MuscleMeat

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weeg momenteel 113 kilo en mijn handen voelen wat beter. Mijn vriendin is ook weer stabiel qua gewicht en had het idee dat ze dunner was geworden.

Vandaag ff bloed wezen prikken, dus binnenkort heb ik hopelijk goed nieuws :)

Heb de nolvadex er vandaag uitgedropt, nu alleen nog 20mg aromasin EOD

Mijn vriendin vertelt me zojuist dat ze honger krijgt na de injectie. Ik heb dat zelf ook, terwijl we allebei ghrp2 nemen. Ik vraag me af hoe ernstig de ghrp6 honger geeft :P

Heb al gebeld voor de uitslag en die is verbazingwekkend goed!

IGF-1 is na 12 dagen gebruik 378 ng/m :D
Dinsdag heb ik pas tijd om langs de huisarts te gaan om het printje op te halen

Dat is niet mis ;)

mooi man, goed spul dus :P

Ja, ben er erg blij mee tot nu toe. Ik weeg nu 114,6 kilo :)

Ik heb trouwens in die 2 weken dat ik het neem een dikke halve centimer op mijn armen erbij.

Klinkt goed man, succes.

Waarom heb je eigenlijk gekozen voor w/o dac?

Omdat je van dac "GH bleed" van krijgt. Dat wil zeggen dat je de hele dag lage gh pulsjes krijgt in plaats van steeds een hele hoge pulse wanneer je w/o dac zet. Op deze manier heb je dus minder IGF-1 aanmaak en je receptoren hebben geen tijd om op te schonen (duurt +/- 3 uur).

ff nog iets anders..
Ik had DatBtrue trouwens gevraagd na hoelang gebruik mijn IGF-1 maximaal en hij zei dat dat bij iedereen verschillende is, maar dat ik zo snel al een steiging heb wil zeggen dat hij nog hoger wordt en met 5x per dag nog hoger zal worden :)

Mijn vriendin vertelt me zojuist dat ze honger krijgt na de injectie. Ik heb dat zelf ook, terwijl we allebei ghrp2 nemen. Ik vraag me af hoe ernstig de ghrp6 honger geeft :P

Trust me tis heel ernstig, niet normaal hoeveel voedsel ik wegvreet. Moet er voor waken dat het ook schoon blijft anders stijgt mijn bf te snel.

:eek:

/me is jelly
gaat lekker dus daar :)

Het gaat echt super idd. Ik blijf nu ook gewoon ON tot ik de gains stoppen.

Trust me tis heel ernstig, niet normaal hoeveel voedsel ik wegvreet. Moet er voor waken dat het ook schoon blijft anders stijgt mijn bf te snel.
Je hebt wel het voordeel dat je na de peps minder vet op zal slaan dan normaal, maar je hebt wel gelijk idd schoon eten. Ik merk wel dat ik door die honger geen probleem heb met schoon eten.

Mij trek in zoetigheid is ook enorm toegenomen merk ik. Probeer daarom zoete druiven,dadels, alles wat maar enigzins zoet smaakt te eten. Anders trek ik zo wat zakken chocolade of chips open:D

Mij trek in zoetigheid is ook enorm toegenomen merk ik. Probeer daarom zoete druiven,dadels, alles wat maar enigzins zoet smaakt te eten. Anders trek ik zo wat zakken chocolade of chips open:D

Ja ik ken het man! Ik had gister een verse pizza gehaald aangezien ik het idee heb dat dat nog enigszins een goede maaltijd is ivm afhaal etc. Na die pizza van 800kcal heb ik nog een bord havermout en een halve komkommer gegeten :roflol:

Wat ik trouwens echt een aanrader vind:
150 gram havermout
500 gram halfvolle melk
scheutje zoetstof (door de zoetstof lijkt het net of je junkt :P)

36,7 eiwit
117 kh
18 vet

776,8 kcal

wat ook lekker is
500 gram magere franse kwark (AH)
100 gram Quaker cruesli
beetje limonadesiroop

wat ook lekker is
500 gram magere franse kwark (AH)
100 gram Quaker cruesli