- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is de teneur hier nu zoiets van:Werkt dit ook als je niet tot failure gaat, maar bv iedere set streeft naar 1 of 2 RiR?
Het is bij jouw ook altijd het ene uiterste of hete andere uiterste.Volgens mij is de teneur hier nu zoiets van:
Als je op je laatste setje leg press niet in je broek hebt gescheten om die laatste rep er uit te kunnen persen, je kotsemmertje nog leeg is na de training, je niet kruipend de gym verlaat en je thuis nog gecontroleerd door je knieën kunt zakken om te gaan schijten, je hebt getraind als een p*ssy.
Je bent het persen van aambeien vergeten. Maar de rest van je samenvatting klinkt wel als een mooi strevenVolgens mij is de teneur hier nu zoiets van:
Als je op je laatste setje leg press niet in je broek hebt gescheten om die laatste rep er uit te kunnen persen, je kotsemmertje nog leeg is na de training, je niet kruipend de gym verlaat en je thuis nog gecontroleerd door je knieën kunt zakken om te gaan schijten, je hebt getraind als een p*ssy.

Nee, ik trok het nu even met opzet in het belachelijke. Leek me wel overduidelijk. Zal er de volgende keer eenHet is bij jouw ook altijd het ene uiterste of hete andere uiterste.
bij zetten.Zo voelt het idd als je de eerste keer tot failure gaat. Keren daarna valt het wel mee en kan je wat spanning op je spiergroep ervaren, maar hinder in je dagelijks leven is weer overdreven.Volgens mij is de teneur hier nu zoiets van:
Ik heb toch altijd moeite om normaal op de wc te gaan zitten de 2 dagen na legday. En aangezien ik 6x per dag moet schijten is dat aardige hinder in mijn dagelijks leven.L
Zo voelt het idd als je de eerste keer tot failure gaat. Keren daarna valt het wel mee en kan je wat spanning op je spiergroep ervaren, maar hinder in je dagelijks leven is weer overdreven.
Daar zijn tegenwoordig prima hulpmiddelen voor.Ik heb toch altijd moeite om normaal op de wc te gaan zitten de 2 dagen na legday. En aangezien ik 6x per dag moet schijten is dat aardige hinder in mijn dagelijks leven.

Ja maar het is niet hinderlijk dat je na leg day komende dagen in een rolstoel zit zoals sommige mensen soms weerspiegelen. Je voelt het, maar je dagelijks leven kan gewoon doorgaan.Ik heb toch altijd moeite om normaal op de wc te gaan zitten de 2 dagen na legday. En aangezien ik 6x per dag moet schijten is dat aardige hinder in mijn dagelijks leven.
Eigenlijk alles wat @ak zegt.
Overall nog iets meer spiermassa. Langere termijn: behoud van kracht en functionele spiermassa.Maar @imnewhere, wat is eigenlijk je (korte termijn) doel?
Dan zou ik ook zeggen junkvolume laten vervallen, elke keer wat zwaarder/intensiever trainen en flink wat meer eten.Overall nog iets meer spiermassa. Langere termijn: behoud van kracht en functionele spiermassa.
Ik heb vandaag geprobeerd per oefening elke werkset op dezelfde RPE te doen. Dat is me aardig gelukt. Tevens heb ik mijn bench press gefilmd. Volgens mij nog nooit eerder gedaan, omdat ik nooit echt problemen heb gehad met de uitvoering. De volledige reeks was 8,8,7,7 x 57½. De eerste en de laatste werkset heb ik vastgelegd:
Eerste werkset:
Vierde de laatste werkset:
Bestel maar snel een grotere maat t shirt, want op deze manier trainen scheurt je chest straks uit je huidige t shirt door alle gains.

Ik heb vandaag geprobeerd per oefening elke werkset op dezelfde RPE te doen. Dat is me aardig gelukt. Tevens heb ik mijn bench press gefilmd. Volgens mij nog nooit eerder gedaan, omdat ik nooit echt problemen heb gehad met de uitvoering. De volledige reeks was 8,8,7,7 x 57½. De eerste en de laatste werkset heb ik vastgelegd:
Eerste werkset:
Vierde de laatste werkset:
Haha, ik zat ook naar die gast te kijken en dacht al….Zeg de volgende keer even dat je voor dbb aan het filmen bent, dan zoek ik een andere oefening of pose uit voor op de achtergrond. Nu lijkt ik ook maar een p*ssy met die 4kg rear delt flys…