Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie doelen. En lekkere snelheid met lopen.

Hoe ben je met zwemmen? Want dat is me toch tufusmoeilijk! Voor lopen en fietsen is hard trainen voldoende voor een redelijke tijd en snelheid, maar techniek bij borst raak is echt idioot listig. Ik zwem nu al een jaar of tien elke week, maar ga het nooit meer helemaal onder de knie krijgen. (Cq. Iedereen met een beetje techniek is sneller dan ik).

Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben niet de beste in het schrijven/verwoorden.
Als er iets sportief gezien is wat ik nog wel is zou willen doen wat mij leuk lijkt dat is dat een halve triatlon.
Nou is er hier in de buurt een zo'n event en dat is op Sunday, August 23, 2020. En mocht ik er dit jaar niet klaar voor zijn dan is er altijd nog een volgend jaar.
Want de focus ligt bij veel alleen op die triatlon maar ik heb nog genoeg dingen waar ik eerst aan moet werken.
En ja misschien is 2020 toch iets te snel maar aan de andere kant het boeit mij niet in wat voor tijd ik het doe.
Gaat mij puur en alleen om het een keer mee te maken en doe dit daarna waarschijnlijk ook nooit weer.
Want ik merk aan mij voet dat ik daar toch nog wel wat problemen mee heb. Ik ga ook andere hardloopschoenen kopen want deze heb ik al weer een poosje dus hopelijk helpt dat.
Kuit (zelfde been als de voet waar ik nog last van heb) gaat wel beter maar de dag na die 5km voelde ik het wel en nu nog steeds.
Maar dat ik dit ga doen dat staat wel vast wanneer is alleen nog de vraag. :)

Dit vind ik echt een super ingesteldheid, die van mij is wat hetzelfde :).
Ik heb ook mijn doel gezet, maar zonder "doel datum". Het op je eigen tempo doen en behalen is nog steeds het belangrijkste.
Je doet dit voor jezelf, en niet voor een ander.

Ja dateert alweer uit 2016 lol.
Kamp de laatste 2 jaar met wat blessures:( maar dit loop ik nu nog lang niet. Woog toen ook tegen de 88/90kg aan denk ik

Screenshot_20191226-191949_Nike Run Club.jpg

Dayum, wat een gekke tijd! Hier kan ik alleen maar van dromen met mijn korte beentjes :roflol:.

hele nette tijd/tempo :thumb: had zelf graag de 5:30min per km willen aantikken maar is me nooit gelukt :p

Gewoon af en toe een rondje doen, en die snelheid komt vanzelf :).

Op de marathon 85 kg. Bij 100 kg ben ik gestopt, kon de groep niet meer bijhouden. :roflol:
Op de halve liep ik 3.44/km en op de 10 iets van 3.30-3.35/km. Ging niet vanzelf overigens, zou nu die trainingen, motivatie en wedstrijd-/tempohardheid niet meer kunnen opbrengen. K heb nooit wat gewonnen, waren altijd genoeg betere lopers.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dit vind ik echt een super ingesteldheid, die van mij is wat hetzelfde :).
Ik heb ook mijn doel gezet, maar zonder "doel datum". Het op je eigen tempo doen en behalen is nog steeds het belangrijkste.
Je doet dit voor jezelf, en niet voor een ander.

Dayum, wat een gekke tijd! Hier kan ik alleen maar van dromen met mijn korte beentjes :roflol:.

Gewoon af en toe een rondje doen, en die snelheid komt vanzelf :).
Dankje Bubs. Ja op deze manier hou ik er plezier in. 2020 gaat een goed jaar worden :p sportief gezien

• Like
Waarderingen: Bubs
Op de marathon 85 kg. Bij 100 kg ben ik gestopt, kon de groep niet meer bijhouden. :roflol:
Op de halve liep ik 3.44/km en op de 10 iets van 3.30-3.35/km. Ging niet vanzelf overigens, zou nu die trainingen, motivatie en westrijd-/tempohardheid niet meer kunnen opbrengen. K heb nooit wat gewonnen, waren altijd genoeg betere lopers.
Dat zijn best tijden waar je trots op kan zijn, zoveel mensen lopen het niet zo snel en al helemaal geen mensen van 85 kg.

Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben niet de beste in het schrijven/verwoorden.
Als er iets sportief gezien is wat ik nog wel is zou willen doen wat mij leuk lijkt dat is dat een halve triatlon.
Nou is er hier in de buurt een zo'n event en dat is op Sunday, August 23, 2020. En mocht ik er dit jaar niet klaar voor zijn dan is er altijd nog een volgend jaar.
Want de focus ligt bij veel alleen op die triatlon maar ik heb nog genoeg dingen waar ik eerst aan moet werken.
En ja misschien is 2020 toch iets te snel maar aan de andere kant het boeit mij niet in wat voor tijd ik het doe.
Gaat mij puur en alleen om het een keer mee te maken en doe dit daarna waarschijnlijk ook nooit weer.
Want ik merk aan mij voet dat ik daar toch nog wel wat problemen mee heb. Ik ga ook andere hardloopschoenen kopen want deze heb ik al weer een poosje dus hopelijk helpt dat.
Kuit (zelfde been als de voet waar ik nog last van heb) gaat wel beter maar de dag na die 5km voelde ik het wel en nu nog steeds.
Maar dat ik dit ga doen dat staat wel vast wanneer is alleen nog de vraag. :)
Je kan altijd een achtste of kwart/olympisch plannen om eens te kijken hoe het gaat. Of erop mikken dit jaar daar enkele van te doen met misschien nog een halve marathon en dan volgend jaar voor de halve.

Wat zijn die andere doelen en in hoeverre zitten die die halve in de weg?
Kracht en spiermassa kunnen helpen, maar kunnen ook een hindernis vormen.

Het zal hoe dan ook beter gaan met een laag vetpercentage, scheelt energie en belasting. Met name bij het lopen zou dat uit kunnen maken. Zelf ben ik van nature zwaarder dus ik wil deze zomer ook wat lager in vet en gewicht te staan.

Het is een mooi doel, maar je moet misschien wat dingen concreet maken. En bijstellen onderweg is niet erg.

Succes!

Vooral plezier hebben, ik loop de 10 tussen de 5.45 en 6.15min/km, gaat ook echt niet sneller worden met m’n 96kg in de zomer. Maar een uurtje je hoofd leegmaken met de laatste Beatport top 100 op is onbetaalbaar. Het valt voor mij in het bakje mindfulness / leuke cardio.

Je kan altijd een achtste of kwart/olympisch plannen om eens te kijken hoe het gaat. Of erop mikken dit jaar daar enkele van te doen met misschien nog een halve marathon en dan volgend jaar voor de halve.

Wat zijn die andere doelen en in hoeverre zitten die die halve in de weg?
Kracht en spiermassa kunnen helpen, maar kunnen ook een hindernis vormen.

Het zal hoe dan ook beter gaan met een laag vetpercentage, scheelt energie en belasting. Met name bij het lopen zou dat uit kunnen maken. Zelf ben ik van nature zwaarder dus ik wil deze zomer ook wat lager in vet en gewicht te staan.

Het is een mooi doel, maar je moet misschien wat dingen concreet maken. En bijstellen onderweg is niet erg.

Succes!
Kwart zou misschien een optie zijn. Een achtste is simpelweg te weinig. Heb laatst al 30km gefietst en gelijk daarna 5km gelopen. Alleen het zwemmen niet dan maar goed ben ook nog niet in conditie.

27/12/19

Veel te druk in de gym dus ik heb maar wat cardio gedaan. Hopen dat het morgen minder druk is.
Kerst ben ik goed doorgekomen
geen drank/drugs
gelukkig maar wel redelijk wat lopen slikken maar goed het was kerst.

loopband 20min
cross trainert 15min
fiets 30min

thuis bench
50kg x10 x10 x10 x10
bicep curl
12kg x15 x20 x15

Ik ben erg stout geweest afgelopen dgn, ben de kerst in die zin niet goed doorgekomen, iedere dag taart, 3x warm eten. Had dezelfde ambitie als jij, maar die verleiding hé? :roflol:

Heb vandaag en gisteren 9.3km hard geliopen, 1890kcal weg, maar voelt als druppel op gloeiende plaat. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven