MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben je echt een huge mofo ja. Die 10 cm scheelt behoorlijk in hoe je eruit ziet.
Zou ongeveer hetzelfde zijn als dat ik nu 10 kilo VVM zwaarder ben.

Sure hope so. Vind die 1.90 vaak al een nadeel, op 110 kg bij procent of 13 zag ik er nog ecto als **** uit voor mezelf, omgeving dacht er anders over hehe.

Wat is jouw uiteindelijke doel? Kijken waar 't schip strandt of zeg je bijvoorbeeld 140 kg is zat? Lijkt me ook wel ongemakken meebrengen, fietsen/stoelen en dergelijke die je niet houden :P
 
Qua kracht 200 bench 300 squat 350 deadlift maar qua massa niet echt een doel perse.
Ik moet niet vaak de fiets pakken ja, maar met stoelen nog geen ruzie gehad.
 
Ik heb deze log al een tijdje zonder account gevolgt, met plezier telkens gelezen vind het super intressant! succes verder
 
2 meter en dan zo groot, geweldig echt waar :D
 
Filmpjes lijken mij wel een toevoeging imo
 
Knap werk man ;)
Bevalt het zo op 2 gr Test per dag ?
 
Filmpjes lijken mij wel een toevoeging imo

Zal ik eens maken

Knap werk man ;)
Bevalt het zo op 2 gr Test per dag ?

Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je bloeddruk er abnormaal hoog van zal zijn en je het Palumbo syndroom krijgt.

2 gr per week on the other hand bevalt me goed.
 
Wat is palumbo syndroom ?
 
Wat is palumbo syndroom ?

Dat krijg je als je teveel AAS neemt, denk aan 10 gram per week etc.
Dan krijg je atrophy in je benen en krijg je een groot middel, een beetje neanderthaler.

Google ff ;)
 
Super logje dit heb heel veel terug gelezen vandaag echt interesant en leerzaam ook ! Ga zo door ik blijf je volgen man :D
 
ik ga ff off topic bro.

heb je maanden 20-30 iu slin ed gebruikt?
 
bro had je in t begin ook veel last toen je in tricep had gezet?
kan overal zetten been/delt/glute nergens last, maar eergisteren voor t eerst in tri's gezet.. nog steeds irritant gevoel
 
voor en na workout of bij elke meal?

VP veell gestegen?

Bij ontbijt en pre workout. Was behoorlijk vet ja, maar kweenie of dat door de slin perse was of doordat ik al een paar jaar niet durfde te cutten.


bro had je in t begin ook veel last toen je in tricep had gezet?
kan overal zetten been/delt/glute nergens last, maar eergisteren voor t eerst in tri's gezet.. nog steeds irritant gevoel

Bij triceps heb ik gek genoeg nooit echt veel pijn gehad. Het ligt er ook maar net aan waar je zet.
Heb weleens in het midden gezet en dat werd een dikke bult, maar als ik wat hoger zet voelt het prima.

Ik injecteer dan in de triceps van achteren, vrij hoog en schuin naar beneden:

Untitled-1.png
 
aha, ja ik had idd in de lange kop gezet achterin in t midden.
staat wel leuk zo'n bult, eindelijk gains:)
 
aha, ja ik had idd in de lange kop gezet achterin in t midden.
staat wel leuk zo'n bult, eindelijk gains:)

synthol werkt ook prima bro :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven