- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
True storyIk moet niet meer onder invloed op dbb gaan heb ik al door of beter nog helemaal niet online komen

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True storyIk moet niet meer onder invloed op dbb gaan heb ik al door of beter nog helemaal niet online komen

Dat heb ik ook gemerkt fucking weirdo.Ik moet niet meer onder invloed op dbb gaan heb ik al door of beter nog helemaal niet online komen
30+ min piraat. Die gps tracker deed het niet gvd
A=AIk moet niet meer onder invloed op dbb gaan heb ik al door of beter nog helemaal niet online komen
heerlijk he wanneer je je bh af kan doen
Free the tepel

Even over het sets en reps verhaal, hetwelk er nu niet meer staat.Oke poging 555345353453554 om toch maar via een schema te gaan trainen en efficiënter te gaan trainen en beter mijn rust te pakken om zo nog meer gains te pakken. Ik hoor jullie denken nog meer gains is dat überhaupt mogelijk?
Jazeker dat kan.
Maar omdat ik nogal moeite heb mij aan een schema te houden leek het mij verstandig om de focus echt te leggen op de main lifts en daarbij maximaal 3 andere oefeningen bij te doen.
Dus ik heb even wat wat op papier gezet en dat ziet er als volgt uit. Zie je een oefening waarvan je zegt nee nee DeeJay dat is niet slim om te doen maar pak deze oefening dan ben ik de beroerdste niet en verander ik dat.
Ik wil het dus heel simpel en makkelijk houden een beetje alszegikniet kan het nou nooit serieus bij mij? Nee.
Day1
Squat + Leg curl + Calves + Leg extension
Day2
Bench + Pec deck + DB press + In/decline variant
Day3
OHP + Reverse pec deck + Lat pulldown + Bent over row
Day4
Deadlift + Leg press + Bi-Triceps + DB shoulder press
Dit was ik dus van plan.
Bekijk bijlage 509720
Kan je dat beter beargumenteren? 2 Oefeningen lijkt mij juist vrij weinig, ookal is het flye/press.- Veels te veel chest werk. Gaat niks doen. Één press + 1 flye variant is meer dan voldoende. Wil je toch een 2e press doen, doe dan dips (als je schouders dan aankunnen), maar zeker geen 3 "chest presses" EN een flye beweging, al helemaal niet op dit schema.
- Geen abs? Beter abs doen ipv leg extentions.
- 3 pressdagen is veels te veel.
Kort gezegd, bagger schema...