MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou niet te kort op een triatlon oid beginnen met klikpedalen, het is toch even wennen en afstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan doe ik die triatlon volgend jaar toch. Heb ook op de mtb jaren met die pedalen gefietst:). Natuurlijk zal het even wennen zijn.

Ok, dan weet je wat het inhoudt.

Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben niet de beste in het schrijven/verwoorden.
Als er iets sportief gezien is wat ik nog wel is zou willen doen wat mij leuk lijkt dat is dat een halve triatlon.
Nou is er hier in de buurt een zo'n event en dat is op Sunday, August 23, 2020. En mocht ik er dit jaar niet klaar voor zijn dan is er altijd nog een volgend jaar.
Want de focus ligt bij veel alleen op die triatlon maar ik heb nog genoeg dingen waar ik eerst aan moet werken.
En ja misschien is 2020 toch iets te snel maar aan de andere kant het boeit mij niet in wat voor tijd ik het doe.
Gaat mij puur en alleen om het een keer mee te maken en doe dit daarna waarschijnlijk ook nooit weer.
Want ik merk aan mij voet dat ik daar toch nog wel wat problemen mee heb. Ik ga ook andere hardloopschoenen kopen want deze heb ik al weer een poosje dus hopelijk helpt dat.
Kuit (zelfde been als de voet waar ik nog last van heb) gaat wel beter maar de dag na die 5km voelde ik het wel en nu nog steeds.
Maar dat ik dit ga doen dat staat wel vast wanneer is alleen nog de vraag. :)

Gewoon doen! Goede schoen voor jouw voet uitzoeken en lekker gaan lopen, de 5km bouw je in een seizoen wel op, fietsen kan je al en zwemmen gewoon keertje zwembad en de afstand in baantjes trekken. Een halve is goed te doen, lopen is het zwaarst. Fietsen makkie wanneer je je niet stuk trapt en zwemmen ff wennen. Ga niet voor een tijd, maar gewoon gedoseerd uitfietsen, lopen, zwemmen

Gewoon doen! Goede schoen voor jouw voet uitzoeken en lekker gaan lopen, de 5km bouw je in een seizoen wel op, fietsen kan je al en zwemmen gewoon keertje zwembad en de afstand in baantjes trekken. Een halve is goed te doen, lopen is het zwaarst. Fietsen makkie wanneer je je niet stuk trapt en zwemmen ff wennen. Ga niet voor een tijd, maar gewoon gedoseerd uitfietsen, lopen, zwemmen
Dankje:). Dat is dus ook de bedoeling.
Komt ook omdat ik totaal niet competitief ben. Als ik er maar plezier on heb dan ben ik tevreden.

• Like
Waarderingen: Bubs
Qua lopen, koop een hrm en ga op 150-160 lopen, gewoon 30min per keer, niet hoger gaan zitten, lager mag, wanneer je op die rate blijft lopen zal je zien dat je in no time 5km in 30min doet.

Qua lopen, koop een hrm en ga op 150-160 lopen, gewoon 30min per keer, niet hoger gaan zitten, lager mag, wanneer je op die rate blijft lopen zal je zien dat je in no time 5km in 30min doet.
Dat doe ik al :p. Pr zit op 21:30 Voor de 5k.
21km op 1uur58min ogv.

• Like
Waarderingen: Bubs
Wow! Goed zeg, ik ben met mijn 100kg 28min als all time record, toen woog ik 95.
Dan loop je de 10k ook makkelijk binnen het uur.

Wow! Goed zeg, ik ben met mijn 100kg 28min als all time record, toen woog ik 95.
Dan loop je de 10k ook makkelijk binnen het uur.
Ja dateert alweer uit 2016 lol.
Kamp de laatste 2 jaar met wat blessures:( maar dit loop ik nu nog lang niet. Woog toen ook tegen de 88/90kg aan denk ik

Screenshot_20191226-191949_Nike Run Club.jpg

Respect hoor! Da’s andere koek!

hele nette tijd/tempo :thumb: had zelf graag de 5:30min per km willen aantikken maar is me nooit gelukt :p

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven