- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja toch. En ik was zelfs nog enigszins onder invloed omdat ik gisteravond een valium had genomen omdat mijn rug vast zat van die 350 deadlift![]()
Ja dat was ik nog vergeten te vragen, dat is een deficit toch die je creëert qua hoogte bij de deadlift?
Wanneer ga je weer een keer een overhead press 1RM poging doen? Ben wel benieuwd

Voorlopig niet. Die 3x80 was aardig pittig.
Weleens waar na een Max Effort gedaan te hebben, maar ik denk dat ik 1x100 OH misschien net of net niet haal. Ben wel plan hem weer wat vaker erin te gooien

Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110
Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden
haha j/kBen ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110
Helaas wordt er nog weinig waarde gehecht aan de overhead press in de powerliftwereld omdat er zo makkelijk mee gecheat kan worden
Daarom strongman daar komt de bench press op de 2e plaats (of amper)
Flinke block dl!!

Ben ik toch nog ergens sterker in, zit nu op 110
100 trouwens helemaal!110kg is ook nog vrij p*ssy hoor100 trouwens helemaal!

Ja ik heb eens een verhaal gelezen (weet niet of het waar is) dat het vroeger één van de powerlifts was totdat sommigen zo erg in hun riem leunde dat het bijna een staande benchpress werd.
Maaruh, nu moet ik die 110 kilo natuurlijk breken, dat snap je wel hehaha j/k
Ik denk dat ik wel wat meer OH erin ga doen, maar tis niet zo mijn focus
Was dat niet gewichtheffen? Daar had je de clean en press en sinds die weg is vanwege overarchen zijn er nu nog maar 2 lifts.
Ja ik heb eens een verhaal gelezen (weet niet of het waar is) dat het vroeger één van de powerlifts was totdat sommigen zo erg in hun riem leunde dat het bijna een staande benchpress werd.
Maaruh, nu moet ik die 110 kilo natuurlijk breken, dat snap je wel hehaha j/k
Ik denk dat ik wel wat meer OH erin ga doen, maar tis niet zo mijn focus