Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je Staat er goed bij ouwe !! Ondanks die neppe gh ..foking boomstam![]()
Dat dusUpdate: Ik hervat morgen mijn trainingen weer na een week rust te hebben genomen. Heb nog niet veel zin in trainen wat ik eigenlijk wel had gehoopt/verwacht, maar waarschijnlijk merk ik wel dat ik goed uitgerust ben als ik weer begin. Aangezien ik veel mensen om mij heen gortdroog zie rondlopen heb ik besloten om toch een beetje te cutten. Hoeft weleens waar geen 4 procent te zijn, maar ik voelde me gewoon beter op 10% ongeveer. Begin van het jaar was ik lekker droog en heb ik jammer genoeg 3 maanden nep norditropin gebruikt en enorm veel gejunkt. Dat kan normaal wel, maar niet met nep nordi natuurlijk. Zit nu op 130 kilo met zo'n 14% en zie er wat vochtig uit. Raw stats op dit moment: Squat 240 (230 zonder wraps) Bench 175 Dead 330 Totaal 745 Tijdens mijn vorige cut ben ik niet zoveel achteruit gegaan in kracht behalve met het squaten. Daarbij miste ik echt die dikke buik om te stabiliseren geloof ik. Of misschien toeval. 2250mg test e en 600 mast prop per week blijven erin. Alsmede 10iu HGH per dag en 10iu slin Post-WO. Verandering is dat ik 75mcg T3 per dag neem en mijn kcals nu zo'n 4000 zijn.

Je Staat er goed bij ouwe !! Ondanks die neppe gh ..foking boomstam![]()
Damn, sick man!
Zou voor de grap eens een keer foto's moeten maken met een normaal iemand naast je.
Denk dat dan je lengte en vooral grootte er echt belachelijk uitknallen!