MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet werken maat ... anders had ik zekers gekomen (afzien voor mij :p haha )
x int weekend ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
  • #2.903
Benchpress + reversed choked light bands (thuis):
1x170
1x190 PR

Skull crushers
12x70
10x70
8x70

Rope facepulls (@ home)
15x55
14x55
12x55

Band Pushdowns:
65x average + mini band (5 breaths rest)
15x average + mini band (5 breaths rest)
10x average + mini band

Zijkant schouders met bands gepompt

Pff, flink gewicht man! Sterke skullcrushers ook! :thumb:

• #2.905
  • #2.906
40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
8x 2x125 (60)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
6x 1x200 (60)

Seated safetybar goodmorning:
10x130
8x135
8x135

Reverse Hypers curl:
12x80
10x80
8x80

Bandbell squat:
12x 4x20
10x 4x20

Hanging Plank:
60s
50s
30s

Neem jij wel eens een rustweek? Merk dat ik nu aankom in massa maar kracht een beetje achterwege blijft, ook heb ik kleine pijntjes zoals in mijn voorarm en polsen. Vraag me af of een rustweek mijn kracht ten goede zou komen

• #2.908
Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x80 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
5x140
(8 reps niet gehaald, vanaf volgende week 5 rep medium grip benchpress)

Barbell behind head tricep extension:
12x40
12x40
10x45

1 arm pushdowns (@ home)
8x20
8x20
15x15

Swiss bar row:
10x130
10x130
8x130

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Neem jij wel eens een rustweek? Merk dat ik nu aankom in massa maar kracht een beetje achterwege blijft, ook heb ik kleine pijntjes zoals in mijn voorarm en polsen. Vraag me af of een rustweek mijn kracht ten goede zou komen

Eerst deed ik steeds 3-4 weken trainen en dan 1 week compleet rust, maar nadat ik mijn training iets aangepast (grotere variatie in ME oef.) had hoeft dat niet meer zo nodig en neem ik meestal 2 tot 4 dagen rust.
Om je vraag te beantwoorden; Na een volledige week rust ben ik vaak sterker geworden en zijn mijn pijntjes minder.

Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x80 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
5x140
(8 reps niet gehaald, vanaf volgende week 5 rep medium grip benchpress)

Barbell behind head tricep extension:
12x40
12x40
10x45

1 arm pushdowns (@ home)
8x20
8x20
15x15

Swiss bar row:
10x130
10x130
8x130

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Eerst deed ik steeds 3-4 weken trainen en dan 1 week compleet rust, maar nadat ik mijn training iets aangepast (grotere variatie in ME oef.) had hoeft dat niet meer zo nodig en neem ik meestal 2 tot 4 dagen rust.
Om je vraag te beantwoorden; Na een volledige week rust ben ik vaak sterker geworden en zijn mijn pijntjes minder.

Bedankt, vind het mentaal alleen lastig om zo lang te rusten, krijg dan altijd het idee of ik met de dag kleiner word.

• #2.910
Cambered Bar Squat
1x200
1x225 PR

225 kilo ging ook nog redelijk soepel!

Cambered Bar Goodmorning:
8x140
8x140
8x145

Eerste keer cambered bar GM en ik moet zeggen dat dit wel de fijnste barbell om GM's mee te doen is.
Bleef lekker op de bovenrug liggen, kon er goed diep mee gaan en voelde hem echt goed op de glutes

Reverse hyper (niet verhogen tot deze makkelijk gaat)
10x80
10x80
10x80

TRX Plank:
80s
50s
50s

Nice squat ouwe ! Beast

• #2.912

thanks ;)

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Closegrip benchpress
1x145
1x165 PR

Had CGBP een tijdje niet gedaan, dus mooie 10 kilo PR erop.
Dit was er zo eentje die je bij het zakken doet twijfelen,
maar zodra je hem drukt dat je weet dat je hem in je zak hebt. Je kent het wel.

