Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja dit is mijn 4e paar Hokas en ben erg tevreden. Twee Carbon en twee normaal. Maar loop bijna altijd op die Carbon
Ik heb er best veel versleten. Meesten zitten wel lekker. Vanwege mijn rare voeten zoek ik wel altijd iets met hielen die niet zo makkelijk kapot gaan. Dus bondi verslijten te snel bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
IMG_5170.jpeg

Gaat een mooi weekje worden 🏃🏼 🚲

goed bezig kerel! lekker weertje vandaag ook.

• #2.568
Lopen gaat wel lekker. Bijna gozer op zijn bek geslagen.
IMG_5221.png

Zondag het enige loopje nog dit jaar althans officieel event gok ik. Alles in de regio is afgelast.

• #2.573
4 dagen weekend zitten er weer op. Lopen weer rustig mee begonnen. Fietsen gaat wel mooi.:)

Vrijdag
IMG_6788.jpeg

Zaterdag
IMG_6789.jpeg

Zondag
IMG_6790.jpeg

Maandag
IMG_6791.jpeg

Vandaag
IMG_6792.jpeg

17 september ingeschreven voor JumboOpDePedalen tour rit van 100km door het o zo mooie Drenthe.
10 december 21km runforkika
9 juni Geraardsbergen halve triatlon voor kika mits ik het bedrag bij elkaar sprokkel voor die tijd.

Ergens volgend jaar nog het fietserpad fietsen en gewoon wat loopjes tussendoor.

Zal grotendeels wel hardlopen fietsen (zwemmen heb ik mij aangemeld voor borstcrawl cursus) en twee maal per week naar de gym voor een beetje kracht fullbody.

4 dagen weekend zitten er weer op. Lopen weer rustig mee begonnen. Fietsen gaat wel mooi.:)

Vrijdag
IMG_6788.jpeg

Zaterdag
IMG_6789.jpeg

Zondag
IMG_6790.jpeg

Maandag
IMG_6791.jpeg

Vandaag
IMG_6792.jpeg

17 september ingeschreven voor JumboOpDePedalen tour rit van 100km door het o zo mooie Drenthe.
10 december 21km runforkika
9 juni Geraardsbergen halve triatlon voor kika mits ik het bedrag bij elkaar sprokkel voor die tijd.

Ergens volgend jaar nog het fietserpad fietsen en gewoon wat loopjes tussendoor.

Zal grotendeels wel hardlopen fietsen (zwemmen heb ik mij aangemeld voor borstcrawl cursus) en twee maal per week naar de gym voor een beetje kracht fullbody.
Mooie beun doelen ! Whalecum back thugerino❤️

WELKOM TERUG :cheer:

• Like
Waarderingen: 6am
  • #2.580
Beetje tempo proberen 🤏
IMG_6799.jpeg

Morgenvroeg fietsen of cardio bij basic fit. Met twee weekjes maar weer “kracht” training doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven