Fitness Seller

Pretending to be a hybrid athlete

Vraag 1: Werkt dit ook als je niet tot failure gaat, maar bv iedere set streeft naar 1 of 2 RiR?

Vraag 2: Werkt dit ook als je over een periode van een aantal weken van wat meer naar wat minder RiR werkt, dan een deload doet en dan weer opnieuw?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Werkt dit ook als je niet tot failure gaat, maar bv iedere set streeft naar 1 of 2 RiR?
Volgens mij is de teneur hier nu zoiets van:
Als je op je laatste setje leg press niet in je broek hebt gescheten om die laatste rep er uit te kunnen persen, je kotsemmertje nog leeg is na de training, je niet kruipend de gym verlaat en je thuis nog gecontroleerd door je knieën kunt zakken om te gaan schijten, je hebt getraind als een p*ssy.

Als je op je laatste setje leg press niet in je broek hebt gescheten om die laatste rep er uit te kunnen persen, je kotsemmertje nog leeg is na de training, je niet kruipend de gym verlaat en je thuis nog gecontroleerd door je knieën kunt zakken om te gaan schijten, je hebt getraind als een p*ssy.
Het is bij jouw ook altijd het ene uiterste of hete andere uiterste.

Als je week in week uit. Maximale reps volgens planning haalt. Train je niet op een hoge intensiteit.
Als je squat met 3x8 is dat prima om dir safe te halen. Maar als je een LP doet mag dat best 10,10,9,8 worden qua reps

Je bent het persen van aambeien vergeten. Maar de rest van je samenvatting klinkt wel als een mooi streven :)

L
Zo voelt het idd als je de eerste keer tot failure gaat. Keren daarna valt het wel mee en kan je wat spanning op je spiergroep ervaren, maar hinder in je dagelijks leven is weer overdreven.

L

Zo voelt het idd als je de eerste keer tot failure gaat. Keren daarna valt het wel mee en kan je wat spanning op je spiergroep ervaren, maar hinder in je dagelijks leven is weer overdreven.
Ik heb toch altijd moeite om normaal op de wc te gaan zitten de 2 dagen na legday. En aangezien ik 6x per dag moet schijten is dat aardige hinder in mijn dagelijks leven.

• #1.829
Ik heb toch altijd moeite om normaal op de wc te gaan zitten de 2 dagen na legday. En aangezien ik 6x per dag moet schijten is dat aardige hinder in mijn dagelijks leven.
Daar zijn tegenwoordig prima hulpmiddelen voor. ;)

97395573dd00b6be16ebb5150b705620742942c8.jpg

Ja maar het is niet hinderlijk dat je na leg day komende dagen in een rolstoel zit zoals sommige mensen soms weerspiegelen. Je voelt het, maar je dagelijks leven kan gewoon doorgaan.

Eind bulk scheet ik ook non stop tot me anus schraal was en ik vochtig toilet papier moest gebruiken. 💁‍♂️

Onder "junkvolume" zou je wat mij betreft ook best alle *insert bodypart*-days kunnen scharen waarbij er meer dan ~10-12 sets per spiergroep gedaan worden op één dag

• #1.836
Ik heb vandaag geprobeerd per oefening elke werkset op dezelfde RPE te doen. Dat is me aardig gelukt. Tevens heb ik mijn bench press gefilmd. Volgens mij nog nooit eerder gedaan, omdat ik nooit echt problemen heb gehad met de uitvoering. De volledige reeks was 8,8,7,7 x 57½. De eerste en de laatste werkset heb ik vastgelegd:

Eerste werkset:

Vierde de laatste werkset:

Ik heb vandaag geprobeerd per oefening elke werkset op dezelfde RPE te doen. Dat is me aardig gelukt. Tevens heb ik mijn bench press gefilmd. Volgens mij nog nooit eerder gedaan, omdat ik nooit echt problemen heb gehad met de uitvoering. De volledige reeks was 8,8,7,7 x 57½. De eerste en de laatste werkset heb ik vastgelegd:

Eerste werkset:

Bestel maar snel een grotere maat t shirt, want op deze manier trainen scheurt je chest straks uit je huidige t shirt door alle gains.

Enigste zeik puntje is dat je de bar er iets langzamer/gecontroleerder uit de bench haalt.

Volgende sessie verwacht ik op je 4 werksets met 57.5kg 8/8/7/7 in ieder geval 2 reps meer. Volume zou je iig nog kunnen minderen want 4 topgewicht werksets is wel veel, maar dat voel jij zelf beter aan je lichaam dan ik.

Eerste werkset:

Zeg de volgende keer even dat je voor dbb aan het filmen bent, dan zoek ik een andere oefening of pose uit voor op de achtergrond. Nu lijkt ik ook maar een p*ssy met die 4kg rear delt flys…

Zeg de volgende keer even dat je voor dbb aan het filmen bent, dan zoek ik een andere oefening of pose uit voor op de achtergrond. Nu lijkt ik ook maar een p*ssy met die 4kg rear delt flys…
Haha, ik zat ook naar die gast te kijken en dacht al….

157FD463-9DF8-479D-8E06-766F75864E50.jpeg

Terug
Naar boven