AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn readiness is vandaag 8/10 dus dat is nice :)
 
Testo, als ik goed voor heb neem jij nu enkel test e en arimidex. Heb je wat gemerkt dat arimidex gains in de weg staat?

Ik denk ook aan een high test only en ari tegen de bloat. Ik kan het niet maken om 4 maanden met een plofkop rond te lopen.
 
aromasin, is wat anders dan arimidex.
 
UB DE:
Speed bench + mini bands doubled:
9x 3×75 (45%)

Dumbell press:
15x38
14x40

Reverse grip ez-bar tricep extention:
15x30
12x35
10x35
10x35
8x35
8x35

Pullup:
8x
6x

Latpulldown:
8x80
8x80

Dumbell side raise: (strikt)
15x20
14x20
14x20

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Testo, als ik goed voor heb neem jij nu enkel test e en arimidex. Heb je wat gemerkt dat arimidex gains in de weg staat?

Ik denk ook aan een high test only en ari tegen de bloat. Ik kan het niet maken om 4 maanden met een plofkop rond te lopen.

Ik gebruik aromasin en merk niet dat het mijn gains in de weg zit nee.
Qua kilo's ga je wel minder vooruit, maar je valt ook vrijwel niks terug en je blijft er goed uit zien.

10mg aromasin per dag naast 1500mg test e per week doet wonderen.
Als je wat terug bladert zie je hoe ik er tijdens de vorige keer bij stond. Gewoon hard en droog op zoveel testo dat ik ook had kunnen liegen en zeggen dat ik tren ace aant nemen was :D
 
Idd bro, volgens mij je beste shape ooit?
 
Hey, testo ben zelf bezig met 1000mg test/week, ben ook aan het overwegen om aromasin bij te nemen!

Ben acné gevoelig, wekt dit toevallig acné op dat je weet of is dit verwaarloosbaar?

Neem nu b5 aan 10gr en heb momenteel geen acné en ga week 4 in, meestal begint dit rond week 6 bij me vandaar men vraag of aromasin dit triggert ja dan nee?
 
Hey, testo ben zelf bezig met 1000mg test/week, ben ook aan het overwegen om aromasin bij te nemen!

Ben acné gevoelig, wekt dit toevallig acné op dat je weet of is dit verwaarloosbaar?

Neem nu b5 aan 10gr en heb momenteel geen acné en ga week 4 in, meestal begint dit rond week 6 bij me vandaar men vraag of aromasin dit triggert ja dan nee?

Veel last van bloat op 1 gr test e?
 
Valt op zich nog goed mee, maar hoeft er niet te zijn van me, dan weet ik ineens als men kuur erop zit wat ik heb en niet eerst dat al het vocht er af moet! Meer het idee van what you see is what you get...

Nu laat ik het ff verder aan testo wil zijn topic niet teveel vervuilen! ;)
 
Hey, testo ben zelf bezig met 1000mg test/week, ben ook aan het overwegen om aromasin bij te nemen!

Ben acné gevoelig, wekt dit toevallig acné op dat je weet of is dit verwaarloosbaar?

Neem nu b5 aan 10gr en heb momenteel geen acné en ga week 4 in, meestal begint dit rond week 6 bij me vandaar men vraag of aromasin dit triggert ja dan nee?

Heb zelf ook niet echt last van acne dankzij b5
 
wanneer ga je weer eens een DL filmen :P
weet nog dat je ooit 1 had gepost, was wel bruut
 
Zwaar zieke DL, nice :thumb:
 
Netjes hoor die DL!!
 
Lekker man!ik red alleen die stang :p
 
Ik heb met Shane Sweatt gesproken en hij gaat mij binnenkort trainen.
Hij zei "Your a strong guy, i like working with raw lifters. You will make fast gains." dus ik ben heel benieuwd naar die snelle kracht gains! :)


LB ME:
High bar wide stance squat:
1x190
1x200
1x215 PR

Plate loaded standing leg curl:
12×100
10×100
6×120
6×120

Leg extension:
15x100
14x100
12x100
12x100

-few sets calf raises
-few sets wrist roller
 
Laatst bewerkt:
Wat vet man! Shane sweatt weet er wel wat van. Dus het wordt wsb to the max!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven