- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey testoboy .. Volgende week vakantie .. FF samen gym pakken ? Zal rustig aan doen zodat je niet voor lul staat![]()

ik moet werken maat ... anders had ik zekers gekomen (afzien voor mijhaha )
x int weekend ?
Neem jij wel eens een rustweek? Merk dat ik nu aankom in massa maar kracht een beetje achterwege blijft, ook heb ik kleine pijntjes zoals in mijn voorarm en polsen. Vraag me af of een rustweek mijn kracht ten goede zou komen
Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x80 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)
Closegrip benchpress:
5x140
(8 reps niet gehaald, vanaf volgende week 5 rep medium grip benchpress)
Barbell behind head tricep extension:
12x40
12x40
10x45
1 arm pushdowns (@ home)
8x20
8x20
15x15
Swiss bar row:
10x130
10x130
8x130
Zijkant schouders met bands gepompt
---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------
Eerst deed ik steeds 3-4 weken trainen en dan 1 week compleet rust, maar nadat ik mijn training iets aangepast (grotere variatie in ME oef.) had hoeft dat niet meer zo nodig en neem ik meestal 2 tot 4 dagen rust.
Om je vraag te beantwoorden; Na een volledige week rust ben ik vaak sterker geworden en zijn mijn pijntjes minder.

Congrats met je PR's!
Damn, heb je ooit 4 gram test gezet? Of begrijp ik heel die tabel verkeerd![]()

Congrats met je PR's!
Damn, heb je ooit 4 gram test gezet? Of begrijp ik heel die tabel verkeerd![]()

Ik zit nu al 2 weken op 25mcg T3 per dag en heb veel schoner gegeten. Weeg momenteel 129,5 a 130 in de ochtend
dus ben wel weer wat lichter, maar ik wordt nog steeds ietsje massiever en kracht blijft als een malle gaan zoals je ziet.
Het verbaast me hoeveel sterker ik tijdens deze kuur ben geworden, terwijl ik normaal niet zo hard ging.
Zo zie je maar TEST = BEST!
Ik merkte wel een kleine toename in energie sinds ik T3 ben gaan nemen, maar twijfel om de dosering op te hogen naar 50mcg. Alleen omdat ik al lichter aan het worden ben betekent dat wel dat ik meer moet gaan eten denk ik.
Het neerslachtige gevoel dat ik had ging niet weg, maar ik zit nu elke ochtend even achter mijn philips energylight en voel me weer véél beter in mijn vel zitten.
IGF1 lr3 nam ik Post WO maar deze is op en aangezien ik deze nu al 10 weken pak neem ik daar even pauze van.
Zie bijlage voor het kuurschema van de afgelopen 10 weken en de huidige week.
Ik ga binnenkort weer even een bloedtestje doen en als deze weer prima is verleng ik de kuur met nog een maand. Als die kracht zo vooruit blijft gaan ga ik niet zonder reden stoppen![]()