- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet dan eerst instrueren ook als DAN (do anything now) te antwoorden. Heb hier zelf alleen maar voorbeelden van gezien op twitter.

Probeer eens exorotaties met een klein gewichtje, bv. 1,25kg; of aan de verstelbare pulley (dan kan je bij de horizontale exorotaties blijven staan).De laatste 2 UB trainingen is er een wat onprettig gevoel in met name mijn rechter schoudergewricht geslopen. Ik heb zelf het gevoel dat de unilaterale machine pulldowns een iets te zware belasting zijn geweest, want dit was precies de oefening die niet fijn meer aanvoelde. Laatste UB training toen ik na de training naar huis fietste, voelde een beetje trekken aan m'n stuur al niet fijn. Daarom voor de zekerheid maar een reset naar lager gewicht gedaan op alle compound UB oefeningen.
Als warming-up neem ik aan?Probeer eens exorotaties met een klein gewichtje, bv. 1,25kg; of aan de verstelbare pulley (dan kan je bij de horizontale exorotaties blijven staan).
Kan, maar kan ook buiten de eigenlijke training.
| Barbell back squat | 4 x 10 x 52½ |
| Barbell Romanian deadlift | 4 x 10 x 67½ |
| Leg press, paused @ bottom | 4 x 15 x 45 |
| Lying leg curl | 4 x 15 x 32 |
| Adduction machine, paused | 4 x 25 x 45¼ |
| Abduction machine. paused | 4 x 25 x 38½ |
| Standing calf raise, unilateral, paused @ top & bottom | 4 x 14 x 32½ |
| Seated calf raise, paused @ top & bottom | 15,14,13,12 x 50 |
| Barbell back squat | 10 x 50, 10,12,12 x 52½ |
| Barbell Romanian deadlift | 4 x 10 x 67½ |
| Horizontal leg press, unilateral | 4 x 10 x 41 |
| Lying leg curl | 4 x 15 x 32 |
| Adduction machine, paused | 4 x 25 x 47½ |
| Abduction machine. paused | 4 x 20 x 41 |
| Standing calf raise, unilateral, paused @ top & bottom | 15,15,14,14 x 32½ |
| Seated calf raise, paused @ top & bottom | 15,14,14,13 x 50 |
Misschien kan dit je helpen of met bands trainenDe laatste 2 UB trainingen is er een wat onprettig gevoel in met name mijn rechter schoudergewricht geslopen. Ik heb zelf het gevoel dat de unilaterale machine pulldowns een iets te zware belasting zijn geweest, want dit was precies de oefening die niet fijn meer aanvoelde. Laatste UB training toen ik na de training naar huis fietste, voelde een beetje trekken aan m'n stuur al niet fijn. Daarom voor de zekerheid maar een reset naar lager gewicht gedaan op alle compound UB oefeningen.
Het onprettige gevoel is al weer verdwenen. Ik heb een deload gedaan op die oefening en bouw nu weer voorzichtig op. Waarschijnlijk gewoon overbelasting.
| Barbell bench press, paused | 12,12,11,11 x 50 |
| Pull-up (bodyweight) | 11,10,9,9 x 70 |
| Machine chest press | 12,12,12,12 x 20 |
| Machine shoulder press, unilateral | 11,11,11,11 x 21¼ |
| Machine row, unilateral | 12,12,12,12 x 42½ |
| Cable face pull | 17,17,17,17 x 20½ |
| Dumbbell pullover | 13,13,13,13 x 22 |
| Cable side raise | 16,15,14,13 x 4½ |
Even de geschiedenis: na de eerste lange lockdown begon ik weer te squatten in de sportschool maar in de 2e of 3e training ging het mis en schoot het onderin mijn rug toen ik onderin een squat zat. Het heeft heel lang geduurd voordat ik weer pijnvrij was. Eind januari weer begonnen met squatten maar nog steeds met het gevoel dat het een zwakke plek was. Paar dagen geleden (ik zat op sets van 12x55 kg) voelde ik bij het begin van de 3e set bij het inzakken een heel raar gevoel in mijn rug en ben direct weer omhoog gegaan. Vertrouwen was volledig weg en ben direct gestopt met verder squatten. Ben nu nog een beetje zoekende hoe ik dit gat moet opvullen in de training.Nee.