Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar voel je je nu niet als een god met al die gear in je?
Bedoel, heb ik al met 500 test en 200 tren![]()

Je BW gaat flink hard man, jezus. Veel vocht of valt 't mee? Goed bezig anyway!
Probeer je nog je gf zwanger te maken?
Niet log constant gevolgd.
Nee haar contract wordt in februari wel/niet verlengt, dus is niet handig om dan zwanger te zijn.
Een paar maanden daarvoor kan het wel weer want ze is niet verplicht het te zeggen tot ze 3 maanden zwanger is.
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 16:27 ----------
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120
speed pull
6x 1×240
One leg standing calf raise (rest paused):
15-7-5 x 20
12-6-4 x 20
12-6-4 x 20
One leg standing calf raise:
(1 pos, 10 static, 10 neg)
5x bw
4x bw
Alleen als je een tijdelijk contract hebt kun je gewoon je baan verliezen ook als je zwanger bent.
Als haar contract verlengt wordt zijn ze deze keer wettelijk verplicht een vast contract te geven.
Ze werkt in de zorg en dan is de kans heel erg groot dat ze haar er sowieso al uit fl*kkeren omdat ze bijna niemand meer voor vast aannemen. Dan moet ze 3 maanden en een paar dagen niet werkzaam zijn bij hun en dan zou ze eventueel weer terug kunnen komen.
Gelukkig heeft ze vroeger een ziektewet uitkering gehad waar ze nog voor 100% op kan terugvallen zodra ze geen werk heeft.
Om die reden doen we het niet veilig (maar ook niet heel gericht, gewoon wanneer ewe zin hebben zegmaar) want mocht ze zwanger raken blijft ze gewoon lekker in de uitkering hangen tot het kind 1 jaar is ofzo
Ik heb alleen bijna geen hmg meer dus neem daar nu nog maar 1 per week van totdat ik het weer ergens kan regelen, dan ga ik weer op 3 per week.
Ik hoop one day ook jouw BW te halen hehe, lijkt me wel wat met 10 cm korter.![]()
Testo heeft het feit dat je zo lang on bent niets te maken met je vermoeidheid na 2,5 week knallen ? Dat de motivatie minder word na mate je langer on bent of ligt dat aan je zware trainingen ?
Wanneer neem je uw vitamine C in ? Ik neem hem voornamelijk voor het slapengaan.
Lukt niet, want dan ga ik alsnog voluit trainen lol