- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb eindelijk een schema van Shane Sweatt ontvangen.
Mijn readiness is alleen heel laag en voel me ook echt een beetje ziekig de laatste dagen.
Als ik vrijdag een goeie meting heb ga ik weer knallen.

Ik post mijn trainingen dus dat komt grotendeels op hetzelfde neer.
Hij geeft vrijwel geen uitleg behalve wat notities zoals dat als ik die bepaalde stang niet heb dat ik een straight barbell kan gebruiken.

Mja valt op zich mee aangezien ik hygetropin ipv geno/nordi neem momenteel
wat kost dat zon 10iu als ik vragen mag, of 100 hoe dat ook in elkaar zit. of mag/wil je dat hier niet mededelen

Ik lees zojuist dat nandrolone de parasympathische toon verlaagt, dus ik denk dat dat de reden is dat mijn HRV score zo k*t is en mijn readiness dus laag is.
Sinds ik NPP gebruik is dat van de ene op de andere dag ineens bergafwaards gegaan.
Ik ga het niet meer nemen aangezien ik dan niet meer kan zien wanneer ik moet trainen terwijl dat juist echt handig was, dus hopelijk is het snel uit mijn lichaam.
Ik begrijp te weinig van deze post. Parasympatische toon in combinatie met HRV score gaat denk ik over het hartritme en de mate waarin het sympatische en parasympatische zenuwstelsel prikkels sturen die het hartritme regel- en onregelmatiger maken en sneller en langzamer. Readiness kon ik niks mee....waar las je precies wat over nandrolone (NPP)? Kan je toelichten wat je bedoelt en/of het onderzoek via een link geven? Thnx.....