MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik ook niet maar ben toch aardig bang ervoor aangezien de broers van me moeder kaal zijn.. winstrol/test/tren hebben geen invloed maar oxy schijnt iets aggresiever te zijn?

Hier is ook iedereen kaal in de familie, mijn opa was al volledig kaal op zn 25 :p Ik heb er geen last van tot nu toe.

Hier is ook iedereen kaal in de familie, mijn opa was al volledig kaal op zn 25 :p Ik heb er geen last van tot nu toe.

haha hier heeft iedereen alleen nog zon halve cirkel op zen achterhoofd..

wou dat er een maatstaaf was mbt kaalheids potentieel haha.

bijvoorbeeld test als vergelijkwaarde op 100

en dan bijv.

Tren 160
Winstrol 165
Oxy 170
etc..

Heb we'll eens gelezen dat je de haar genen van je moeders kant meekrijgt, dus kijken naar fam aan die kant :p

Heb we'll eens gelezen dat je de haar genen van je moeders kant meekrijgt, dus kijken naar fam aan die kant :p

Oh nonkel van mij (broer van mn ma dus) heeft een dikke zwarte haarbos tot op zn schouders haha.Het is een biker.

Maar als dat echt zo was dan was mn pa ook niet kaal op zn 30 :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.385
Closegrip benchpress:
1x130
1x140
1x150 PR

Band pushdown:
135x light band
90x light band

Closegrip benchpress:
1x130
1x140
1x150 PR

Band pushdown:
135x light band
90x light band

Lekkere PR. is dit dan ook echt hoe jou training eruit ziet of heb je warming up sets niet opgeschreven?
(of zie je 130 en 140 als je warming up)

En met band pushdown bedoel je dit?

• #2.387
Lekkere PR. is dit dan ook echt hoe jou training eruit ziet of heb je warming up sets niet opgeschreven?
(of zie je 130 en 140 als je warming up)

En met band pushdown bedoel je dit?

Nee heb 10x60, 1x100 als warming up gedaan.
Normaal doe ik meer oefeningen, maar de afgelopen ME workouts wat minder gedaan als een soort van deload.

Ik doe idd met een band naar beneden drukken.

Nee heb 10x60, 1x100 als warming up gedaan.
Normaal doe ik meer oefeningen, maar de afgelopen ME workouts wat minder gedaan als een soort van deload.

Ik doe idd met een band naar beneden drukken.

ME workouts?

Zelf vindt ik het altijd wel leuk als loggers ook hun warming up sets erbij schrijven voor een betere indruk. 10x60 dan moet je wel goed warm zijn!
Hoeveel rust hanteer jij tussen die 10x60 warming up setjes?

En er is vast een reden dat je een band gebruikt ipv een kabel of gewoon voor de afwisseling?

• #2.389
ME workouts?

Zelf vindt ik het altijd wel leuk als loggers ook hun warming up sets erbij schrijven voor een betere indruk. 10x60 dan moet je wel goed warm zijn!
Hoeveel rust hanteer jij tussen die 10x60 warming up setjes?

En er is vast een reden dat je een band gebruikt ipv een kabel of gewoon voor de afwisseling?

10x60 moet je warm voor zijn? Dat was mijn eerste setje om warm mee te worden.

Ik rust vrijwel niet tussen de opwarm setjes. Ik begin vaak met 60 voor wat meer herhalingen,
daarna over het algemeen 20 kilo erbij en 1 herhaling doen. Heb vandaag de 80 over geslagen, maar zou er anders zo uitzien:

warmingup
10x60
1x80
1x100

werksetjes:
1x130
1x140
1x150

ME = Max Effort, dus 90-100% van de 1RM

Die band pushdown is makkelijker om high rep en snel uit te voeren dan een kabel pushdown.
Dus niet ter afwisseling, maar met een heel ander doel, namelijk Ligamenten verstevigen.

10x60 moet je warm voor zijn? Dat was mijn eerste setje om warm mee te worden.

Ik rust vrijwel niet tussen de opwarm setjes. Ik begin vaak met 60 voor wat meer herhalingen,
daarna over het algemeen 20 kilo erbij en 1 herhaling doen. Heb vandaag de 80 over geslagen, maar zou er anders zo uitzien:

warmingup
10x60
1x80
1x100

werksetjes:
1x130
1x140
1x150

ME = Max Effort, dus 90-100% van de 1RM

Die band pushdown is makkelijker om high rep en snel uit te voeren dan een kabel pushdown.
Dus niet ter afwisseling, maar met een heel ander doel, namelijk Ligamenten verstevigen.

Nee, ik bedoelde dat je na 10 setjes van 60kg goed opgewarmd bent!
Ligamenten verstevigen zal dan wel komen omdat het met banden trainen flexibeler is?

gr

• #2.391
OHP/MP je ook? zo ja, hoeveel?

• #2.393
Ja, weinig de laatste tijd

• #2.394
LB DE
40cm box safetybar squat + lights bands choked:
12x 2x95 (50%)

Rope pull through (fpa):
15x60
15x70
15x80

Lying leg curl:
10x105
8x105
8x105
12x90

Leg extension:
20x80
15x100

Decline crunch:
10×10
10x10
8x10
7x10

Back extention:
15×60
15×60
14×60

Hammer curl:
18x24
15x24

Laatst bewerkt:
zieke leg curl haha, is een oefening die best ****ing zwaar is voor je hams als je hem strict doet

He testo, heb jij ook foto van hoe je erbij staat? Ben wel benieuwd man.

• #2.397
He testo, heb jij ook foto van hoe je erbij staat? Ben wel benieuwd man.

Zal ongeveer hetzelfde zijn als een paar maanden geleden, dus het heeft nog weinig zin om weer een nieuwe foto te posten.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

UB DE:
Speed bench + mini bands doubled:
9x 3×75

Pushup:
20x monster mini band
15x monster mini band

Barbell skull crusher + 16 kilo chains total:
10x60
10x60
8x60
8x60
20x40

Barbell row:
10×105
9×105
8×105
8×105

Zijkant en achterkant schouders gepompt met bands.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

zieke leg curl haha, is een oefening die best ****ing zwaar is voor je hams als je hem strict doet

Hij is wel lekker ook. Wel jammer dat 105 de max is.
De leg extension is helemaal een ramp want daar is de max 100 en dat is heel makkelijk.
Daarbij is ie nog scheef ook ondertussen.

Dummbbels bovenop de gewichten stapel leggen ;).

• #2.400
Squat:
1×200
1×220
fail 245

Had hierna geen zin meer en twijfelde zelfs of ik niet weer gewoon moet gaan bodybuilden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven