Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee D
Alles onder de gram is nattyOhhja Tuurlijk. Boven de 600mg gain je met leven meer dan als je traint als natty.
![]()
Zit de D naast de A op jou toetsenbord?
Haha ja is inderdaad a. Is al lastig genoeg voor mij.
Kerel ik heb al moeite met A 😂Gekke shit oelleh, en dan een mooie dagdienst baan! En dan minder verdienen dan je nu doet met een Vapro b haha.
Wat voor dingen moet je leren?
Haha chill. Deze heb ik vorige week gekocht. Goeie deal. Van 150 voor 100. Was eigenlijk op zoek naar andere, maar deze werden me juist aangeraden door de winkelpersoon. Ik ga er nog niet echt snel mee alleen.
Carbon variant? Je moet wel laag in de 4min de kilometer lopen boordat het nut heeft zeggen zeHaha chill. Deze heb ik vorige week gekocht. Goeie deal. Van 150 voor 100. Was eigenlijk op zoek naar andere, maar deze werden me juist aangeraden door de winkelpersoon. Ik ga er nog niet echt snel mee alleen.
![]()
Ja, ik wil vooral geen blessure. Deze hebben de beste demping zei die. Ik ren gemiddeld 6 min. 30 sec. Waar is snel rennen met deze nuttig voor dan?Carbon variant? Je moet wel laag in de 4min de kilometer lopen boordat het nut heeft zeggen ze
Die van jou niet. Carbon zool is wat stijver en drukt je als het ware naar voren toe. Meer voor eventjes enzo of als je een pr wilt lopen 👌Ja, ik wil vooral geen blessure. Deze hebben de beste demping zei die. Ik ren gemiddeld 6 min. 30 sec. Waar is snel rennen met deze nuttig voor dan?
Zit er ook een McDonald's in de buurt?
Jawel zo’n 7km ofzo van hier