ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Geen idee ik kijk daar nooit na
Wel wat euvels dus meer verbruik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee ik kijk daar nooit na
Succes!
Nee ik fiets zondag met de profs mee 😌
Je hebt er genoeg ruggengraat voor....

Dat wel natuurlijk 😌
Ja ik heb ook meer dan tevreden. Ook sneller dan verwacht. Al ging het mij niet om een bepaalde tijd te halen. Ik had een tragere kmph verwacht. Ik ga binnen echt wel een bikefitting doen want na 30min krijg ik al pijn in mijn rug. Dat is ook de reden dat ik vaak alleen maar uurtjes ritjes doe.Netjes hoor. Het is een teringeind en aardig wat heuveltjes. Dus goed gedaan zou ik zeggen!

De alternatieve 11 stedentocht. Schaatst je dan in zwarte pakjes met blauw of groen geverfd haar terwijl je naar Avril Lavigne luistert 'he was a ice skater boy'.Zo![]()
Op naar de volgende
Wordt waarschijnlijk de alternatieve 11 stedentocht of Bauke Mollema rit. Allebei in het noorden wel zo makkelijk
Nee we gaan als nep randstad mannetjes stoer lopen doen.De alternatieve 11 stedentocht. Schaatst je dan in zwarte pakjes met blauw of groen geverfd haar terwijl je naar Avril Lavigne luistert 'he was a ice skater boy'.
Doel je nu op @rippedmeeuw omdat ie fan van Ajax is terwijl hij in Groningen woont?Nee we gaan als nep randstad mannetjes stoer lopen doen.
Ik support Fc Groningen ook hoor. Maar ik ben voor Ajax. Gun het Groningen niet dat ze degraderen.Doel je nu op @rippedmeeuw omdat ie fan van Ajax is terwijl hij in Groningen woont?
Laat die appelflap tochIk support Fc Groningen ook hoor. Maar ik ben voor Ajax. Gun het Groningen niet dat ze degraderen.