ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja helemaal met die aardappelzetmeel medailles van de laatste jaren. 😂😂Zijn een beetje doorgeslagen in het hele milieuvriendelijk gebeuren…
Het is toch bij trailruns, ook omdat het vaak door de natuur is, geen bekers verstrekken en die zijn toch vaker dat je meer zelfvoorziend moet zijn?Zijn een beetje doorgeslagen in het hele milieuvriendelijk gebeuren…
Er doen 500 man mee ofzo. Als je dan het milieu wil helpen stop dat met bekertjes bij 5km Events en 4mijl. Maar nee daar staan 10000000000 bekers klaar 😂.Het is toch bij trailruns, ook omdat het vaak door de natuur is, geen bekers verstrekken en die zijn toch vaker dat je meer zelfvoorziend moet zijn?
Je hebt best een punt, maar bij een straatcircuit is het vaak makkelijker te ruimen dan in een bos.Er doen 500 man mee ofzo. Als je dan het milieu wil helpen stop dat met bekertjes bij 5km Events en 4mijl. Maar nee daar staan 10000000000 bekers klaar 😂.
Ja veel lopen met een drinkrugzak om. Maar zo ben ik niet tenminste niet voor 20/25km
Zet je gewoon bakken neer waar je ze in kan gooien en vaak drinken mensen het letterlijk binnen 5 meter van de drankpost op.Je hebt best een punt, maar bij een straatcircuit is het vaak makkelijker te ruimen dan in een bos.
Duurzaamheid is een te mooi en deugend excuus.Zet je gewoon bakken neer waar je ze in kan gooien en vaak drinken mensen het letterlijk binnen 5 meter van de drankpost op.
Lastig een trailrun op straat.Of je houd geen hardloopwedstrijden in natuurgebieden.
Lastig de essentie van een mededeling begrijpen.

Er staan bij georganiseerde loopjes vaak bakken, maar dat valt ook nog wel wat naast. Dat wordt allemaal keurig opgeruimd.Ik vind het maar een rare gewoonte, zooi van je af gooien.
Gaat ze puur om het geld. Ook geen medailles maar wel 20€ betalen.
Stiekem gewoon weer valsgespeeld zekerGaat ze puur om het geld. Ook geen medailles maar wel 20€ betalen.
Ik sta overigens niet in de uitslagen. Ik word gewoon geboycot 😂😂 nee zal wel weer iets mis zijn gegaan.
Ook de tijd registratie gaat anders dan normaal. Ik hou erover op. Ik doe gewoon niet meer mee. 😌

Zal met jou eens valsspelen 🫨