ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnxs ik zal het even in de gaten houden. Ze hebben meer op hun site staan.30 juni 2024 runforestrun, cross triathlon. Mooi evenement en dichtbij voor jou.![]()

Dan even de mtb route testen, zaten geen grote drops in, zelf gereden op hardtail dus alleen voorvering.Tnxs ik zal het even in de gaten houden. Ze hebben meer op hun site staan.
Maar dat evenement is voor MTB en ik heb alleen een reacefiets.
Misschien wel een goed excuus om een gravelbike te kopen?![]()
Fanatiek die thuggerino ! Laten we hopen dat je vrij krijgt
Nou ja mocht ik geen vrij krijgen is het gewoon een kort nachtje 😂. 0600 vrij 0930 aanwezig zijn 😣Fanatiek die thuggerino ! Laten we hopen dat je vrij krijgt
SKS heeft spatborden die je voor en achter op je racefiets kan monteren en er is tegenwoordig goede waterdichte kleding van bijvoorbeeld futurumshop en Fox racing.Duurloopje
12km 06:27/km 1uur18min
Dit ga ik morgen denk ik wel vernemen in mijn benen. Langste loopje sinds 14mei.
Straks als het weer redelijk weer is wat langere ritten maken op de fiets.
Ja dat schaf ik ook nog wel aan. Afgelopen tijd ook wel elke keer met slechter weer gefietst. Weer afspoelen ketting invetten etc vind ik gewoon irritant. Al heb je daar met 10min ook klaar mee 😂SKS heeft spatborden die je voor en achter op je racefiets kan monteren en er is tegenwoordig goede waterdichte kleding van bijvoorbeeld futurumshop en Fox racing.
Zelf heb ik al die spullen, maar fiets ik nog steeds niet in de regen...Ja dat schaf ik ook nog wel aan. Afgelopen tijd ook wel elke keer met slechter weer gefietst. Weer afspoelen ketting invetten etc vind ik gewoon irritant. Al heb je daar met 10min ook klaar mee 😂![]()