- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Misschien moet ik niet meer elke week een 1RM poging doen, hoor dat dit nogal belastend is voor het lichaam
Jij bent me er eentje hahaha..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet ik niet meer elke week een 1RM poging doen, hoor dat dit nogal belastend is voor het lichaam

Waar denk je dat de krachtgains voornamelijk vandaan komen? Vind het toch knap hoe je op dit niveau vooruit blijft gaan en zelfs alles na je blast weet te behouden. Na de blast behoud ik de massa wel maar de kracht gaat langzaam weer weg waardoor ik de eerste 3 weken van mijn blast nodig heb om weer op het niveau te komen waarop ik zat ten tijden van het einde van die vorige blast. Misschien moet ik niet meer elke week een 1RM poging doen, hoor dat dit nogal belastend is voor het lichaam
Alleen echte mannen houden hun kracht vast haha, Gaat lekker kerel!

Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x80 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)
Medium grip benchpress:
5x130 (PR was 4138,5)
Decline dumbell rollback extensions:
12x24
10x26
10x26
Hammer grip latpulldown:
12x90
8x90
8x90
Standing side raise: (super strikt)
15x18
12x18
10x18
Band pushdown:
100x average band
Mijn record was 140x met mijn oude average band
Kun je nagaan hoe erg de rek daar uit was

Haha damn wat een dikke kuur, heerlijk man. Bevalt 't, die 2+gram Test?
Alleen echte mannen houden hun kracht vast haha, Gaat lekker kerel!
Ja vooral de kracht die ik ervan krijg vind ik nice. Massa komt ook wel, maar ik denk dat het een stuk meer zou zijn als ik als bodybuilder zou trainen.
Waarom doe je niet beide? Bv Wendler 5/3/1 met een Boring But Big template er naast.
Ik doe zelf WSB dus dat komt op hetzelfde neer als Wendler + BBB aangezien je dan voor kracht en massa traint, maar het is verre van hetzelfde als een normaal bodybuild schema waarbij je elke spiergroep kapot traint met veel volume (bv borst 12 sets van 8-12 reps)
Je zal idd niet het pompwerk krijgen als in een bodybuilding schema, maar het gaat wel wat meer die richting op.
Van WSB had ik nog niet gehoord, Louie Simmons kon ik wel al. Ff wat meer over lezen dan.
Jouw assistence-werk is ook erg breed gepakt, veel verschillende oefeningen op hogere reps.
Hoe pak jij over het algemeen je assistence? Zit je dan langer in time under tension in de rep of zie je time under tension als een geheel in de reprange?