Skull crushers
12x70
11x70
10x70

Rope facepulls (@ home)
14x60
12x60
12x60

Band Pushdowns:
75x average + mini band (5 breaths rest)
15x average + mini band (5 breaths rest)
10x average + mini band

• #2.913
Ik zit nu al 2 weken op 25mcg T3 per dag en heb veel schoner gegeten. Weeg momenteel 129,5 a 130 in de ochtend
dus ben wel weer wat lichter, maar ik wordt nog steeds ietsje massiever en kracht blijft als een malle gaan zoals je ziet.
Het verbaast me hoeveel sterker ik tijdens deze kuur ben geworden, terwijl ik normaal niet zo hard ging.
Zo zie je maar TEST = BEST! :)

Ik merkte wel een kleine toename in energie sinds ik T3 ben gaan nemen, maar twijfel om de dosering op te hogen naar 50mcg. Alleen omdat ik al lichter aan het worden ben betekent dat wel dat ik meer moet gaan eten denk ik.
Het neerslachtige gevoel dat ik had ging niet weg, maar ik zit nu elke ochtend even achter mijn philips energylight en voel me weer véél beter in mijn vel zitten.

IGF1 lr3 nam ik Post WO maar deze is op en aangezien ik deze nu al 10 weken pak neem ik daar even pauze van.

Zie bijlage voor het kuurschema van de afgelopen 10 weken en de huidige week.
Ik ga binnenkort weer even een bloedtestje doen en als deze weer prima is verleng ik de kuur met nog een maand. Als die kracht zo vooruit blijft gaan ga ik niet zonder reden stoppen :)

Untitled-1.jpg

Mooi schemaatje beest

Pfffew een beest met gewichten en met 'supplementen'
;)

Enig idee hoe je vet en buikomtrek zijn verandert?

Congrats met je PR's!
Damn, heb je ooit 4 gram test gezet? Of begrijp ik heel die tabel verkeerd :p

• #2.919
Congrats met je PR's!
Damn, heb je ooit 4 gram test gezet? Of begrijp ik heel die tabel verkeerd :p
Die viel me ook al op. Beest, verklaar je nader ;)

Nou ik wilde in eerste instantie op 1 gram test kuren en deed een frontload met 2 gram, maar aangezien ik met Big Cat erover had gehad dat het niet zoveel meer deed ben ik naar 2+ gram per week gegaan en deed nog een frontload van 4 gram daarvoor.
(Dit is dan naast de 600mg mast prop die ik erbij deed zoals je ziet in mijn schema)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Enig idee hoe je vet en buikomtrek zijn verandert?

Ik meet mijn % niet, maar ik schat dat ik tussen de 12-14% zit.
Buikomtrek vind ik niet echt belangrijk aangezien deze ook groter wordt wanneer je rug of buikspieren groeien om maar te zwijgen na een grote maaltijd :P

Ik zit nu al 2 weken op 25mcg T3 per dag en heb veel schoner gegeten. Weeg momenteel 129,5 a 130 in de ochtend
dus ben wel weer wat lichter, maar ik wordt nog steeds ietsje massiever en kracht blijft als een malle gaan zoals je ziet.
Het verbaast me hoeveel sterker ik tijdens deze kuur ben geworden, terwijl ik normaal niet zo hard ging.
Zo zie je maar TEST = BEST! :)

Ik merkte wel een kleine toename in energie sinds ik T3 ben gaan nemen, maar twijfel om de dosering op te hogen naar 50mcg. Alleen omdat ik al lichter aan het worden ben betekent dat wel dat ik meer moet gaan eten denk ik.
Het neerslachtige gevoel dat ik had ging niet weg, maar ik zit nu elke ochtend even achter mijn philips energylight en voel me weer véél beter in mijn vel zitten.

IGF1 lr3 nam ik Post WO maar deze is op en aangezien ik deze nu al 10 weken pak neem ik daar even pauze van.

Zie bijlage voor het kuurschema van de afgelopen 10 weken en de huidige week.
Ik ga binnenkort weer even een bloedtestje doen en als deze weer prima is verleng ik de kuur met nog een maand. Als die kracht zo vooruit blijft gaan ga ik niet zonder reden stoppen :)

Waar denk je dat de krachtgains voornamelijk vandaan komen? Vind het toch knap hoe je op dit niveau vooruit blijft gaan en zelfs alles na je blast weet te behouden. Na de blast behoud ik de massa wel maar de kracht gaat langzaam weer weg waardoor ik de eerste 3 weken van mijn blast nodig heb om weer op het niveau te komen waarop ik zat ten tijden van het einde van die vorige blast. Misschien moet ik niet meer elke week een 1RM poging doen, hoor dat dit nogal belastend is voor het lichaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven