- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuses aanvaardJe bent verdorie sterker op de ohp dan mij, excuses voor het dissen van de laatste tijd.
En, happy dieren dag.![]()
Mooi om te lezen, blij van!Yup zolang ik lekker kan blijven sporten en mijn gewicht naar beneden gaat ben ik happy de peppy

kl***zak ik moet nog -5 ish kilo eraf. Dan ga ik proberen te clean bulken

Waarom? Ik bench nooit en deze vind ik tot nu toe wel chill om te doen om wat bench kracht op te bouwen. Beter iets dan nietsDe enige training die je beter niet had kunnen doen is degene die je over hebt geslagen. Lekker bezig. Maar skip die Smith bench.
Beetje beta moveWaarom? Ik bench nooit en deze vind ik tot nu toe wel chill om te doen om wat bench kracht op te bouwen. Beter iets dan niets
.
ag het was nog vroeg.Weer lekker vroeg uit de veren. Gym is officieel pas om 0830 maar de hardcore mensen mogen eerder naar binnen
Nee een vrouw die daar werkt die fitnest zelf ook en voordat haar shift begint gaat ze dus sporten en mogen wij ook gewoon naar binnen.
Rekenfoutje gemaakt tijdens box squat. Ik dacht ik 100 kg squatte maar het was 120ag het was nog vroeg.
Wou 105 squatten en dat is dus ruimschoots gelukt! Squat zelf was net niet diep genoeg en box squat dus ik tel hem niet mee als PR.
Morgen dus uitslapen want de gym gaat later open want zij werkt morgen niet. Of ik las misschien een rustdag in kijk wel eem.
![]()
![]()
Tune voor vandaag

Kwam voorbij op Spotify zal vanaf nu geen muziek meer posten
Goed, goedKwam voorbij op Spotify zal vanaf nu geen muziek meer posten
Je houdt je kracht lekker vast bij daling van je gewicht!Training van afgelopen vrijdag
Gewicht steady 85kg 80 here I come..
Vandaag begin ik weer met joggen/hardlopen.
Morgen weer naar de gym. Ben knap brak vandaag pohh
Gelukkig wel niet dat ik super heavy lift maar goed. Gaat wel lekker zoJe houdt je kracht lekker vast bij daling van je gewicht!

Ik moet niet meer onder invloed op dbb gaan heb ik al door of beter nog helemaal niet online komenAls je ooit kinderen krijgt en ze afzet aan de schoolpoort, wat zouden de ouders dan tegen/over je zeggen?