ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Gewoon buiten hoor stekkieJe bent toch niet aan het trainen voor een indoor triatlon?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon buiten hoor stekkieJe bent toch niet aan het trainen voor een indoor triatlon?
Dunne bandjes glad verkeer stoplichten bochten etc. Plus ik heb die fiets net he nog geen 10 ritten gemaakt. Dit was gewoon even een test hoe het hardlopen na het fietsen zou gaan. Fiets nog een keer langs jou krijg je tik op je nosso kan je twee maand niet nakkenJe trapt niet echt door met gemiddeld 23,7! KOMOP thuggy dit kan beter Gvd
Dunne bandjes glad verkeer stoplichten bochten etc. Plus ik heb die fiets net he nog geen 10 ritten gemaakt. Dit was gewoon even een test hoe het hardlopen na het fietsen zou gaan. Fiets nog een keer langs jou krijg je tik op je nosso kan je twee maand niet nakken
Daar zou je m’n lichaam en geest alleen maar een plezier mee doenRichting Zwolle toch?Daar zou je m’n lichaam en geest alleen maar een plezier mee doen
Jep, 038 niffo

Helemaal in de verte staat iemand, denk ik.Foto's is best nog wel een ding maar hier een soort van update foto
#tittygang
.Via DM kan alles geregeld worden

Really?
Dat bedoel ik ook haha