XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff volgens mij heb ik iets verrekt met die legpress. Voelde al wat in mijn lies maar heb er echt vet last van wanneer ik nu in de auto zit en de koppeling in trap

Gewoon doorblazen, vluchtstrookje pakken hier en daar. :D zo min mogelijk gebruik maken van je been. Snapt oom agent best, als je het hem uitlegt. 390 kg leg press meneer agent, wat denk je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Tis vooral met schakelen dus als ik eenmaal op de snelweg zit zal ik geen last meer hebben.

Ik merk dat de pijn ietsjes gezakt is.
Ik zou vanmiddag gaan kickboksen maar dat heb ik afgezegd en ik hoop dat de pijn zaterdag zo goed als weg is want dan moet ik normaal gesproken weer dynamic effort squaten.

• #2.883
Benchpress + reversed medium bands (fpa)
1x180
1x200
1x205 PR

Dumbell rollback extensions:
12x28
10x28
10x28

Barbell Rows:
12x120
10x120
6x130

Sitting dumbell side raise:
15x26
15x26
12x26

Band Pushdowns:
60x average + mini band (5 breaths rest)
10x average + mini band (5 breaths rest)
10x average + mini band

• #2.884
40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
10x 2x110 (55)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
6x 1x200 (60%)

Highbar wide stance Goodmorning:
10x130
10x130
10x130

Plate loaded standing leg curl:
8x130
8x130
8x130

Kneeling rope crunch (fpa):
20x60
20x60
15x60

• #2.885
Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x75 (45%)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
8x137,5

One arm 30° incline db
10x36
10x36
10x36

Hammer grip latpulldown:
12x80
12x80
10x80

Standing side raise: (super strikt)
15x16
12x18
12x18

Band pushdown:
140x average band

Wrist roller
5x10
5x7,5
8x2,5

mm_sep_2014.jpg

Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x75 (45%)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
8x137,5

One arm 30° incline db
10x36
10x36
10x36

Hammer grip latpulldown:
12x80
12x80
10x80

Standing side raise: (super strikt)
15x16
12x18
12x18

Band pushdown:
140x average band

Wrist roller
5x10
5x7,5
8x2,5

Damn, als ik jou was zou ik me bij een casting bureau inschrijven. Vast genoeg vraag naar iemand met jouw fysiek en lengte en is altijd leuk bijverdienen

• #2.887
Even nog een update'tje wat betreft de kuur.
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig met 2250 test e + 600 mast prop per week en elke dag 10iu hgh
Ik was echt de hele dag door lui en gaar, maar eens gehad met Big Cat over T3 en sinds dit weekend begonnen met 25mcg per dag.
Moet zeggen dat ik echt een stuk minder moe ben!

Damn, als ik jou was zou ik me bij een casting bureau inschrijven. Vast genoeg vraag naar iemand met jouw fysiek en lengte en is altijd leuk bijverdienen

Mja dat is niet direct iets waarvan ik denk "ja leuk!" maar zal er eens over na denken.

Even nog een update'tje wat betreft de kuur.
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig met 2250 test e + 600 mast prop per week en elke dag 10iu hgh
Ik was echt de hele dag door lui en gaar, maar eens gehad met Big Cat over T3 en sinds dit weekend begonnen met 25mcg per dag.
Moet zeggen dat ik echt een stuk minder moe ben!

Mja dat is niet direct iets waarvan ik denk "ja leuk!" maar zal er eens over na denken.
Heeft hij ook uitgelegd waar die moeheid dan precies door veroorzaakt werd?

je staat er goed bij kel ..!!!

Is die leg press blessure al helemaal over?

• #2.895
40cm box safetybar squat
1x190
1x210 PR

Safetybar goodmorning:
8x140
8x140
8x140

Reverse hyper (niet verhogen tot deze makkelijk gaat)
10x80
10x80
10x80

abs gedaan

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Thanks man ;)

Ik zal over een tijdje weer eentje posten. Ik denk dat ik er beter op kan staan, want ik ben sowieso veel voller geworden dan die laatste fotos die ik postte maar het komt hier niet zo goed uit vind ik.
Of misschien ben ik nu te vet en was ik eerst in die zin droger dat ik er beter op een foto uit kom :P

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Is die leg press blessure al helemaal over?

Ja gelukkig wel!
Auto rijden ging een paar dagen echt kut daardoor, maar na 3 dagen was het 99 weg en heb ik benen getraind. Intussen ook weer een kickboks sessie gehad welke heel goed ging.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

mischien omdat je jezelf in de spiegel er beter bij vind staan :p

Geen idee man. Kom anders mee trainen vrijdagochtend. Doen we samen ff bankdrukken etc hehe
Kijken wat jij ervan vindt of ik nou mezelf mind f**k of nie

Mooi om te horen dat het weer over is. Heb zelf mijn pols verrekt omdat ik te zwaar ging curlen en mijn pols ging gebruiken ipv mijn biceps, hoop dat het net zo snel over is als bij jou. Heb nog wel eens de neiging om door blessures heen te trainen

• #2.897
Mooi om te horen dat het weer over is. Heb zelf mijn pols verrekt omdat ik te zwaar ging curlen en mijn pols ging gebruiken ipv mijn biceps, hoop dat het net zo snel over is als bij jou. Heb nog wel eens de neiging om door blessures heen te trainen

Ik ook. Ik heb zelf bij veel oefeningen wrist wraps om en dan niet van die dingen die je als een armbandje omdoet, maar echt wikkels van een meter ofzo.
Bij bijna al het bankdrukken, skullcrushers etc heb ik die om. Curls doe ik nooit

Ik ook. Ik heb zelf bij veel oefeningen wrist wraps om en dan niet van die dingen die je als een armbandje omdoet, maar echt wikkels van een meter ofzo.
Bij bijna al het bankdrukken, skullcrushers etc heb ik die om. Curls doe ik nooit

Vind Curls zelf een heerlijke oefening mits zwaar, deed het gisteren voor het eerst met 100kg maar dat was zo zwaar dat ik ook mijn polsen ging gebruiken om het gewicht omhoog te krijgen wat dus niet zo verstandig was. Zou die bandage die je met (kick)boksen gebruikt ook kunnen dienen als wrist wraps of is dat toch anders?

Testoo! lees net deze pagina weer eens maar je kracht gaat best lekker he!

Hey testoboy .. Volgende week vakantie .. FF samen gym pakken ? Zal rustig aan doen zodat je niet voor lul staat :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven