AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je gekrompen ?

Damn, sterk kerel. Goede massa ook!

Poeh jij gaat goed!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
Thnx mensen. Ik moet nu trouwens echt opletten wanneer ik na het trainen mijn slin heb gezet.
Ook al neem ik een goeie shake, moet ik 2 uur later echt mijn volgende maaltijd binnen hebben want anders is het hypo tijd.

MAar het eten smaakt meteen 10 keer lekkerder wanneer je een hypo hebt :P

Je Staat er goed bij ouwe !! Ondanks die neppe gh ..foking boomstam :p

Update: Ik hervat morgen mijn trainingen weer na een week rust te hebben genomen. Heb nog niet veel zin in trainen wat ik eigenlijk wel had gehoopt/verwacht, maar waarschijnlijk merk ik wel dat ik goed uitgerust ben als ik weer begin. Aangezien ik veel mensen om mij heen gortdroog zie rondlopen heb ik besloten om toch een beetje te cutten. Hoeft weleens waar geen 4 procent te zijn, maar ik voelde me gewoon beter op 10% ongeveer. Begin van het jaar was ik lekker droog en heb ik jammer genoeg 3 maanden nep norditropin gebruikt en enorm veel gejunkt. Dat kan normaal wel, maar niet met nep nordi natuurlijk. Zit nu op 130 kilo met zo'n 14% en zie er wat vochtig uit. Raw stats op dit moment: Squat 240 (230 zonder wraps) Bench 175 Dead 330 Totaal 745 Tijdens mijn vorige cut ben ik niet zoveel achteruit gegaan in kracht behalve met het squaten. Daarbij miste ik echt die dikke buik om te stabiliseren geloof ik. Of misschien toeval. 2250mg test e en 600 mast prop per week blijven erin. Alsmede 10iu HGH per dag en 10iu slin Post-WO. Verandering is dat ik 75mcg T3 per dag neem en mijn kcals nu zo'n 4000 zijn.
Dat dus :P

Ook wel een duur grapje geweest zeker, 3 maanden aan nep nordi...

Mag toch hopen dat hij restitutie heeft gekregen :p

• #2.952
Je Staat er goed bij ouwe !! Ondanks die neppe gh ..foking boomstam :p

Oh ja natuurlijk lol

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Mag toch hopen dat hij restitutie heeft gekregen :p

Ja ik had het bonnetje bewaard dus had nog jaar fabrieksgarantie

Damn, sick man!

Zou voor de grap eens een keer foto's moeten maken met een normaal iemand naast je.
Denk dat dan je lengte en vooral grootte er echt belachelijk uitknallen!

zal ik eens doen inderdaad :)

Wie laat zich bewust dwarfen? :P

Pick me pick me :)

Haha :p huh neppe gh ;)

wohow netjes man!

nice! denk trouwens wel dat je lager zit dan 14%..

• #2.960
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven