik denk eigenlijk dat ik vrijwel geen terugval zal krijgen. Met dianabol viel het namelijk ook reuze mee (1 a 2 kilo ofzo minder).

interesant log ik volg je

wat is de reden dat je zo hoog in vetten zit?

Omdat de carbs laag ligt.
Denk ik dan.

Nee, opletten zodat je geen hypo krijgt. En qua voeding is het ook wat relaxter als je het maar 1x per dag zet.

Die ene shot per dag kan ik wel missen. Stel dat ze vaker wil of echte groeihormoon dan mag ze wel wat bijleggen idd

Sowieso zal het rondom de training het meeste voordeel opleveren toch?

En zeker omdat je niks hebt aan vetten tijdens je training en je dus alleen carbs+eiwitten binnenkrijgt.

Hoe lang is je training meestal? Hoewel ik denk dat die 100gram maltodextrine zn werk wel goed doet:D

Heb je ook de andere methode gehanteerd? Waarbij je (volgens mij) sochtends en post workout slin zet?

Ben wel benieuwd naar een vergelijking van de 2 methodes door iemand die allebei heeft gedaan.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Sommige mensen groeien beter wanneer ze hoger in vetten zitten.
En door zn slin shot pre workout, hoeft hij alleen gedurende die 3 a 4 uur op zn vetten te letten en kan hij de rest van de dag gewoon vetten eten.

Dan kan ik bulken wat ik wil zonder dat mijn vet% echt stijgt.

Sowieso zal het rondom de training het meeste voordeel opleveren toch?

En zeker omdat je niks hebt aan vetten tijdens je training en je dus alleen carbs+eiwitten binnenkrijgt.

Hoe lang is je training meestal? Hoewel ik denk dat die 100gram maltodextrine zn werk wel goed doet:D

Heb je ook de andere methode gehanteerd? Waarbij je (volgens mij) sochtends en post workout slin zet?

Ben wel benieuwd naar een vergelijking van de 2 methodes door iemand die allebei heeft gedaan.

Ja, ik heb de eerste 2 weken sochtends en post workout gezet (of bij avondeten op niet trainingsdagen). Ik kwam vrij goed aan, maar ik vind de pre-workout only methode fijner zoals ik al zei. Mijn training duurt 1,5 a 2 uur.
Ik denk idd dat het rond de training beter is want je vult de hele tijd je glycogeen aan en ik denk dat je minder snel de koolhydraten als vet zal opslaan.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Mijn vriendin klaagt over pijn in haar handen :)

dat hoor ik voor het eerst, dus door hoger in vet te gaan kan je bulken wat je wilt?
ik weet dat er cut theoriëen zijn waarin er hogere vet innames zijn maar in de bulk snap ik dit niet echt.
mij lijkt het juist beter om hoger in carbs te gaan en lager in vetten

zo nee, wat is je gedachten hierachter, ben ik wel benieuwd naar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven