Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je BW gaat flink hard man, jezus. Veel vocht of valt 't mee? Goed bezig anyway!

lekker bezig man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
Maar voel je je nu niet als een god met al die gear in je?

Bedoel, heb ik al met 500 test en 200 tren :)

Voel me niet heel veel anders heb ik het idee. Zit wel goed in mijn vel, maar niet dat ik me oppermachtig voel.
Voel me wel een beest als ik na het trainen in de spiegel kijk :)

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 21:45 ----------

Je BW gaat flink hard man, jezus. Veel vocht of valt 't mee? Goed bezig anyway!

Ben van 115 naar 123 gegaan in een kleine twee weken dus gaat idd hard.
Merk wel beetje vocht, vooral dat het eten in mijn buik vocht vasthoudt dat is wel weer wat jammer.
Geen vet bijgekomen in ieder geval want mijn aders en definitie is nog vrijwel hetzelfde

nice train

Probeer je nog je gf zwanger te maken?

Niet log constant gevolgd.

• #1.406
Probeer je nog je gf zwanger te maken?

Niet log constant gevolgd.

Nee haar contract wordt in februari wel/niet verlengt, dus is niet handig om dan zwanger te zijn.
Een paar maanden daarvoor kan het wel weer want ze is niet verplicht het te zeggen tot ze 3 maanden zwanger is.

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 16:27 ----------

speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120

speed pull
6x 1×240

One leg standing calf raise (rest paused):
15-7-5 x 20
12-6-4 x 20
12-6-4 x 20

One leg standing calf raise:
(1 pos, 10 static, 10 neg)
5x bw
4x bw

Nee haar contract wordt in februari wel/niet verlengt, dus is niet handig om dan zwanger te zijn.
Een paar maanden daarvoor kan het wel weer want ze is niet verplicht het te zeggen tot ze 3 maanden zwanger is.

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 16:27 ----------

speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120

speed pull
6x 1×240

One leg standing calf raise (rest paused):
15-7-5 x 20
12-6-4 x 20
12-6-4 x 20

One leg standing calf raise:
(1 pos, 10 static, 10 neg)
5x bw
4x bw

Alleen als je een tijdelijk contract hebt kun je gewoon je baan verliezen ook als je zwanger bent.

• #1.408
Alleen als je een tijdelijk contract hebt kun je gewoon je baan verliezen ook als je zwanger bent.

Als haar contract verlengt wordt zijn ze deze keer wettelijk verplicht een vast contract te geven.
Ze werkt in de zorg en dan is de kans heel erg groot dat ze haar er sowieso al uit fl*kkeren omdat ze bijna niemand meer voor vast aannemen. Dan moet ze 3 maanden en een paar dagen niet werkzaam zijn bij hun en dan zou ze eventueel weer terug kunnen komen.
Gelukkig heeft ze vroeger een ziektewet uitkering gehad waar ze nog voor 100% op kan terugvallen zodra ze geen werk heeft.
Om die reden doen we het niet veilig (maar ook niet heel gericht, gewoon wanneer ewe zin hebben zegmaar) want mocht ze zwanger raken blijft ze gewoon lekker in de uitkering hangen tot het kind 1 jaar is ofzo

Ik heb alleen bijna geen hmg meer dus neem daar nu nog maar 1 per week van totdat ik het weer ergens kan regelen, dan ga ik weer op 3 per week.

Als haar contract verlengt wordt zijn ze deze keer wettelijk verplicht een vast contract te geven.
Ze werkt in de zorg en dan is de kans heel erg groot dat ze haar er sowieso al uit fl*kkeren omdat ze bijna niemand meer voor vast aannemen. Dan moet ze 3 maanden en een paar dagen niet werkzaam zijn bij hun en dan zou ze eventueel weer terug kunnen komen.
Gelukkig heeft ze vroeger een ziektewet uitkering gehad waar ze nog voor 100% op kan terugvallen zodra ze geen werk heeft.
Om die reden doen we het niet veilig (maar ook niet heel gericht, gewoon wanneer ewe zin hebben zegmaar) want mocht ze zwanger raken blijft ze gewoon lekker in de uitkering hangen tot het kind 1 jaar is ofzo

Ik heb alleen bijna geen hmg meer dus neem daar nu nog maar 1 per week van totdat ik het weer ergens kan regelen, dan ga ik weer op 3 per week.

Oke vandaar. Naja hopen dat het snel raak is dan he.

Maar op 2 gram test heb je toch elke dag zin? :D

Ik hoop one day ook jouw BW te halen hehe, lijkt me wel wat met 10 cm korter. :)

• #1.413
Ik hoop one day ook jouw BW te halen hehe, lijkt me wel wat met 10 cm korter. :)

Dan ben je echt een huge mofo ja. Die 10 cm scheelt behoorlijk in hoe je eruit ziet.
Zou ongeveer hetzelfde zijn als dat ik nu 10 kilo VVM zwaarder ben.

mannen, vergeet vp niet;)

120 kilo met 25% telt niet :P

• #1.415
Zit nu pas op 2,5 week training en voel me al weer redelijk leeg.
Gister na een lange warming up had ik nog steeds geen energie en na speed squat en pull was ik gewoon op.

De ME dagen waren zwaar, maar de DE dagen waren nog zwaarder.
Heb met een vrij hoog volume en zwaar gewicht geprest en gedipt,
waarvan te weinig variatie in de assistence oefeningen dus.

Ik zou vandaag ME bench en woensdag ME squat doen, maar heb zo erge tegenzin dat ik eerst ga deloaden.
Komende zondag begin ik weer met mijn nieuwe wave van 3 weken 5x trainen en zal weer wat meer afwisseling erin gooien.
Hopelijk ben ik na die 3 weken niet zo kapot als nu.

Heb ook weer wat supps toegevoegd die het CNS ondersteunen:
-taurine
-magnesium
-inositol

Mocht de vraag nog komen wat voor supps ik verder nog neem:
-300mg phosphatidylserine (anti cortisol)
-10 gram visolie caps
-arthro-5
-10 gram vitamine b5 (anti acne)
-sun warrior super greens
-5000iu vitamine D3
-1000mg vitamine C

Laatst bewerkt:
Testo heeft het feit dat je zo lang on bent niets te maken met je vermoeidheid na 2,5 week knallen ? Dat de motivatie minder word na mate je langer on bent of ligt dat aan je zware trainingen ?

• #1.417
Testo heeft het feit dat je zo lang on bent niets te maken met je vermoeidheid na 2,5 week knallen ? Dat de motivatie minder word na mate je langer on bent of ligt dat aan je zware trainingen ?

Zijn echt de zware trainingen, maar ook echt te weinig variatie deze wave.
Normaal als ik een beetje gaar ben en begin met trainen ben ik na een tijdje warm gedraaid en gaat de knop om, maar nu gebeurt dat niet echt en na de training van gister voelde ik me ziekig moe.

Wanneer neem je uw vitamine C in ? Ik neem hem voornamelijk voor het slapengaan.

Anders gewoon ff paar weken split pakken;)

• #1.420
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven