Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet haal ik binnenkort op. Ik had nog welken maar krijg deze trappers er niet af
.
DankjeGewoon doen! Goede schoen voor jouw voet uitzoeken en lekker gaan lopen, de 5km bouw je in een seizoen wel op, fietsen kan je al en zwemmen gewoon keertje zwembad en de afstand in baantjes trekken. Een halve is goed te doen, lopen is het zwaarst. Fietsen makkie wanneer je je niet stuk trapt en zwemmen ff wennen. Ga niet voor een tijd, maar gewoon gedoseerd uitfietsen, lopen, zwemmen
. Dat is dus ook de bedoeling. Dat doe ik alQua lopen, koop een hrm en ga op 150-160 lopen, gewoon 30min per keer, niet hoger gaan zitten, lager mag, wanneer je op die rate blijft lopen zal je zien dat je in no time 5km in 30min doet.
. Pr zit op 21:30 Voor de 5k. Ja dateert alweer uit 2016 lol.Wow! Goed zeg, ik ben met mijn 100kg 28min als all time record, toen woog ik 95.
Dan loop je de 10k ook makkelijk binnen het uur.
maar dit loop ik nu nog lang niet. Woog toen ook tegen de 88/90kg aan denk ikInb4 @Bert
Lekker bezig Thuggie, 45 minuten op de 10k is netjes.Inb4 @Bert
Zelf ben ik hier ook wel trots op. En ik deed eigenlijk alleen maar lopen maar nooit echt trainen voor het lopen als je snapt wat ik bedoel?

Kan altijd noghele nette tijd/tempohad zelf graag de 5:30min per km willen aantikken maar is me nooit gelukt
![]()

DankjeLekker bezig Thuggie, 45 minuten op de 10k is netjes.![]()
Ik wilde 4 min/km op de marathon lopen, het werd 4.01Kan altijd nog
Ik wou altijd 4min per km lopen dus een sub 20 op de 5. Maar dat gaat denk ik niet meer gebeuren.

Op wat voor gewicht ?Ik wilde 4 min/km op de marathon lopen, het werd 4.01![]()