ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@kazamafury @DieNaseVraagje voor de forum fysiotherapeuten
Is het ook mogelijk een flexibele/verspringende
pees in je ribbenkast te hebben.
Want als ik links onder mijn ribben druk voel ik iets verschuiven en dat heb ik rechts niet.
Ik ben een geval apart 🙂
Klopt 😔
Beterschap! Niks aan zo. Ben je zo goed bezig, gooit deze ellende weer roet in t eten.Trainen zit er gewoon nog niet in. Ben nu wel bezig met wat cardio bestaande uit 20min traplopen 20min loopband 4/5%helling. En buiten af en toe lopen.
MFP calorieën op 2000 gezet. Blessure gaat wel beter. Dus ik hoop met 2 weken toch wel weer wat met gewichtjes te doen. Zijn wel röntgenfoto's genomen maar ik wou dus een echo omdat het iets met mijn spieren/pezen is. Dus ik verwacht geen info van die scans.
Ja maar zolang ik maar calorieën blijf tracken gaat de schade meevallen 🙂Beterschap! Niks aan zo. Ben je zo goed bezig, gooit deze ellende weer roet in t eten.
DJ Tranny

1jan 2022

Je bedoelt 80 jaar?Ook maar weer met joggen beginnen voor extra cardio.
Moet zeggen mis het snaaien toch wel een beetje. Het brengt je niets maar het is gewoon lekker. Qua alcohol valt het wel mee. Heb alleen 18dec een feestje waar ik wat ga drinken + de rest en dan hou ik het hopelijk voor gezien wat alcohol betreft. Training niet gelogd was de moeite niet waard. Ga nog wel een pr poging wagen als ik 80 ben. 🤡
![]()