XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het alleen maar mooi als mensen mijn records breken. In mijn gym was ik al een koning toen ik 200kg deadliften. Motiveert me echt als ik iemand met gemak mijn 1RMs zie reppen, helaas gebeurd dat erg weinig in het echt. Mijn deadlift zit ook echt al een aantal maanden vast op 265kg, denk dat die veel sneller omhoog zou gaan als iemand zoals jij in mijn gym trainde die dat gewicht met gemak voor 10+ reps doet. Dan raak je toch gemotiveerd om harder te trainen. Heb trouwens het idee dat als ik elke week deadlift dat niet echt ten goede van mijn 1RM komt, vaak gaat die van mij juist omhoog als ik het een hele tijd niet doe. Dan kan ik er vaak wel 5-10kg bij doen


Maar denk dat OHP wel echt mijn lift wordt. Mijn doel is om 3 platen te OHPen, maar dat gaat nog een hele tijd duren

140 kilo OH is een mooi doel ja

Ik deadlift zelf elke week, maar dan 50-60% 1RM met extra weerstand door middel van bands/chains 8x1 rep, maar maxen doe ik eens per 3-4 weken en dan nooit de deadlift zelf, maar een variatie.
Zwaar deadliften is een aanslag op je zenuwstelsel dus als je het vaak doet overtrain je het motorpatroon snel en al helemaal als je dezelfde variatie doet.
 
haha 3 plates overhead is wel echt ziek hoor.. :O Zou dat graag eens willen pressen idd :D
 
3 platen van 25kg dan wel per kant :D
 
140 kilo OH is een mooi doel ja

Ik deadlift zelf elke week, maar dan 50-60% 1RM met extra weerstand door middel van bands/chains 8x1 rep, maar maxen doe ik eens per 3-4 weken en dan nooit de deadlift zelf, maar een variatie.
Zwaar deadliften is een aanslag op je zenuwstelsel dus als je het vaak doet overtrain je het motorpatroon snel en al helemaal als je dezelfde variatie doet.


Lijkt me ook wel een keer leuk om sterkste man stijl te OHPen met zo'n boomstam achtig ding, helaas hebben ze die in mijn gym niet.

Kan het zijn dat als je zwaar deadlift dat je bench er ook onder leidt de dag erna? Normaal bench ik 160 maar vandaag had ik al moeite met 150.

Ik doe elke oefening die ik doe zo zwaar mogelijk voor 5 reps en daar herstel ik gewoon perfect van maar als ik 4x5 zwaar deadlift dan merk ik het de training erna nog
 
Lijkt me ook wel een keer leuk om sterkste man stijl te OHPen met zo'n boomstam achtig ding, helaas hebben ze die in mijn gym niet.

Kan het zijn dat als je zwaar deadlift dat je bench er ook onder leidt de dag erna? Normaal bench ik 160 maar vandaag had ik al moeite met 150.

Ik doe elke oefening die ik doe zo zwaar mogelijk voor 5 reps en daar herstel ik gewoon perfect van maar als ik 4x5 zwaar deadlift dan merk ik het de training erna nog

Ik heb nooit een 10 kilo verschil in kracht op een lift dus zou het niet weten.
Kan zijn dat je te vaak heel zwaar gaat op dezelfde oefeningen
 
Nog PR's maken terwijl ik 125 kilo weeg met 10% ofzo.
Vorige keer verloor ik juist kilo's op de squat, maar waarschijnlijk omdat ik massa rond mijn middel verloor.
Nu heb ik daar rekening mee gehouden door mijn core al maanden flink te trainen.

Squat: (zonder wraps)
1x220
1x235 PR

Dat was vechten! Ik stond op de helft zeker een paar seconden stil en toen ging ik weer.

2sec paused Cambered bar squat:
3x160
3x170
3x170

Reverse hyper strikt:
20x40
17x40
15x40

TRX Plank met voeten op bankje:
3 sets
 
Laatst bewerkt:
zijn die stats in je sig dan raw met wraps of is dit een pr op lager BW? aangezien er in je sig 240 staat
 
zijn die stats in je sig dan raw met wraps of is dit een pr op lager BW? aangezien er in je sig 240 staat

Ik heb mijn log even uitgeplozen.
Die 240 deed ik raw met wraps op 125 kilo BW.

Ik nam op dat moment flink wat anavar en merkte dat toen ik daarmee stopte ik een stuk minder sterk was na een tijdje. Ik hou het daarom liever op middelen waarbij ik mijn kracht 100% behoud wanneer ik weer over ga op TRT/bridge.

Ik denk dat 250 a 260 met wraps misschien wel lukt, maar komt wel.
Als ik nu te vaak met een normale barbell ga squaten krijg ik weer pijn aan mijn bicepsaanhechtingen.
 
Nog PR's maken terwijl ik 125 kilo weeg met 10% ofzo. Vorige keer verloor ik juist kilo's op de squat, maar waarschijnlijk omdat ik massa rond mijn middel verloor. Nu heb ik daar rekening mee gehouden door mijn core al maanden flink te trainen. Squat: (zonder wraps) 1x220 1x235 PR Dat was vechten! Ik stond op de helft zeker een paar seconden stil en toen ging ik weer. 2sec paused Cambered bar squat: 3x160 3x170 3x170 Reverse hyper strikt: 20x40 17x40 15x40 TRX Plank met voeten op bankje: 3 sets

Das echt nice hoor PR's maken in de cut. Dat betekent dat je op de perfecte snelheid aan het cutten bent.
 
Das echt nice hoor PR's maken in de cut. Dat betekent dat je op de perfecte snelheid aan het cutten bent.

Ik denk ook wel de perfecte dosering AAS haha
 
Haha ongetwijfeld, al doet dat niets minder af van de prestatie.

Thanks.
Ben ik ook met je eens, want deze kwam echt uit mijn tenen :P

Ik ben van plan om bij Max Effort trainingen als eerste oefeningen singles te blijven doen, maar daarna nog wat triples te maken op een squat variatie.
Ik doe de laatste tijd heel vaak 5jes op een goodmorning variatie als tweede oefening, maar merk dat ondanks dat ik hier sterker op wordt niet echt veel vooruitgang boek op de squat
Ik moet nog even het juiste recept vinden.

Benchpress gaat naar mijn idee wel erg goed op wat ik de laatste tijd doe.
Ik merk dat vooral de vele tricep extension variaties op 8-12 reps goed werken en de straight set wide,medium of closegrip na de speed bench samen een gouden combi is.
Ik ben wel van plan weer wat meer OH werk erin te gooien, want naast dat ik daar echt een watje op ben denk ik dat het mijn schoudergezondheid ten gunste zal komen.
 
Thanks. Ben ik ook met je eens, want deze kwam echt uit mijn tenen :P Ik ben van plan om bij Max Effort trainingen als eerste oefeningen singles te blijven doen, maar daarna nog wat triples te maken op een squat variatie. Ik doe de laatste tijd heel vaak 5jes op een goodmorning variatie als tweede oefening, maar merk dat ondanks dat ik hier sterker op wordt niet echt veel vooruitgang boek op de squat Ik moet nog even het juiste recept vinden. Benchpress gaat naar mijn idee wel erg goed op wat ik de laatste tijd doe. Ik merk dat vooral de vele tricep extension variaties op 8-12 reps goed werken en de straight set wide,medium of closegrip na de speed bench samen een gouden combi is. Ik ben wel van plan weer wat meer OH werk erin te gooien, want naast dat ik daar echt een watje op ben denk ik dat het mijn schoudergezondheid ten gunste zal komen.

Ja dat juiste recept vinden is wat het hele proces natuurlijk zo interessant maakt. Denk ook niet dat jij daar ver vandaan zit trouwens, maar dat zie ik over het algemeen bij de langere logs, die ervaring druipt ervan af eigenlijk. Mooi om te zien en interessant om te lezen.

Die OHP uitbouwen zou zeker een mooie optie zijn. Wie weet wat dat nog voor je bench gaat doen ook nog...!?
 
Ja dat juiste recept vinden is wat het hele proces natuurlijk zo interessant maakt. Denk ook niet dat jij daar ver vandaan zit trouwens, maar dat zie ik over het algemeen bij de langere logs, die ervaring druipt ervan af eigenlijk. Mooi om te zien en interessant om te lezen.

Die OHP uitbouwen zou zeker een mooie optie zijn. Wie weet wat dat nog voor je bench gaat doen ook nog...!?

Ik denk dat het helemaal niks voor mijn bench zal doen aangezien dat mijn ervaring is, maar wie weet als ik er echt heel sterk in wordt. Sowieso lijkt het mij wel leuk als ik ook iets van 140 daarop kan
 
Ik denk dat het helemaal niks voor mijn bench zal doen aangezien dat mijn ervaring is, maar wie weet als ik er echt heel sterk in wordt. Sowieso lijkt het mij wel leuk als ik ook iets van 140 daarop kan

Ff die 140kg als doel stellen dan.. En toch denk ik dat als jij een press hebt van 140kg dat je daar een carry over zult hebben op je bench.:D
 
Ff die 140kg als doel stellen dan.. En toch denk ik dat als jij een press hebt van 140kg dat je daar een carry over zult hebben op je bench.:D

Het zal mij benieuwen maar wie weet.
Ik heb ook weleens dips geprobeerd waarvan heel veel mensen zeiden dat ik daar veel kracht mee zou toevoegen aan mijn bench, maar ik begon met iets van 25 kilo en repte uiteindelijk 75 kilo zonder enige cary over naar mijn bench.
 
Het zal mij benieuwen maar wie weet. Ik heb ook weleens dips geprobeerd waarvan heel veel mensen zeiden dat ik daar veel kracht mee zou toevoegen aan mijn bench, maar ik begon met iets van 25 kilo en repte uiteindelijk 75 kilo zonder enige cary over naar mijn bench.

Nee, met dips heb ik dat zelf ook niet echt.
 
Benchpress + reversed light bands (@fpa)
1x170
1x195 PR

Overhead press:
3x80
3x85
8x70

Onderhands grip lean back lattpuldown:
14x75
11x75
10x75

Sitting dumbell side raise:
12x22 -> dropset
8x22 -> dropset
8x20 -> dropset
 
40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
10x 2x115 (55%)
(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + 80 kilo total chains:
8x 1×180 (55%)
(self note: ketting -25 schakels)

Ghetto hamraise:
12x - average band
8x - light band
8x - light band
6x - light band

Band goodmorning
20 x strong band
20 x strong band
20 x strong band

Standing rope crunch (@home):
15x65
12x65
10x65
 
Gewoon nog steeds PR's in de cut haha. Netjes hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven