ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Kijk eens om je heen in de maatschappij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens om je heen in de maatschappij.
Jij bent zo wereldvreemd? Jij hebt nog nooit gehoord dat overgewicht een best wel groot probleem is? Dat er tv shows zijn over/met dikke mensen? Jij komt nooit in de winkel mensen tegen met een maatje of 3 meer? Dat xxl shirts best goed verkopen? Dat er speciaal winkels zijn voor extreem dikke mensen?Ik ken ze niet. Ik ken blijkbaar alleen maar sport mensen. Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst uit eten of in een cafetaria ben geweest.
Min. Van 135 kilo naar 95. En nu weer wat massa erbij op 100. Ben nu aan het ‘maingainen’. Maar ik zie mijn lichaam nog steeds veranderen. Op positieve manier. Meer spieren, meer definitie. De laatste stukjes vet lijken langzaam op te lossen. Nog niet overal, maar ik kijk echt tevreden in de spiegel.
niet goed getraind of waar heb je last van?Blessure nog niet over plus extra blessures ga een weekje rust houden.
Daar gaat de cut
Nee blijf wel cardio doen wandelen en fietsen en ga mijn voeding proberen te tracken
Trap / naar schouderblad iets verrekt vorige week. En links bij mijn ribben als ik een pull maak en dan weer uitstrek voelt het alsof er een spiertje lang mijn rib gaat heel apart gevoel. Alsof er iets even uit schiet en dan weer terug

Trap / naar schouderblad iets verrekt vorige week. En links bij mijn ribben als ik een pull maak en dan weer uitstrek voelt het alsof er een spiertje lang mijn rib gaat heel apart gevoel. Alsof er iets even uit schiet en dan weer terug
![]()
foto ter illustratie ben ik niet![]()

Welkom gaat wel rustig zijn aankomende week/wekenKansloos van mij...ik volgde je nog niet eens. Shame on me. Bij deze, in!

Ik las het. Shit man. Maar goed, desalniettemin, ik ben een volger nu. En haak niet zomaar af
Beterschap iig, hoop dat t snel wat beter aanvoelt💪🥳
Ik wil een sticker net als @Bubs
Een Snickers kan je krijgen.
2 GEHAD gisteren ssssst