XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
Ik gebruik hem altijd. Prima dingetje. Zeker als je intervals loopt beter dan op hartslag trainen.
Irritant steeds opladen en dan via andere settings op m’n Garmin de loop starten. Stryd zelf moet nja hoeft niet maar wil je inzage in je info uitgebreid dan zit je weer aan een abonnement vast.

Nee ik vind het niets en best een prijzig dingetje.

We zoeken nog iemand lijkt jou dit wat om mee te doen. #vragen naar de bekende weg
IMG_2963.jpeg

Irritant steeds opladen en dan via andere settings op m’n Garmin de loop starten. Stryd zelf moet nja hoeft niet maar wil je inzage in je info uitgebreid dan zit je weer aan een abonnement vast.

Nee ik vind het niets en best een prijzig dingetje.

We zoeken nog iemand lijkt jou dit wat om mee te doen. #vragen naar de bekende weg
IMG_2963.jpeg
Behoorlijk afstand zeg knap

Veel te ver voor mij 🤣

Ik laad mijn Stryd 1x per twee maanden op ofzo? Maar ik heb een Apple Watch en geen Garmin. Misschien maakt dat uit.

• #3.345
Veel te ver voor mij 🤣

Ik laad mijn Stryd 1x per twee maanden op ofzo? Maar ik heb een Apple Watch en geen Garmin. Misschien maakt dat uit.
Appel moet je die niet 6x per week opladen?

Ja niet alleen hè. Delen door 3/4 of 5 personen.

• #3.346
IMG_3011.jpeg

Als het meezit vanaf 1 januari voor 6 maand in de 5-ploegen. 🥳

• Like
Waarderingen: Loca
  • #3.348
Weer een andere baan, of gaan jullie een normaal rooster lopen?
Nee geen andere baan. Hier blijf ik nog wel even werken :D
We gaan vanaf 1 jan voor 6 maand met 1 lijn in de 5 ploegen. Met kans op nog 6 maand. Omdat de vraag hoog is voor een bepaald product.

Ben ik wel blij mee iig.

Zo, ik ga even voor een rondje intervals. Thuis werken heeft zo zijn voordelen mbt het indelen van je tijd en even sporten :)

Zet em op Rikkert!!! Wel genoeg eten (mee)? 😄

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven