AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent verdorie sterker op de ohp dan mij, excuses voor het dissen van de laatste tijd.
En, happy dieren dag. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Weer Lekker een lege gym. Ga mij ook weer beter aan mijn dieet houden. Nu lekker weekend maandag pas weer beginnen. :fries:

Oordopjes zijn gvd kapot ga zo naar de mediamarkt geld terugvragen of andere oortjes kopen. Zit nog steeds met wat kleine blessures maar goed dat hou je toch als je zo hardcore traint :rocker2:

20201006_095010.jpg

20201006_095025.jpg

Shape update tittygang
20201006_085116.jpg

• #1.027
Woensdag Borst/Titty

Tel alleen de gewichten mee als ik de smith doe want de ene smith is de andere niet.
Had vandaag beter kunnen overslaan want zoveel zin had ik er niet in. Maar heb wel weer gebencht al was het in de smith.
En borst trainen is het minst leuke. Ga ook weer beginnen met joggen 2x in de week tenminste dat is de bedoeling

opdrukken
3x10

Smith BP
stang x10
10kg x2 x10
20kg x5 x10

db flat
18kg x6
20kg x5 x10 x8
22kg x5

pec deck
33kg x10
59kg x10
44kg x 3 x10

smith again
20kg x3 x10

Tune voor vandaag

De enige training die je beter niet had kunnen doen is degene die je over hebt geslagen. Lekker bezig. Maar skip die Smith bench :(.

• #1.029
De enige training die je beter niet had kunnen doen is degene die je over hebt geslagen. Lekker bezig. Maar skip die Smith bench :(.
Waarom? Ik bench nooit en deze vind ik tot nu toe wel chill om te doen om wat bench kracht op te bouwen. Beter iets dan niets

• #1.031
Weer lekker vroeg uit de veren. Gym is officieel pas om 0830 maar de hardcore mensen mogen eerder naar binnen :P
Nee een vrouw die daar werkt die fitnest zelf ook en voordat haar shift begint gaat ze dus sporten en mogen wij ook gewoon naar binnen.

Rekenfoutje gemaakt tijdens box squat. Ik dacht ik 100 kg squatte maar het was 120 :rolleyes: ag het was nog vroeg.
Wou 105 squatten en dat is dus ruimschoots gelukt! Squat zelf was net niet diep genoeg en box squat dus ik tel hem niet mee als PR.

Morgen dus uitslapen want de gym gaat later open want zij werkt morgen niet. Of ik las misschien een rustdag in kijk wel eem.

Screenshot_20201008-142154_Strong.jpg

Screenshot_20201008-142202_Strong.jpg

Tune voor vandaag

Weer lekker vroeg uit de veren. Gym is officieel pas om 0830 maar de hardcore mensen mogen eerder naar binnen :P
Nee een vrouw die daar werkt die fitnest zelf ook en voordat haar shift begint gaat ze dus sporten en mogen wij ook gewoon naar binnen.

Rekenfoutje gemaakt tijdens box squat. Ik dacht ik 100 kg squatte maar het was 120 :rolleyes: ag het was nog vroeg.
Wou 105 squatten en dat is dus ruimschoots gelukt! Squat zelf was net niet diep genoeg en box squat dus ik tel hem niet mee als PR.

Morgen dus uitslapen want de gym gaat later open want zij werkt morgen niet. Of ik las misschien een rustdag in kijk wel eem.

Screenshot_20201008-142154_Strong.jpg

Screenshot_20201008-142202_Strong.jpg

Tune voor vandaag

Wat een hommel muziek @DeeJay1 :(

120kg box squat? Damn, lekker gewicht man.

• #1.036
Training van afgelopen vrijdag :)
Gewicht steady 85kg 80 here I come..

Vandaag begin ik weer met joggen/hardlopen.
Morgen weer naar de gym. Ben knap brak vandaag pohh

Screenshot_20201012-085656_Strong.jpg
Screenshot_20201012-085719_Strong.jpg

Als je ooit kinderen krijgt en ze afzet aan de schoolpoort, wat zouden de ouders dan tegen/over je zeggen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven