ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Misschien heb ik wel Ierse fam😆Wie heeft trouwens jouw logtitel bedacht? Ik gok @Schneider .
Tnxs. Ik doe mijn best af en toe 😅
Daarom blijf je dikbetreffende die sushi: nooit delen man... ik gun iedereen eten, maar niet het mijne. Altijd zorgen dat je walgelijk veel hebt. Beter kotsmisselijk dan hongerig. Als shit te duur is om in grote hoeveelheden te hebben; andere shit kopen![]()

Nou enIk heb nog nooit lekkere shusi gehad. Dan maak je mij blijer met gerookte vis.
Ik ben niet zo gierig man. Niet dat ik goed in de slappe was zit maar toch.betreffende die sushi: nooit delen man... ik gun iedereen eten, maar niet het mijne. Altijd zorgen dat je walgelijk veel hebt. Beter kotsmisselijk dan hongerig. Als shit te duur is om in grote hoeveelheden te hebben; andere shit kopen![]()
Ook jij kan een topicban krijgen voor pesten. 😝
Dat willen we allemaal

Nee ik bedoel Chrash en BB. BB heeft blijkbaar zijn bijdrage in het DBB Arena-topic verwijderd, dus kan zijn bericht niet
Ik ben jaloers omdat ik al langer geen zalm meer heb geproefd dan B![]()
Ik ook niet, trakteer iedereen, maar wel hun eigen portie!Ik ben niet zo gierig man. Niet dat ik goed in de slappe was zit maar toch.
grote blij. Laatste keer dat ik zo snel liep dateert alweer uit 2017. Dit voelt wel lekker 😎😎 na al die t*fus blessures