jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het dan niet veel aantrekkelijker om voor die korte periode zeg 2 maanden eens Human Grade HGH te nemen dit maakt dan in prijs ook niet veel meer uit. Ik moet zeggen Hyge zijn zeker goed op 5iu maar de verdubbeling naar 10iu heeft voor mij nog dat geleverd wat ik verwachten
Dan heb je 2 maanden op de 10iu gezeten? En...eerste keer sinds je start met hgh dat je even stopt?
Is het dan niet veel aantrekkelijker om voor die korte periode zeg 2 maanden eens Human Grade HGH te nemen dit maakt dan in prijs ook niet veel meer uit. Ik moet zeggen Hyge zijn zeker goed op 5iu maar de verdubbeling naar 10iu heeft voor mij nog dat geleverd wat ik verwachten
Ja maar als je gaat bakken kun je dan toch beetje kokosolie in de pan doen.
Benchpress + reversed choked light bands
1x160
1x170
fail 180
1x160
1x160
Hoewel ik weer geen PR op een benchpress variatie heb merk ik wel dat ik wat sterker ben geworden.
Die 180 miste ik maar op een haartje dus zal binnenkort lukken en die 170 ging echt explosief.
Ik merk ook dat nu ik mijn schouders veel harder naar elkaar toe en naar beneden trek dat ik de stang sneller kan laten zakken,
dus minder energie verlies bij de eccentrische fase.
30' incline guillotine press:
12×80
12×80
12×80
10×80
Rope Pushdowns:
8x40
10x30
10x30
12x20
Zijkant en achterkant schouderkoppen gepompt met powerbands
Sterk man! Die bands werken nog amper mee als je rond midpoint zit niet? Dan is je lockout en triceps ubersterk.
Jij las ze al via fb toch? Hoest trouwens met jouw trainingen, en je rug, gesteld ?
. Mis trainen en vechten alleen wel echt heel erg.Hoe helpt die 10gram B5 jou per dag, neem aan dat je het gewoon in poeder hebt? Los 2x per dag 3-5gram op in 500ml water en drink het door de dag heen. Heb nooit echt last van acne gehad maar altijd wel wat oneffenheden, nu na 2-3 maanden lijkt het niet minder of meer te worden.
Ik heb de tabletten aangezien dat poeder echt te goor is en moeilijk oplost en de capsules in mijn keel blijven haken. Ik neem sochtends 5 gram en savonds 5 gram en dat werkt goed bij mij. Normaal had ik echt heel erg last van puisten op mijn schouders,rug en zelfs op mijn gezicht na een tijdje maar nu nergens last van.
bedoelen jullie vitamine b5?
ben namelijk ook op zoek naar iets tege de acne op me rug
Jep, werkt bij 90% van de mensen. Bij mij werkte het vroeger toen ik 16-17 was perfect.
Ik heb de tabletten aangezien dat poeder echt te goor is en moeilijk oplost en de capsules in mijn keel blijven haken. Ik neem sochtends 5 gram en savonds 5 gram en dat werkt goed bij mij. Normaal had ik echt heel erg last van puisten op mijn schouders,rug en zelfs op mijn gezicht na een tijdje maar nu nergens last van.
Ik deed water voor 1 slok in een glas dan b5 erin snel roeren en weg. Heel glas vullen is te goor ja.