XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wist niet dat je van wandelen zo kapot kon gaan. Korte broek was misschien ook niet handig. Half onderkoeld in een bushokje gewacht om uiteindelijk bij een oud vrouwtje binnen kunnen wachten. Twee koppen thee gehad.

Leuke ervaring doen we nooit weer.
2CD9D5B4-D9D6-4B30-A51C-3C1E9E282F93.png
Lekker bezig man. Dit soort dingen kweek je tenminste wat ruggengraat ( :roflol: ) mee.

In de bergen lopen is een stuk leuker trouwens. Ergens zo ver weg mogelijk van auto’s en fietsers is meestal het leukste. Zweden, Noorwegen, paar dagen lopen is echt tof. Liefst iets met bergen, bossen, meren en goed uitzicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Lekker bezig man. Dit soort dingen kweek je tenminste wat ruggengraat ( :roflol: ) mee.

In de bergen lopen is een stuk leuker trouwens. Ergens zo ver weg mogelijk van auto’s en fietsers is meestal het leukste. Zweden, Noorwegen, paar dagen lopen is echt tof. Liefst iets met bergen, bossen, meren en goed uitzicht.
Nou zeg dat wel. Die halve triatlon was makkelijker dan dit. Op het laatst liepen wij als twee crackheads 17min/km te sjokken.

Een vrouw was nog omgekeerd en ons hulp aangeboden want het zag er niet uit. 😂

Nu is er iemand in de gym die loopt veel en daagt mij uit om mee naar Zwolle te lopen 😂 echt hoe sadistisch kan je zijn😂.

Nou zeg dat wel. Die halve triatlon was makkelijker dan dit. Op het laatst liepen wij als twee crackheads 17min/km te sjokken.

Een vrouw was nog omgekeerd en ons hulp aangeboden want het zag er niet uit. 😂

Nu is er iemand in de gym die loopt veel en daagt mij uit om mee naar Zwolle te lopen 😂 echt hoe sadistisch kan je zijn😂.
En dan een rugzak van 15 kilo en hop 2000 meter omhoog de berg op. Ga je ook nog wel doen denk ik. Stiekem vind je die duursport dingen volgens mij heel leuk…

Als je bezig bent denk je: wtf ben ik aan begonnen. Maar achteraf is het altijd mooi.

• #2.484
En dan een rugzak van 15 kilo en hop 2000 meter omhoog de berg op. Ga je ook nog wel doen denk ik. Stiekem vind je die duursport dingen volgens mij heel leuk…

Als je bezig bent denk je: wtf ben ik aan begonnen. Maar achteraf is het altijd mooi.
Haha sowieso cardio freak. Op een manier dan 😌.

O ja ik ben altijd in voor een uitdaging of gewoon lekker kapot gaan 🔥

Ik had mijn camera tas mee met allemaal spul erin.

Haha sowieso cardio freak. Op een manier dan 😌.

O ja ik ben altijd in voor een uitdaging of gewoon lekker kapot gaan 🔥

Ik had mijn camera tas mee met allemaal spul erin.
Precies. En het is ook leuk. Maar serieus, neem een route door het bos en niet langs de weg. Van te lang op asfalt lopen krijg je veel meer pijn aan je poten.

Nederland is best mooi zo lang je een beetje van de wegen weg blijft.

Laatst bewerkt:

Bergtesgaden :heart:

• #2.489
3km lopen
C61F8EDE-7D4E-4B28-BDB1-E2E13D7679FD.jpeg
81D308AC-883D-4DEA-9055-D4EB2444884C.jpeg

• #2.490
Schouder en elleboog zijn bijna weer beter.
#ellende
C05BE468-266C-49C1-A24F-E50DFD334425.jpeg

• #2.491

• #2.495
Vanochtend met m’n zus getraind dus niet echt getraind maar wel ff gezellig

Net cardio
45min traplopen
20 min wandelen

• #2.498
Cardio 40min
Benen getraind die voel ik morgen wel

A3A422A8-0712-4EFC-A06F-87E6E6AAAE15.jpeg

• #2.499
Borst armen.
Vergeet steeds te loggen

Hond opgehaald
B8F99F50-5F7E-4B38-AF75-779F2D2A3203.jpeg

Snelle selfie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven