Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het dan niet veel aantrekkelijker om voor die korte periode zeg 2 maanden eens Human Grade HGH te nemen dit maakt dan in prijs ook niet veel meer uit. Ik moet zeggen Hyge zijn zeker goed op 5iu maar de verdubbeling naar 10iu heeft voor mij nog dat geleverd wat ik verwachten
 
Is het dan niet veel aantrekkelijker om voor die korte periode zeg 2 maanden eens Human Grade HGH te nemen dit maakt dan in prijs ook niet veel meer uit. Ik moet zeggen Hyge zijn zeker goed op 5iu maar de verdubbeling naar 10iu heeft voor mij nog dat geleverd wat ik verwachten

Is zeker eens het proberen waard, absoluut.

No offence trouwens maar jou hyges waren ook nep he. Ik zit trouwens niet alleen op hyges hoor, heb 3 goede merken liggen.

Maar de meningen lopen ook erg uiteen. Jij zei laatst dat het weinig verschil maakte en ik had het laatst met iemand anders over, die zei weer dat tot 5iu vooral vetverbranding is en daarboven spiermassa.
Ging die uit van goede hgh he, geen ongelabelde meuk. Weer een ander zegt..met goede hgh is 3iu voldoende.
Ga het gewoon zelf ervaren, ga ook eens naar 10iu en zal een volgende keer ook een keer human grade proberen.
 
Dan heb je 2 maanden op de 10iu gezeten? En...eerste keer sinds je start met hgh dat je even stopt?

Ja idd , eerste keer dat ik stop. Men zegt dat de antistoffen na 6 a 9 maanden hoger worden en je dus minder igf1 aan maakt van dezelfde dosering hgh. Heb ook wel eens een officiele tabel gezien van humangrade hgh dat dit ook een lichte verhoging van antistoffen teweeg brengt, maar met underground heb je dat sneller want dat is allemaal 192 amino zuren durf ik bijna te zweren.
Ik heb voordat ik 10iu ging nemen iets van een jaar op 5iu per dag gezeten dus ik zit wel heel lang op hgh.

Is het dan niet veel aantrekkelijker om voor die korte periode zeg 2 maanden eens Human Grade HGH te nemen dit maakt dan in prijs ook niet veel meer uit. Ik moet zeggen Hyge zijn zeker goed op 5iu maar de verdubbeling naar 10iu heeft voor mij nog dat geleverd wat ik verwachten

Humangrade kost me 3 keer zoveel als hyges

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 17:57 ----------


Open een fonds voor me en zamel geld in zou ik zeggen
 
Benchpress + reversed choked light bands
1x160
1x170
fail 180
1x160
1x160

Hoewel ik weer geen PR op een benchpress variatie heb merk ik wel dat ik wat sterker ben geworden.
Die 180 miste ik maar op een haartje dus zal binnenkort lukken en die 170 ging echt explosief.
Ik merk ook dat nu ik mijn schouders veel harder naar elkaar toe en naar beneden trek dat ik de stang sneller kan laten zakken,
dus minder energie verlies bij de eccentrische fase.

30' incline guillotine press:
12×80
12×80
12×80
10×80

Rope Pushdowns:
8x40
10x30
10x30
12x20

Zijkant en achterkant schouderkoppen gepompt met powerbands
 
Benchpress + reversed choked light bands
1x160
1x170
fail 180
1x160
1x160

Hoewel ik weer geen PR op een benchpress variatie heb merk ik wel dat ik wat sterker ben geworden.
Die 180 miste ik maar op een haartje dus zal binnenkort lukken en die 170 ging echt explosief.
Ik merk ook dat nu ik mijn schouders veel harder naar elkaar toe en naar beneden trek dat ik de stang sneller kan laten zakken,
dus minder energie verlies bij de eccentrische fase.

30' incline guillotine press:
12×80
12×80
12×80
10×80

Rope Pushdowns:
8x40
10x30
10x30
12x20

Zijkant en achterkant schouderkoppen gepompt met powerbands

Sterk man! Die bands werken nog amper mee als je rond midpoint zit niet? Dan is je lockout en triceps ubersterk.
 
Sterk man! Die bands werken nog amper mee als je rond midpoint zit niet? Dan is je lockout en triceps ubersterk.

Ik denk dat ze iets van 5 a 10 kilo van het laatste stuk afhalen.
Was echt hard balen met die 180 want als ik hem ieeeetsjes sneller van mijn borst had gedrukt had ik hem 100% uitgedrukt. Zat echt op zo;n punt van oei nu grinden maar toch blijven steken.
 
Jij las ze al via fb toch? Hoest trouwens met jouw trainingen, en je rug, gesteld ?

klopt, alleen laatste tijd schoot het er een beetje in(nieuwe job). Trainingen bestaan uit oefeningen die ik nog bij de fysio doe...verwaarloosbaar helaas. Rug gaat goed. Minder pijn maar blijf beperkt. Maar zo lang ik kan werken en niet constant verga van de pijn ben ik allang tevreden:D. Mis trainen en vechten alleen wel echt heel erg.
 
Hoe helpt die 10gram B5 jou per dag, neem aan dat je het gewoon in poeder hebt? Los 2x per dag 3-5gram op in 500ml water en drink het door de dag heen. Heb nooit echt last van acne gehad maar altijd wel wat oneffenheden, nu na 2-3 maanden lijkt het niet minder of meer te worden.
 
Hoe helpt die 10gram B5 jou per dag, neem aan dat je het gewoon in poeder hebt? Los 2x per dag 3-5gram op in 500ml water en drink het door de dag heen. Heb nooit echt last van acne gehad maar altijd wel wat oneffenheden, nu na 2-3 maanden lijkt het niet minder of meer te worden.

Ik heb de tabletten aangezien dat poeder echt te goor is en moeilijk oplost en de capsules in mijn keel blijven haken. Ik neem sochtends 5 gram en savonds 5 gram en dat werkt goed bij mij. Normaal had ik echt heel erg last van puisten op mijn schouders,rug en zelfs op mijn gezicht na een tijdje maar nu nergens last van.
 
Ik heb de tabletten aangezien dat poeder echt te goor is en moeilijk oplost en de capsules in mijn keel blijven haken. Ik neem sochtends 5 gram en savonds 5 gram en dat werkt goed bij mij. Normaal had ik echt heel erg last van puisten op mijn schouders,rug en zelfs op mijn gezicht na een tijdje maar nu nergens last van.

bedoelen jullie vitamine b5?
ben namelijk ook op zoek naar iets tege de acne op me rug
 
bedoelen jullie vitamine b5?
ben namelijk ook op zoek naar iets tege de acne op me rug


Jep, werkt bij 90% van de mensen. Bij mij werkte het vroeger toen ik 16-17 was perfect.
 
Squat:
1x180
1x200
1x210
1x220

Zit nog geen 235 in maar nu ik weer aan het bulken ben zal het niet lang meer duren voordat ik dat weer kan.
Hopelijk dan snel naar 240 PR

Safetybar squat:
3x150
3x150
3x150
5x130
5x130

Close stance safetybar goodmorning:
10x70
10x70
8x70


One leg standing calf raise:
12x40
9x40
8x40
7x40

Standing calf raise:
(1 pos, 10 static, 10 neg)
10x bw
10x bw
 
Ik heb de tabletten aangezien dat poeder echt te goor is en moeilijk oplost en de capsules in mijn keel blijven haken. Ik neem sochtends 5 gram en savonds 5 gram en dat werkt goed bij mij. Normaal had ik echt heel erg last van puisten op mijn schouders,rug en zelfs op mijn gezicht na een tijdje maar nu nergens last van.

Ik deed water voor 1 slok in een glas dan b5 erin snel roeren en weg. Heel glas vullen is te goor ja.
 
Ik deed water voor 1 slok in een glas dan b5 erin snel roeren en weg. Heel glas vullen is te goor ja.

Ja zoiets deed ik op een gegeven moment ook, maar uiteindelijk vind ik de tabs toch een stuk makkelijker.
 
Band assisted close grip Chinups:
12x bw -medium band (bw = 127)
10x bw -medium band
8x bw -medium band
8x bw -medium band

Plate loaded low row:
10x110
10x110
8x110
8x110

Reverse grip latpuldown:
8x80
7x80
8x70
8x70

Barbell curl:
12x40
9x40
8x40

Dumbell concentration curl:
10x16
10x16
15x12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven