MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ken ze niet. Ik ken blijkbaar alleen maar sport mensen. Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst uit eten of in een cafetaria ben geweest.
Jij bent zo wereldvreemd? Jij hebt nog nooit gehoord dat overgewicht een best wel groot probleem is? Dat er tv shows zijn over/met dikke mensen? Jij komt nooit in de winkel mensen tegen met een maatje of 3 meer? Dat xxl shirts best goed verkopen? Dat er speciaal winkels zijn voor extreem dikke mensen?

Alsof je die mensen alleen in een restaurant tegen kan komen wat een achterlijk antwoord

Hoe de Fok kom je aan 40kg in de plus ?
Min. Van 135 kilo naar 95. En nu weer wat massa erbij op 100. Ben nu aan het ‘maingainen’. Maar ik zie mijn lichaam nog steeds veranderen. Op positieve manier. Meer spieren, meer definitie. De laatste stukjes vet lijken langzaam op te lossen. Nog niet overal, maar ik kijk echt tevreden in de spiegel.

Hoe je eraan komt? Veel sporten en eten. En dan blessures, operaties, kinderen krijgen en minder sporten, evenveel eten. En vanwege slaaptekort ook minder clean. Voor je het weet zit het er aan. Ik was onder het vet weinig spiermassa kwijt gelukkig. Dus bij mij kwam het met goed volhouden in ongeveer een jaar weer goed.

Paar dagen rust ivm blessure altijd leuk. Wel gemiddeld 15k ish stappen (@BB_ u mad?) per dag plus wat fietsen.
Vandaag weer rustig benen getraind niet gelogd maar het was een goeie sessie.

Deze week nog even rustig aan doen.

Inspired by @vntl
20200825_095950.jpg

Blessure nog niet over plus extra blessures ga een weekje rust houden.
Daar gaat de cut :o:eating:

Nee blijf wel cardio doen wandelen en fietsen en ga mijn voeding proberen te tracken

niet goed getraind of waar heb je last van?
Trap / naar schouderblad iets verrekt vorige week. En links bij mijn ribben als ik een pull maak en dan weer uitstrek voelt het alsof er een spiertje lang mijn rib gaat heel apart gevoel. Alsof er iets even uit schiet en dan weer terug
ddd.jpg

foto ter illustratie ben ik niet :(

Trap / naar schouderblad iets verrekt vorige week. En links bij mijn ribben als ik een pull maak en dan weer uitstrek voelt het alsof er een spiertje lang mijn rib gaat heel apart gevoel. Alsof er iets even uit schiet en dan weer terug
ddd.jpg

foto ter illustratie ben ik niet :(

:(

Kansloos van mij...ik volgde je nog niet eens. Shame on me. Bij deze, in!

:( beterschap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven